mijn oude rag mt
alles wat je maar kunt verzinnen wat verrot kan zijn of gebeunt o.i.d is op die toegepast.
-zijkappen gescheurd, tank gedeukt, voorspatbord verbogen
-achterbrug voor de helft doorgesleten door ketting en is krom
- frame kapot gescheurd op cruciale punten
- achterwiel velg totale stukken weg en ook gescheurd (achterremblokjes blokkeeren, verbrijzelden tijdens rijden, en kwamen door de velg naar buiten heen zetten...)
- uit achterband profiel zat zelfs een gat van 1 bij 1cm (binnenband kwam er doorheen
- 1 zijkant van noppenband de noppen er afgesneden
- vering was kapot, vastgepaakt met vloeibare metaallijm
- bougie in cilinderkop vastgemaakt met vloeibare metaallijm
- big-end speling van hier tot gunde, geowon door blijfen rijden
- blok reviseren, en niet eens ff zand wegspoelen of zo, loopt toch wa
- balhoogdlagers miste de helft
- voorvork krom
- slag in voorwiel
- uitlaat aan cilinder vastgelijmd met metaallijm
- siliconenkit als voet/koppaking cilinder en als pakking van carb gebruiken
- veel tapeinden in carter verdraait
- zelfe cilinder zonder te honen er weer opgezet nadat die was vastgenaaid door zonder olie te lopen
- carb deksel werd bij elkaar gehouden door vloeibare metaallijm
-natuurlijhk geen verlichting en tellers
mt heeft nog 350,- opgeleverd aan een 1 of andere kneus
betreft deze mt:
goddomme dat waren nog eens tijden
Dit bericht is ge-edit door barry op 27-7-2004 20:47