Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 70nmalossi voor rs van 50cc.nl

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1079 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #20757 - 70nmalossi voor rs van 50cc.nl
Pagina 1 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Volgende pagina >
Dit topic is 2959 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

StreetFighter 24-7-2004 23:09 Print topicpost
Posts: 173
ej die malossi voor een rs nm van 50cc.nl is dat egt een mhr? duz die snelle? of een gwn btje normale 70? en weet iemand mss hoe (niet-) zuinig me rs dan loopt met 21mm en mhr?
 

Joscross 25-7-2004 2:21 Print reply

Posts: 12501
Dat is geen MHR maar een MHR replica. Prestaties blijken nogal tegen te vallen geloof ik.
Beter koop je een TP 70
 
StreetFighter 25-7-2004 10:32 Print reply
Posts: 173
rooie top lijkt me? k heb nu de zwarte maar dies egt traag
 
gonzales 25-7-2004 10:39 Print reply

Posts: 1319
gewoon airsal- eurkit kopen ... gaan hard hebben vlinderpoort dus zijn oneindig tunebaar en kosten niks . + ze hebben een goede nicasil wand enkel zuigertjes durven wel eens tegenvallen maar die vind je makkelijk in die boring
 
burn your rubber not your soul
kpotappel86 25-7-2004 11:02 Print reply

Posts: 2679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StreetFighter

rooie top lijkt me? k heb nu de zwarte maar dies egt traag


hoe hard loopt je rs met met die zwarte top en met welke uitlaat ?

 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Carlo_RS 25-7-2004 11:19 Print reply
Posts: 139
in principe is die mhr-replica 70cc wel een leuke cilinder maar als je echt hard wil gaan met ook nog wat leuk koppel zal ik zeker die tp 70 roze nemen. Is zeker je geld waard heb ook al met zo'n cilinder gereden met 19mm en gia pijp gaat zeker wel dik over de 120 als je hem goed vertand

Dit bericht is ge-edit door Carlo_RS op 25-7-2004 11:20
 
arie-de-arier 25-7-2004 11:51 Print reply

Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gonzales

gewoon airsal- eurkit kopen ... gaan hard hebben vlinderpoort dus zijn oneindig tunebaar en kosten niks . + ze hebben een goede nicasil wand enkel zuigertjes durven wel eens tegenvallen maar die vind je makkelijk in die boring


oneindbaar zou ik niet zeggen vlinder kun je gewoon een grotere uitlaat poort geven
 
Allah is beter
Carlo_RS 25-7-2004 14:23 Print reply
Posts: 139
ik zou zelf gewon voor de roze top 70cc gaan want goede cilinder, makkelijk te monteren en je hoeft er niet zoveel naar om te kijken als een eurokit ofzo
 
Abarth-500 25-7-2004 14:52 Print reply

Posts: 1532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Carlo_RS

ik zou zelf gewon voor de roze top 70cc gaan want goede cilinder, makkelijk te monteren en je hoeft er niet zoveel naar om te kijken als een eurokit ofzo



das wel handig dat hij makkelijk te monteren is, want bij andere cilinders valt dat vaak toch wel even tegen hoor..

..ehm
 
Echte anarchisten schaken zonder koningen.
StreetFighter 25-7-2004 15:19 Print reply
Posts: 173
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotappel86

[...]


hoe hard loopt je rs met met die zwarte top en met welke uitlaat ?



ik kocht um zoals ie nu is..ninja twinner (:S) 21mm do en die zwarte top..hij ging maar iets over de 100..ik krijg iig een yasuni hmr/2 voor 70..dan gaa ie iig stuk harder al..maar k wil zon btje bij de 130 iig komen..harder mag natuurlijk altijd
 
-jaZper- 25-7-2004 15:28 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gonzales

gewoon airsal- eurkit kopen ... gaan hard hebben vlinderpoort dus zijn oneindig tunebaar en kosten niks . + ze hebben een goede nicasil wand enkel zuigertjes durven wel eens tegenvallen maar die vind je makkelijk in die boring


vlinder oneindig tunebaar? fluitpoorten die zijn pas leuk
 
groene motoren gaan harder
Carlo_RS 25-7-2004 15:38 Print reply
Posts: 139
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StreetFighter

[...]


ik kocht um zoals ie nu is..ninja twinner (:S) 21mm do en die zwarte top..hij ging maar iets over de 100..ik krijg iig een yasuni hmr/2 voor 70..dan gaa ie iig stuk harder al..maar k wil zon btje bij de 130 iig komen..harder mag natuurlijk altijd


dat zal die zeker wel doen als je die roze top 70cc koopt
 
spitfire5 25-7-2004 16:11 Print reply

Posts: 503
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StreetFighter

[...]


ik kocht um zoals ie nu is..ninja twinner (:S) 21mm do en die zwarte top..hij ging maar iets over de 100..ik krijg iig een yasuni hmr/2 voor 70..dan gaa ie iig stuk harder al..maar k wil zon btje bij de 130 iig komen..harder mag natuurlijk altijd


hmmm, die zwarte tp is toch een laagtoerige cilinder?

en anders heb ik het fout kan natuurlijk ook (tog??)

maar dan zal die yasuni niet extreem lkkr lopen een hoogtoerige uitlaat op een laagtoerige cilinder...
 
's avonds een vent 's ochtends absent
StreetFighter 25-7-2004 16:16 Print reply
Posts: 173
weten jullie dan toevallig wat gwn de snelste 70 is voor een rs?
 
rs oxbow 25-7-2004 16:20 Print reply
Posts: 620
ja een gigantisch dure.

lijkt me ook vrij logisch dat je met een zwarte top, 21mm en ninja twinnet maar 100 reed. grootste kutuitlaat die er is.

eurokit gaat idd zeer lekker met vlinderpoort. maar merk je het verschil tegenover zwarte top wel goed?

best voor de eurokit gaan en die meteen laten tunen. maar of hij dan nog lang meegaat voor dagelijks gebruik is een andere vraag.
 
arie-de-arier 25-7-2004 16:26 Print reply

Posts: 10000
ik moet nog steeds het eerstje rsje zien dat 130 gaat ik geloof ze nog steeds niet
 
Allah is beter

Dit topic is 2959 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved