Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - me 3e vastloper in 2maanden

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1081 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #20800 - me 3e vastloper in 2maanden
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2326 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

[RRT] Lost-P 26-7-2004 22:33 Print reply
Posts: 4578
is imho nog groot...
 
Chille Tune shit dan
beemsterbier 26-7-2004 22:33 Print reply

Posts: 265
humj maar ik dacht dat me kleur toch wel aardig in orde was

 
barry 26-7-2004 22:34 Print reply

Posts: 7387
zou je misschien niet eens aan je eigen technische kunnen gaan denken als je 3x een vastloper krijgt in 2maanden? daarmee doel ik op omgang en zorgvoldigheid

Dit bericht is ge-edit door barry op 26-7-2004 22:34
 
He?
gijsd 26-7-2004 22:36 Print reply

Posts: 327
je moet eens aan je drijfstang trekken en voelen of er speling op zit

ook zou je eens aan de zuiger en drijfstang moeten trekken om te voelen of je small-end (naaldlager) goed is...



 
beemsterbier 26-7-2004 22:36 Print reply

Posts: 265
ehm ik zet het gewoon normaal en voorzichtig in elkaar en ik rag dat ding nou ook nie af ofzo horw
 
[RRT] Lost-P 26-7-2004 22:43 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: beemsterbier

ehm ik zet het gewoon normaal en voorzichtig in elkaar en ik rag dat ding nou ook nie af ofzo horw


das mooi ....Maar kijk eerst ffies na of je geen Big-end/Small-end speling hebt...
 
Chille Tune shit dan
kpotappel86 26-7-2004 22:50 Print reply

Posts: 2679
is je luchtfilter wel goed ?

of rij je lange stukken op top enzo ?

is je koeling niet belemmerd ?

heb je goede olie ?

Dit bericht is ge-edit door kpotappel86 op 26-7-2004 23:10
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
foxbuster666 26-7-2004 23:40 Print reply

Posts: 670
Wat denk je van revisie van je blokje?
Ook kan je bigend kapot wezen of je drijfstang krom, wat meestal niet met het oog te zien is.
Raakt je zuiger je kop niet?

Aan zulk soort dingen moet je gaan denken
Suc6 ermee
 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
-jaZper- 26-7-2004 23:58 Print reply

Posts: 3841
nou nog maar een paar zaken als die nog niet genoemd zijn:
rij je wel goed warm? 100km inrijden is vrij weinig, was het een nieuwe cilinder? zijn de randen van de spoelpoorten scherp, die moet je altijd ff iets bij schuuren met ligt schuurpapier, te scherp is niet goed.

 
groene motoren gaan harder
beemsterbier 27-7-2004 7:30 Print reply

Posts: 265
Maar me smal end en me big end moet allemaal in orde zijn want me blok is net gereviseerd en toen zijn der een nieuwe krukas en lagers en alles ingekomen.En het is geen nieuwe cilinder maar hij is iedere keer gehoont.
En ik kan ook nie weten of het voor het reviseren wel goed was want ik rij er pas 2maanden op en heb daarvoor het blok erbij gekregen in een doos helemaal uit elkaar.
Wat wel vreemd is vind ik dat het altijd gebeurd wanneer je langer rijd ongeveer 30minuten ofzo. Maja dit moet toch makelijk kunnen.
 
beemsterbier 27-7-2004 7:39 Print reply

Posts: 265
net voor de ckerheid toch nog ff gekeken maar in beiden zit helemaal geen speling
 
PRO TUNING 27-7-2004 8:16 Print reply

Posts: 4000
Wanneer loopt hij vast ? bij volgas - 3/4 of bij gas afsluiten.
 
MTpower16 27-7-2004 8:22 Print reply

Posts: 49


Dit bericht is ge-edit door MTpower16 op 27-7-2004 8:24
 
Rudy 27-7-2004 11:08 Print reply

Posts: 3471
Draai je cilinder niet te vast
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Neonlampje 27-7-2004 12:31 Print reply

Posts: 14825
Of je zuiger komt tegen je cilinderkop aan, of hij pingelt.

Heb je wel goede afrondingen aan je poorten (bevels)?

edit: ws is het de zuiger, omdat de schade maar aan 1 kant van de cilinderkop te zien is...

Monteer je cilinder, kop en zuiger fftjes en duw een stukje omgebogen tin door je bougiegat, ff je krukas ronddraaien en opmeten hoeveel mm je over hebt (ws niet veel)

Dit bericht is ge-edit door Neonlampje op 27-7-2004 12:32
 

Dit topic is 2326 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved