[RRT] Lost-P |
26-7-2004 22:33 |
Posts: 4578 |
is imho nog groot...
|
|
Chille Tune shit dan |
|
beemsterbier |
26-7-2004 22:33 |
Posts: 265 |
humj maar ik dacht dat me kleur toch wel aardig in orde was
|
|
|
|
barry |
26-7-2004 22:34 |
Posts: 7387 |
zou je misschien niet eens aan je eigen technische kunnen gaan denken als je 3x een vastloper krijgt in 2maanden? daarmee doel ik op omgang en zorgvoldigheid
Dit bericht is ge-edit door barry op 26-7-2004 22:34
|
|
He? |
|
gijsd |
26-7-2004 22:36 |
Posts: 327 |
je moet eens aan je drijfstang trekken en voelen of er speling op zit
ook zou je eens aan de zuiger en drijfstang moeten trekken om te voelen of je small-end (naaldlager) goed is...
|
|
|
|
beemsterbier |
26-7-2004 22:36 |
Posts: 265 |
ehm ik zet het gewoon normaal en voorzichtig in elkaar en ik rag dat ding nou ook nie af ofzo horw
|
|
|
|
[RRT] Lost-P |
26-7-2004 22:43 |
Posts: 4578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: beemsterbier
ehm ik zet het gewoon normaal en voorzichtig in elkaar en ik rag dat ding nou ook nie af ofzo horw
das mooi ....Maar kijk eerst ffies na of je geen Big-end/Small-end speling hebt...
|
|
Chille Tune shit dan |
|
kpotappel86 |
26-7-2004 22:50 |
Posts: 2679 |
is je luchtfilter wel goed ?
of rij je lange stukken op top enzo ?
is je koeling niet belemmerd ?
heb je goede olie ?
Dit bericht is ge-edit door kpotappel86 op 26-7-2004 23:10
|
|
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<< |
|
foxbuster666 |
26-7-2004 23:40 |
Posts: 670 |
Wat denk je van revisie van je blokje?
Ook kan je bigend kapot wezen of je drijfstang krom, wat meestal niet met het oog te zien is.
Raakt je zuiger je kop niet?
Aan zulk soort dingen moet je gaan denken
Suc6 ermee
|
|
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat |
|
-jaZper- |
26-7-2004 23:58 |
Posts: 3841 |
nou nog maar een paar zaken als die nog niet genoemd zijn:
rij je wel goed warm? 100km inrijden is vrij weinig, was het een nieuwe cilinder? zijn de randen van de spoelpoorten scherp, die moet je altijd ff iets bij schuuren met ligt schuurpapier, te scherp is niet goed.
|
|
groene motoren gaan harder |
|
beemsterbier |
27-7-2004 7:30 |
Posts: 265 |
Maar me smal end en me big end moet allemaal in orde zijn want me blok is net gereviseerd en toen zijn der een nieuwe krukas en lagers en alles ingekomen.En het is geen nieuwe cilinder maar hij is iedere keer gehoont.
En ik kan ook nie weten of het voor het reviseren wel goed was want ik rij er pas 2maanden op en heb daarvoor het blok erbij gekregen in een doos helemaal uit elkaar.
Wat wel vreemd is vind ik dat het altijd gebeurd wanneer je langer rijd ongeveer 30minuten ofzo. Maja dit moet toch makelijk kunnen.
|
|
|
|
beemsterbier |
27-7-2004 7:39 |
Posts: 265 |
net voor de ckerheid toch nog ff gekeken maar in beiden zit helemaal geen speling
|
|
|
|
PRO TUNING |
27-7-2004 8:16 |
Posts: 4000 |
Wanneer loopt hij vast ? bij volgas - 3/4 of bij gas afsluiten.
|
|
|
|
MTpower16 |
27-7-2004 8:22 |
Posts: 49 |
Dit bericht is ge-edit door MTpower16 op 27-7-2004 8:24
|
|
|
|
Rudy |
27-7-2004 11:08 |
Posts: 3471 |
Draai je cilinder niet te vast
|
|
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson |
|
Neonlampje |
27-7-2004 12:31 |
Posts: 14825 |
Of je zuiger komt tegen je cilinderkop aan, of hij pingelt.
Heb je wel goede afrondingen aan je poorten (bevels)?
edit: ws is het de zuiger, omdat de schade maar aan 1 kant van de cilinderkop te zien is...
Monteer je cilinder, kop en zuiger fftjes en duw een stukje omgebogen tin door je bougiegat, ff je krukas ronddraaien en opmeten hoeveel mm je over hebt (ws niet veel)
Dit bericht is ge-edit door Neonlampje op 27-7-2004 12:32
|
|
|
|