Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 5 en 6 nutteloos

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1129 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #20640 - 5 en 6 nutteloos
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
Dit topic is 2912 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

KaWaReZ 19-7-2004 14:00 Print topicpost

Posts: 20582
jow,

kawa ar, net gereviseerd, nieuwe zuiger (200km ingereden), 2voetpakkingen, ontsteking bijna op zn vroegst,
ben nog bezig met afstellen, zit aardig goed in de buurt... 14mm met 110keihin op +- 60cc (50 6maten uitgehoond)
dit op een ori pijp.

voor de revisatie hebbik met zelfde setup gereden, +-70

enige andere verschil is dak achter een grotere band heb (omtrek wiel dus groter).

twv = 13/45 (met 13/40 trok ie in zn 5 nog steeds hard over de 70)

iemand enig idee waar et aan kan liggen ?? en geen stomzinnige opmerkingen als: misschien zit er een rondel in...

(ja ik heb er nu wreed de pest in, kan nie eens een peut gas geven assik dat nodig heb , ben vandaag weer een paar bijnadoodervaringen rijker)

edit: in zn 4 doetie nog 7k, zn 5 max 5k en zn 6 4k en lager...


Dit bericht is ge-edit door KaWaReZ [Rezek] op 19-7-2004 14:05
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges

opperhoofd 19-7-2004 14:08 Print reply
Posts: 330
Wat hoor je dan? Koppakking lek ofzo...
Check je valse lucht...
Maar wat voor geluid maakt hij als je niet meer vooruitkomt, stottert hij of kom je gewoon niet meer vooruit en blijft hij zelfde toerental hangen...?
 
KaWaReZ 19-7-2004 14:10 Print reply

Posts: 20582
ik zeg net : blok is gereviseerd (nieuwe kop en voetpakkignen enz

hij mist gewoon zo onwijs veel kracht in de hogere versnellingen... de 4 paktie nog lekker, de 5 en 6 zijn gewoon nutteloos :s
in zn 5 blijftie rond de 5k hangen, gaat niet sneller, ook niet langzamer.. in zn 6 gaatie van langzaam tot lager (ik schakel meestal dan terug omdattik bijna platgereden word )
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
opperhoofd 19-7-2004 14:12 Print reply
Posts: 330
Tandwielverhouding te zwaar...

En ik zei koppakking lek...Als hij nieuw is kan hij alsnog lekker hoor
 
KaWaReZ 19-7-2004 14:13 Print reply

Posts: 20582
hebt LATEN doen... is gechecked...

en twv kan niet te zwaar zijn :s, op een strontori blok met ori ontsteking (te laat) rijdtie 65 op deze twv... (met ori ongetunede cil)
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
Blukaap2 19-7-2004 14:14 Print reply

Posts: 9953
Was die 50cc al zover uitgelubberd toen ie nog wel goed doortrok ?
En zet de ontsteking weer eens terug.
 
Stoere brommers
opperhoofd 19-7-2004 14:16 Print reply
Posts: 330
Trekt hij in de eerste 4 wel lekker door powerband heen? zonder te stotteren, anders zou ik idd onsteking even terug zetten...
 
KaWaReZ 19-7-2004 14:16 Print reply

Posts: 20582
ik heb met deze 50cc (6deovermaat) in Utrecht gestaan op die motorbeurs... ^^

met ontsteking op zn vroegst...

kga zo ff nog een testritje maken... denk dak weet waar et aan kan liggen.... en als zo dan bennik boos :P
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
opperhoofd 19-7-2004 14:16 Print reply
Posts: 330
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]

ik heb met deze 50cc (6deovermaat) in Utrecht gestaan op die motorbeurs... ^^

met ontsteking op zn vroegst...

kga zo ff nog een testritje maken... denk dak weet waar et aan kan liggen.... en als zo dan bennik boos :P


Mogen wij dan meegenieten als je boos bent?
 
KaWaReZ 19-7-2004 14:17 Print reply

Posts: 20582
ja, maar er is niet veel aan... krijg je alleen een paar verwensingen naar je kop
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
PRO TUNING 19-7-2004 14:36 Print reply

Posts: 4000
Je geeft zelf al de oplossing, andere - grotere achterband, hierdoor verandert je overbrengings verhouding
 
KaWaReZ 19-7-2004 15:53 Print reply

Posts: 20582
oki... maar vint wel heel vreemd... met 14/40 en 13/40 trok ie over de 7k in zn 5/6 :s
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
SavagePielk 19-7-2004 15:56 Print reply

Posts: 4562
en wat is die oorzaak? tis wel kut zo, twee dagen voor vertrek en idd ff proberen ontsteking terug te zetten, blokje is nu gereviseerd dus je ontstekingstijd kan anders zijn geworden. Hey en je twee voetpakking... werken die niet mee?
 
KaWaReZ 19-7-2004 16:00 Print reply

Posts: 20582
die ontsteking staat goed... eerder reedie met dezelde setup (leer gvd lezen) 70/75
en ontsteking was verder vervroegd...

groter tandwiel achter wou oplossing zijn... hoe de neuk fix ik dat nou weer :s

 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
SavagePielk 19-7-2004 16:01 Print reply

Posts: 4562
ehm... bel RJ ff of hij kan kijken voor iets in mijn onderdelenvoorraad...
 
KaWaReZ 19-7-2004 16:05 Print reply

Posts: 20582
dan gaan we maar 40 rijden he
edit:

die afgeslete puntige zrtandwielen komen er bij mij niet op , zolang je dat maar onthoudt:P

(of we vertrekken een dag of twee later :S), hebben we nog tijd in te pakken en te testen..

(met die tanktassen wordt mn blokje aardig heet... moe zorge voor wat meer koeling door die flappe een beetje uit mekaar te halen... )

Dit bericht is ge-edit door KaWaReZ [Rezek] op 19-7-2004 16:07


edit2:


de omtrek van dat wiel is niet ZO veel groter geworden :s.... dattet Zoveel invloed heeft ?

Dit bericht is ge-edit door KaWaReZ [Rezek] op 19-7-2004 16:13
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges

Dit topic is 2912 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved