Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - verschil tussen mtx sh en r 1

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 989 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #20767 - verschil tussen mtx sh en r 1
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1113 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

John Huijben 25-7-2004 17:53 Print reply

Posts: 2433
frame is anders, steppies zitten idd aan het frame.
voorvork is dikker, onderste kroonplaat heeft ook 2 bouten per kant erin zitten.
achtervelg is volgens mij breder.
enneh het blok is anders natuurlijk :p

en volgens mij is de standaardophanging ook iets anders.
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Endymion 25-7-2004 17:56 Print reply

Posts: 1583
natuurlijk het cockpitje ook..
 
As your agent, I am beyond death
Geert_GHC 25-7-2004 17:58 Print reply

Posts: 1475
ja dat wist ik niet hij lijkt best wel op die van een sh
 
-
Endymion 25-7-2004 17:59 Print reply

Posts: 1583
klopt maar omdat het lc is zit er een temperatuur meterke
 
As your agent, I am beyond death
Geert_GHC 25-7-2004 18:11 Print reply

Posts: 1475
ow ja dat is waar
wete jullie miskien waar ik die moet aansluiten op het blok
 
-
arie-de-arier 25-7-2004 18:37 Print reply

Posts: 10000
bij de kop
 
Allah is beter
Geert_GHC 25-7-2004 18:45 Print reply

Posts: 1475
moet je da er gewoon opdraaie met een boutje ofzo

 
-
DannicHonda 10-8-2004 0:15 Print reply

Posts: 235
en het blok natuurlijk sh is luchtgekoeld en r1 vloeistof, en de carterkap is ook anders ivm waterpomp
 
martinus83 10-8-2004 0:24 Print reply

Posts: 3718
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DannicHonda

en het blok natuurlijk sh is luchtgekoeld en r1 vloeistof, en de carterkap is ook anders ivm waterpomp


dat is dubbel in 1 zin...



r1 is er niet in nl tog?? alleen be ofzo?
 
Eelco 10-8-2004 0:28 Print reply
Posts: 212
In Belgie is het een niet de R1
R1 is 80cc en in belgie heb je de MTX-R en dat is de watergekoelde 50cc
 

Dit topic is 1113 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved