Nou k zou een mikuni 16mm halen met ongeveer een 120 tot 140 en ff uitproberen welke t beste is. en k zou t snel doen anders krijg je een enomre warmloper. en ff alle pakkingen goed checken van de carb. of i nergens valse lucht trekt.
mzzls
D2theMax (Bite the dust sucker) echt kansloos !!!!!
nou...niets.....Hij krijgt een stuk minder smering doordat hij een stuk minder benzine krijgt en is dus een stuk "warmloop"-gevoeliger....dus OF heeel goed afstellen, of gewoon ff grotere Carb. drop zetten, wat t blijft imo beetje link met zown kleine Carb.
dat heb ik dus mogen onder vinden met me mt ik dacht dat ik dus 50cc had zoals die gast waar ik me brommer van kocht zei was dus 70cc met een 13mm dat liep dus vast
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
Je powerband begint daar waar de motor niet meer belast word door onder andere kopp. en vliegwiel gewicht.... en dan heb je een stuk in je toerental dat hij sneller wegtrekt als onderin toeren...
Dat heet de powerband....
Dit bericht is ge-edit door opperhoofd op 20-7-2004 15:30
en mijn neef die had een suzuki tsx met 74 cc en 22 mm carb en die reed maar 85 km per uur
en die van mijn rijd met 70 cc en 12 mm carb al 80 dat moet de tsx toch veel harder rijden?