Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Detonatie : "Branden"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 899 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #20889 - Detonatie : "Branden"
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 413 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Hondalover19 31-7-2004 18:14 Print topicpost

Posts: 1255
oke was dus juist een artikel aan het lezen over detonatie waar ze het ook hadden over' branden ' , waar er namelijk putjes in je zuiger en je cilinderkop komt...Wat mij heel bekend voorkwam , want dat heb ik namelijk in men zuiger en cilinderkopEn ik maar aan het zoeken wat dat zou kunnen zijn....Maar nu is men vraag ik heb ervoren idd de onsteking verandert,wat mee gespeelt maar toen terug gezet op normaal .En ik heb geprobeert van em al terug te starten maar er komt nix uit , Maar ik heb ook weinig compressie meer na die 'bijna' vastloper, dat heeft er ook mee te maken natuurlijk maar Zou die ontsteking nu nog later moeten staan ...

btw hier had ik dit gelezen >>>
http://www.2stroke-t...racebrandstof_01.htm


 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!

PRO TUNING 31-7-2004 19:32 Print reply

Posts: 4000
De meeste problemen met detoneren komen door een verkeerde vorm / inhoud van de verbrandingsruimte.
 
arrier 31-7-2004 19:35 Print reply
Posts: 2221
putjes kunne ook van zuigerveren komme zijn die niet verslete?
 
arie-de-arier 31-7-2004 19:44 Print reply

Posts: 10000
putjes van zuigerveren, in je cillinderkop/bovenkant van je zuiger? terwijl ze nog heel zijn? foto?

het kan wel komen van een kapot naaldlager, dat de kogeltjes op een een of andere manier er tussen komen, heeft mn buurjongen in zn cillinder kop
 
Allah is beter
Hondalover19 31-7-2004 19:51 Print reply

Posts: 1255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arie-de-arier

putjes van zuigerveren, in je cillinderkop/bovenkant van je zuiger? terwijl ze nog heel zijn? foto?

het kan wel komen van een kapot naaldlager, dat de kogeltjes op een een of andere manier er tussen komen, heeft mn buurjongen in zn cillinder kop


nee de zuigerveren zijn niet meer heel er is zo'n hoe heet het weer klemveer voor je pistonbus ben de naam kwijt die was op een of andere manier losgekomen en tss zuiger en cilinder gekomen piston dikke krassen zuigerveren afgebroken cilinder krassen, + in cilinderkop allemaal putjes en bovenkant van zuiger ook vol putjes ik dacht dat dit was door die afgebroken zuigerveren , maar hij had dit ervoren ook al toen hij nog wel goed reed , alleen heel lichtjes in de cilinderkop en niet op de zuiger....
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
arie-de-arier 31-7-2004 19:55 Print reply

Posts: 10000
circlipje


 
Allah is beter
Hondalover19 31-7-2004 19:56 Print reply

Posts: 1255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arie-de-arier

circlipje



juist ja ,al die namen altijd

ik ga gewoon nieuwe piston steken en zien wat ie dan doet normaal zou ie dan moeten gaan.
Maar nog een vraagje ik ga nu 40mmpiston steken hoeveel zou ik em dan moeten honen?40.10 mm?

Dit bericht is ge-edit door Hondalover19 op 31-7-2004 19:58
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!

Dit topic is 413 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved