DerbiSmGevaar |
29-5-2005 11:54 |
Posts: 105 |
wij hadden bij een derbi sm 2004 ook de rubberplatic eruit getrokken (standaart veder alles behalve de ketting) en toen kwam die niet meer in de toeren en liep die alleeen maar slomer
Who weet hoe dat kan ?
|
|
|
|
~RoNaLd~ |
29-5-2005 12:09 |
Posts: 1173 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: DerbiSmGevaar
wij hadden bij een derbi sm 2004 ook de rubberplatic eruit getrokken (standaart veder alles behalve de ketting) en toen kwam die niet meer in de toeren en liep die alleeen maar slomer
Who weet hoe dat kan ?
Afstellen
|
|
|
|
Jeroen B |
29-5-2005 12:10 |
Posts: 1929 |
rubberplatic? :S
|
|
www.Rieju-Club.com voorheen Jeroen__ |
|
~RoNaLd~ |
29-5-2005 12:11 |
Posts: 1173 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jeroen__
rubberplatic? :S
Ik nam aan dat ie z'n luchtfilter'begrenzing' bedoelde
|
|
|
|
Bart-DRD |
29-5-2005 12:12 |
Posts: 1838 |
tis geen begrenzing man, je merkt er niks van bij een derbi
en als je de zijkap van je filter deraf haalt begrijp je wel waarom het geen nut heeft om dat rubber deraf te slopen
|
|
stom stuk ei uit blik... |
|
m_a_r_c_o |
29-5-2005 12:13 |
Posts: 6443 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: brommerberthus
k was ff oude topics aan't lezen want ik zocht info over de yasuni trail/cross
bij vdh parts staat de trail voor 135,- en de cross voor 145,- euro
iemand foto's van de trail?
waarom is die cros sneller als de trail? en hoe zit t met t geluid dan.
t gaat btw om een Rieju Spike
of kan ik beter voor 150 de Conti kopen?
Dit bericht is ge-edit door brommerberthus op 11-4-2005 8:51
ik heb ook een yasuni cross op mijn senda gehad maar hij maakt een echt crossmotor geluid, maar toen ik een rollerbank tegen kwam en ze een db meting gingen doen had ik op 3250 toeren al 11db te veel.
Pech uitlaat weg
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rik
[...]
idd die yasuni is goed.. maar ik haal op mijn derbiblok met gianelli/conti ook de 100..
niet om stoer te doen ofzo, maar mijn gpr gaat met de originele uitlaat 100 op een geijkte auto teller (op mijn eigen teller reed ik ook 100) gaat ie dan met een andere uitlaat nog harder?
Dit bericht is ge-edit door m_a_r_c_o op 29-5-2005 12:22
|
|
Seat Leon 20vt |
|
~RoNaLd~ |
29-5-2005 12:31 |
Posts: 1173 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bart-DRD
tis geen begrenzing man, je merkt er niks van bij een derbi
en als je de zijkap van je filter deraf haalt begrijp je wel waarom het geen nut heeft om dat rubber deraf te slopen
Daarom had ik ook 'begrenzing' tussen aanhalingstekens gezet, hij moet dan wel opnieuw afgesteld worden. Hij zuipt waarschijnlijk iets meer maar je merkt ongeveer niks aan je snelheid/vermogen.
|
|
|
|
Oonzen Ad |
29-5-2005 12:39 |
Posts: 3807 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bart-DRD
tis geen begrenzing man, je merkt er niks van bij een derbi
en als je de zijkap van je filter deraf haalt begrijp je wel waarom het geen nut heeft om dat rubber deraf te slopen
heeft idd geen nut, maar geeft wel een mooier dieper geluid in lage toeren
|
|
Ik sta hier toch nie te kwatse zeker! |
|
Apriliars105 |
29-5-2005 13:55 |
Posts: 6111 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: m_a_r_c_o
verhaal
check datum
|
|
As finishing touch, God created the Dutch |
|
Speakerfreak |
29-5-2005 14:27 |
Posts: 4941 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Oonzen Ad
[...]
heeft idd geen nut, maar geeft wel een mooier dieper geluid in lage toeren
nee, die ``begrenzing`` merk je ook niet in geluid, moet je gewoon je halve luchtbox doorzagen
|
|
Vieze naaiers hier |
|
Derbi Senda Xtreme |
7-7-2006 12:46 |
Posts: 673 |
ik heb tot nu toe ook nog orginele derbi senda heb ook het luchtvilter ontgrenst nou ik merk het wel in de kracht en hij heefts mooier geluid maar met top merk ik er niks van rij nog steeds gewoon 60
|
|
|
|
HersenSpinsel |
7-7-2006 12:50 |
Posts: 2984 |
of je kickt ff een topic van 29-5-2005
|
|
HPT www.derbi-club.com! |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
7-7-2006 12:54 |
Posts: 17929 |
|
|
|
|