Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - afvlakken

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1075 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #20685 - afvlakken
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2340 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

korte_mt5 21-7-2004 12:35 Print topicpost
Posts: 361
wat is het nut van een cilinderkop afvlakken
 
www.japanse-kapstok.co.jp/www.heinz-leuter.de

Joscross 21-7-2004 12:43 Print reply

Posts: 12501
Compressie verhogen
 
korte_mt5 21-7-2004 12:47 Print reply
Posts: 361
hoe kun je je kop afvlakken

 
www.japanse-kapstok.co.jp/www.heinz-leuter.de
[RRT] Lost-P 21-7-2004 12:47 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

Compressie verhogen


en/of er voor zorgen dat je kop weer vlak is en dus dat ie niet meer lekt...(als hij er op lekt, duh, )
 
Chille Tune shit dan
SuzukiMARC 21-7-2004 12:47 Print reply

Posts: 3023
zorge dat je koppakking niet meer lekt (dus als de kop beetje scheef is zoals de mijne)

lul

Dit bericht is ge-edit door SuzukiMARC op 21-7-2004 12:47
 
tsx kopen? [url]http://www.brommerforum.nl/sales/detail/9568[/url]
[RRT] Lost-P 21-7-2004 12:50 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SuzukiMARC



lul

Dit bericht is ge-edit door SuzukiMARC op 21-7-2004 12:47



 
Chille Tune shit dan
The Catfish 21-7-2004 13:58 Print reply

Posts: 1337
word de squish dan kleiner,
waardoor er meer druk ontstaat?

waardoor je meer toeren kan draaien?
harder optrekken?

of heb ik het helemaal verkeerd..


(noob)




Dit bericht is ge-edit door The Catfish op 21-7-2004 13:59
 
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face..
[RRT] Lost-P 21-7-2004 14:02 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: The Catfish

word de squish dan kleiner,
waardoor er meer druk ontstaat?

waardoor je meer toeren kan draaien?
harder optrekken?

of heb ik het helemaal verkeerd..


(noob)




Dit bericht is ge-edit door The Catfish op 21-7-2004 13:59


squish wordt dan idd kleiner, en je krijgt dan dus meer compressie waardoor je wat harder op trekt.....Draait er niet echt meer toeren door
 
Chille Tune shit dan
speedfreak 21-7-2004 14:08 Print reply

Posts: 1218
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: korte_mt5

hoe kun je je kop afvlakken



glazen plaat(of iets dergelijks) schuurpapier erop vasttapen en dan eroverheen schuren met je kop. Je hoeft niet perse glazen plaat maar das wel aan te raden anders heb je kans dat ie scheef word afgevlakt met het vervolg dat hij gaat fluiten als je rijd.
 
Kampersjaak 21-7-2004 14:10 Print reply

Posts: 12285
als je het perfect en 100% recht wilt hebben kun je het beter door een bedrijf laten doen die kan frezen.
 
oderint dum metuant
[RRT] Lost-P 21-7-2004 14:12 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak

als je het perfect en 100% recht wilt hebben kun je het beter door een bedrijf laten doen die kan frezen.


tjah, kost geld en ben je m weer ff kwijt. Zelf op een glasplaat gaat ook goed hoor

Edit: 't duurt af en toe alleen ffies een tijdje voordat je klaar bent

Dit bericht is ge-edit door Lost-P op 21-7-2004 14:12
 
Chille Tune shit dan
bart de schakelgek 21-7-2004 14:12 Print reply

Posts: 5987
zet hem in een draaibank dmv het boegie gat
en draai er 2 mm vanaf, laat er een nette squish in draaien en schuur hem daarna goed glad
dan merk je pas iets (meer compressie dus, zo heb ik nu 12 bar op men nsr )
 
Limburger
PRO TUNING 21-7-2004 14:20 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de schakelgek

zet hem in een draaibank dmv het boegie gat
en draai er 2 mm vanaf, laat er een nette squish in draaien en schuur hem daarna goed glad
dan merk je pas iets (meer compressie dus, zo heb ik nu 12 bar op men nsr )


Wat zegt 12 bar, en hoe meet je dat ?
 
bart de schakelgek 21-7-2004 14:22 Print reply

Posts: 5987
compressiemeter?
wat het zegt , niet veel eigenlijk, maar het scheelde wel ontiegelijk, koppel is goed gestegen, vooral onderin de toeren

keertje kijken hoe mijn lagers eraan toe zijn, met kicken krijg ik wel soms terugslag
 
Limburger
SuzukiMARC 21-7-2004 15:03 Print reply

Posts: 3023
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: speedfreak

[...]


glazen plaat(of iets dergelijks) schuurpapier erop vasttapen en dan eroverheen schuren met je kop. Je hoeft niet perse glazen plaat maar das wel aan te raden anders heb je kans dat ie scheef word afgevlakt met het vervolg dat hij gaat fluiten als je rijd.


ik heb zoon vaag idee als ik het zou doen op jou manier dat ie niet echt recht komt..
 
tsx kopen? [url]http://www.brommerforum.nl/sales/detail/9568[/url]
Kampersjaak 21-7-2004 15:05 Print reply

Posts: 12285
het kan wel maar dan moet je gewoon overal gelijk drukken enduurt heel lang als je het nauwkeurig wilt doen.
 
oderint dum metuant

Dit topic is 2340 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved