Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - loopt van zelf ?:S

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1022 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #20734 - loopt van zelf ?:S
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1747 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

richard3 23-7-2004 22:59 Print topicpost

Posts: 5198
heb een honda nsr(zoals de meesten wel weten:P) nu loopt dat ding als ie warm is helemaal van zelf gas blijft er gewoon vol op staan :S
terwijl als ik hem net start het goed is ook als ik hem nadat ie warm is ff laat afkoelen 10 min of zo is het goed kan ik weer ff rijden maar ben vadaag dus onderuit gegaan in een moderpoel :P dus brommer heeft geen schade alleen een beetje vuil (reed net 10 of zo) maar zo is het dus levendsgevaarlijk om te rijden

misschien aan de stationair schroef want daar heb ik nogal mee zitten klote hij loop goed stationair als ie koud is als ie warm is krijg je dit zoort praktijken hij loopt gewoon lekker door leuk als je wilt remmen trouwens laat je gas los loopt dat ding door :P
dus heb hem rap uitgezet maar vond het erg raar
 
op naar de grote brommers

Joscross 24-7-2004 0:38 Print reply

Posts: 12501
Dat is valse lucht, 100% zeker.
Als je brommer koud is heeft ie in het algemeen minder lucht bij hetzelfde aantal benzine nodig.
Oftewel, hij zal dus met teveel lucht koud niet lekker lopen. Zodra ie warm wordt, en genoeg (of teveel) lucht krijgt, zal de ontbranding beter verlopen, en zal je blok meer toeren gaan draaien.
 
de_koen 24-7-2004 0:40 Print reply

Posts: 5595
haal je gashandvat eens uit elkaar, zal wel vol slijk zitten oid
 
Honda 5-Bak te koop
Joscross 24-7-2004 0:41 Print reply

Posts: 12501
Hoe verklaar je dan dat ie het alleen in warm gereden toestand heeft?
Als ik de ts mag geloven...

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 24-7-2004 0:45
 
Endymion 24-7-2004 0:45 Print reply

Posts: 1583
ik heb dah wellis gehad omdat mijn gaskabel straktrok als ik naar links stuurde

maar dat zal het wel nie zijn
 
As your agent, I am beyond death
Repsolnsr [v Leeuwen] 24-7-2004 9:00 Print reply

Posts: 658
Heb je bij je spruitstuk dat gaatje voor het olie wel dicht? Als er je olie slangetje opzit dan is het ook nog goed (mits het gebruikt wordt)
 
Dikke penne
Pas 24-7-2004 10:00 Print reply

Posts: 1181
me MB ging vroeger ook in toeren oplopen (tot helemaal voluit) omdat er een net iets te kleine sproeier in zat
 
GSXR600K1
Marthin 24-7-2004 10:14 Print reply

Posts: 6164
je moet hem ook afstellen, als je brommer warm is.


 
richard3 24-7-2004 18:05 Print reply

Posts: 5198
i know maar kan het aan die schroef liggen want heb op de bouten van de cilinder de vast is vast techniek toegepast:P
ik denk dat ie na 15 min rijden wel warm is hij was al lekker aan het door trekken tot 9000 toeren en dat doet ie alleen goed als ie warm is maar ik denk dat ik dan die stationair nog eens af ga stellen als ie goed heet is (vast is al vaster dan wat honda voor schrijft) die zeggen 20... met een moment sleutel daar zit je zo op dus gewoon vast is vast toegepast


 
op naar de grote brommers
richard3 25-7-2004 12:25 Print reply

Posts: 5198
iemandt ???


zo kan ik namelijk niet rijden :P:(

 
op naar de grote brommers
zundapp_gts 25-7-2004 12:31 Print reply

Posts: 307
Haal je carburateur eraf en kijk erin terwijl je aan je gashandel draait. Als de schuif goed sluit zit daar niet het probleem en ga je kijken of er valse lucht aangezogen wordt en als dat niet zo is moet er een flink groteere sproeier in.
 
mbrulezzz 25-7-2004 12:33 Print reply

Posts: 2084
wat is de kleur van de bougie?
en alle std dingen al gecontroleerd?

 
MB racing
TSX-R 25-7-2004 13:38 Print reply
Posts: 209
ik heb dit bij de trial motor de laatste tijd ok, alleen bij mij ligt t aan de bougie volges mij, alleen heb geen id wat voor andere bougie ik er in moet duwen.
(ik had er een andere bougie ingeduwd omdat die andere kapot was en vergeten te kijken welke bougie ik er uit heb gehaald, ik weet t, dat is dom, en daarna begon ie hoger stationair te lopen as ie warm was)

 
[RRT] Lost-P 25-7-2004 18:07 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSX-R

ik heb dit bij de trial motor de laatste tijd ok, alleen bij mij ligt t aan de bougie volges mij, alleen heb geen id wat voor andere bougie ik er in moet duwen.
(ik had er een andere bougie ingeduwd omdat die andere kapot was en vergeten te kijken welke bougie ik er uit heb gehaald, ik weet t, dat is dom, en daarna begon ie hoger stationair te lopen as ie warm was)



wat voor Trial-motor heb je? Ik heb een Fantic 305 ( 250cc) anders kijk k wel ffies wat ik er in heb zitten?...
 
Chille Tune shit dan
theredone51 25-7-2004 18:23 Print reply

Posts: 2506
stationair afstellen moet je trouwens doen alstie warm is he, dan maaktie bij het koud starten wel met wat meer toeren, maaar dat maakt niet uit
 
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.
Werner 25-7-2004 18:54 Print reply

Posts: 2127
hebbie wel pakkingen gebruikt ? anders moet je de hele zooi ff controleren op kapotte pakkingen
 

Dit topic is 1747 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved