eigenlijk moet je altijd even voor de zekerheid je carter schoonspoelen bij iedere vastloper want er kenne metaalresten in blijven hange en als die naar boven worden gezogen of geperst via de spoelpoort in je cil komt heb je een probleem
hij is de afgelopen 2 keer vastgelopen bij het opschakelen. gisten was het ook ik ging bij het stoplicht vandaan en wou van ze 3 naar ze 4 schakelen toen hoorde ik een schel geluid en toen was het gebeurd
ja dat heb ik iedere keer gedaan me blok er onder vandaan en dan met diesel een aantal keren schoongespoelt ff met de krukas op en neer enzo en ik zal vanavond wel ff kijken hoeveel mm er over blijft wanneer me zuiger op ze hoogste stand is
het was ervoor want ik schakelde eerst naar me 4 maar toen zakte ie in heb ik altijd tegen wind en dan moet ik hem in ze 3 ff langer doortrekken en dat deed ik nu weer en toen gebeurde het
ja ik weet dat dat nie helemaal goed is maar ik laat hem niet helemaal tot ze top komen hoorw daarvoor heb ik hem al overgeschakeld en gister was ik zeg maar nog aan het bouwen in ze 3 want toen was ik nog niet bij de top
ja ik weet dat dat nie helemaal goed is maar ik laat hem niet helemaal tot ze top komen hoorw daarvoor heb ik hem al overgeschakeld en gister was ik zeg maar nog aan het bouwen in ze 3 want toen was ik nog niet bij de top
met hoeveel toure in zn 4 schakelde je terug naar zn 3?
en hoeveel versnellingen heb je?
ik weet dat het raar is ja de jager snapt er ook al helemaal nix van daar moet ik hem anders heen brengen. Maar het is een 4bak en ik weet eigenlijk niet precies met hoeveel toeren ik hem trug schakel maar het is in ieder geval nie dat je zo een klapt krijgt
ik weet dat het raar is ja de jager snapt er ook al helemaal nix van daar moet ik hem anders heen brengen. Maar het is een 4bak en ik weet eigenlijk niet precies met hoeveel toeren ik hem trug schakel maar het is in ieder geval nie dat je zo een klapt krijgt
als je een 4 bak hebt moet dat idd makkelijk kunne ik schakel ook vaak van zn 5 naar zn 4 als ie er nie door heen komt