Joscross |
26-7-2004 18:28 |
Posts: 12501 |
Enige manier is idd om de kroonplaten wat te laten zakken, maar dan heb je dus 2 stukjes vork die een beetje aan de bovenkant uitsteken..
Nou zou je dat in principe wel af kunnen zagen ja, maar dan moet je waarschijnlijk je vork aan de binnenkant uitboren (omdat onder het schroefdraad waar je die 2 bouten aan de bovenkant indraaid de binnendiameter van je vork minder groot wordt) en er draad in tappen zodat die bouten er weer op passen
Dit bericht is ge-edit door Joscross op 26-7-2004 18:28
|
|
|
|
[RRT] Lost-P |
26-7-2004 18:28 |
Posts: 4578 |
beter laat je m gewoon zakken, dus door de kroonplaten heen steken...Ziet er wel cool uit een stukiej, en als je m weer normaal wilt hebben is t zo weer terug gedaan
|
|
Chille Tune shit dan |
|
Blukaap2 |
26-7-2004 18:29 |
Posts: 9953 |
En probeer maar eens een tap te vinden voor die maat.....
Gewoon kroonplaat vervangen door iets anders, bv een MT kroonplaat en die uitbaggeren zodat die NSR vork er door past.
|
|
Stoere brommers |
|
arie-de-arier |
26-7-2004 18:30 |
Posts: 10000 |
slet nu net doen als of je er alles van af weet he:P
het is niet mogelijk om de boven kant open te laten he? heb ik wel gezien bij motoren, dat ze er zon mooie glimmende goude pimp moer op hadden maar dan zou olie er uit spuiten toch? en daar staat teveel druk op om af te dekken met een rubberplugje of niet? (geil)
Dit bericht is ge-edit door arie-de-arier op 26-7-2004 18:31
|
|
Allah is beter |
|
arie-de-arier |
26-7-2004 18:31 |
Posts: 10000 |
bas maak eens fotos van nsr en mt kroonplaat naast elkaar :P
|
|
Allah is beter |
|
Zoetahmeerdah [Marcel] |
26-7-2004 18:48 |
Posts: 5996 |
je kan toch dat 3hoekige pro link ding omdraaien waardoor je em ophoogd?
|
|
ik haat mensen |
|
arie-de-arier |
26-7-2004 18:49 |
Posts: 10000 |
ja maar dat vind ik niet mooi, kijk maar naar die rode van hans f dan kan je het zien zonder naar skoeterfreaks te gaan om naar die van blorn te kijken
|
|
Allah is beter |
|
mtx_ruleert |
26-7-2004 18:53 |
Posts: 410 |
kijk wel uit dat je ze niet te ver verlaagt voor want dan krijg je teveel gewicht op je voorwiel en heb je een levensgevaarlijke wegligging spreek uit ervaring
|
|
tuut tuut |
|
Luc |
26-7-2004 19:06 |
Posts: 3590 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
En probeer maar eens een tap te vinden voor die maat.....
Gewoon kroonplaat vervangen door iets anders, bv een MT kroonplaat en die uitbaggeren zodat die NSR vork er door past.
Taps voor die maat zijn er makkelijk, je draadafstand is dan wel nogal groot. Maar je kunt ervoor ook weer een bout maken..
|
|
|
|
Blorn |
26-7-2004 19:09 |
Posts: 13825 |
Even voor de duidelijkheid, ik heb hem eerst opgehoogd gehad met een MTX ophoogbeugel. Dit was veel te extreem, zag er niet uit en reed voor geen meter.
Later (toen ik met de rode tank reed) heb ik prolink beugel omgedraaid, dit was al stukken beter (zowel qua uiterlijk als rijeigenschappen)...
|
|
|
|
arie-de-arier |
26-7-2004 19:13 |
Posts: 10000 |
ok blorn
maar jij hebt toch ook die cbr verlaagd, hoeveel heb je m verlaagd, en hoeveel zou je een nsr aan de voorkant maximaal verlagen vanwege rij eigenschappen?
|
|
Allah is beter |
|
Blorn |
26-7-2004 20:12 |
Posts: 13825 |
Voorkant van de CBR verlagen is easy, bouten los in kroonplaten en laten zakken maar. Maar bij NSR gaat dat niet zo makkelijk (als ik het me goed herinner) omdat je clipons op de kroonplaat en de vork zitten.
CBR is btw aan de voorkant 1-1,5cm verlaagd oid.
|
|
|
|
arie-de-arier |
26-7-2004 20:13 |
Posts: 10000 |
en verder kun je niet echt gaan wil je nog goede wegligging hebben?
clipons komen toch onder de kroonplaat dus maakt niet uit
|
|
Allah is beter |
|
Blorn |
26-7-2004 20:15 |
Posts: 13825 |
Vind de voorkant wel best zo, geen idee hoever je zou kunnen gaan (daar komt nog eens bij dat als ik m verder verlaag ik de onderkuip helemaal tegen de grond ga rijden)...
|
|
|
|
arie-de-arier |
26-7-2004 20:16 |
Posts: 10000 |
zal ik geen last van hebben, kort ik m een stukje in :P
|
|
Allah is beter |
|