Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Kut rijde 110 cc zeta

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 810 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #20593 - Kut rijde 110 cc zeta
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 2784 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Geert_GHC 18-7-2004 0:55 Print reply

Posts: 1475
haha
ja die zal ik ok is verandere
 
-
The Catfish 18-7-2004 2:45 Print reply

Posts: 1337
een 102 sproeier....




edit:

oeps ik zie net dat het nog maar 20x gezegd is.
(het is ook al laat h? )

doeiiii





Dit bericht is ge-edit door The Catfish op 18-7-2004 2:46

Dit bericht is ge-edit door The Catfish op 18-7-2004 2:46
 
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face..
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 18-7-2004 12:50 Print reply

Posts: 7007
dan moet die idioot fatsoenlijk spul kopen , 5mm onder bdp is namelijk gewoon DOM
 
nobody fuck with us!!
NSR RULEZZ 18-7-2004 13:29 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondamt8rijder

18mm is groot zat, dat ding van hem houd gewoon in, maar het ligt niet aan de carb, ik had ongeveer dezelfde setup, en ga veel harder en trek veeeel sneller op

als je gas geeft in zijn vrij dan klinkt hij wel goed, maar hij trekt niet echt door

!!!

nu weet ik het weer, de zuiger komt niet helemaal boven, scheelt onge veer 5 mm!!
en hij heeft een ori cilinderkop,
kan het daar aan liggen?, en als de zuiger helemaal onder staat komen de poorten heel netjes open, dus kan het zijn dat de cilnder 'te hoog' is?

zeg ik dan dat het niet kan?
imho is 18mm teklein voor een 110cc aangezien je er met een grotere carb meer/betere prestaties mee kan halen
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Geert_GHC 18-7-2004 16:04 Print reply

Posts: 1475
Wil iemand de 110 zeta kope hij heeft nog maar weinig gerede. Ik heb mun 80 cc er weer op gezet en die rijd nu ok goed zat en ik heb geen zin om nog andere onderdele te kope voor de 110 goed te late lope. Dus geef mar een goed bod.
 
-
Honda_mbiloss [Emiel] 18-7-2004 16:06 Print reply

Posts: 3697
mss ben je dom? dat je niet begrijpt dat dat sales is...
 
mr200r 18-7-2004 16:49 Print reply
Posts: 5122
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr200r

in een vorig topic vroeg iemand of ik dan nog nooit op een goede110/125 had gereden,nee zei ik
volgens mij hebben er meer mensen last van.
Ruilen op een ori80 en die nieuw honen en nieuwe
zuiger.Je blijft toch aan het klote met die 110cc.



 
mr200r
NSR RULEZZ 18-7-2004 19:40 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr200r

Oorspronkelijk gepost door: mr200r

in een vorig topic vroeg iemand of ik dan nog nooit op een goede110/125 had gereden,nee zei ik
volgens mij hebben er meer mensen last van.
Ruilen op een ori80 en die nieuw honen en nieuwe
zuiger.Je blijft toch aan het klote met die 110cc.




en daar wou je mee duidenlijk maken????
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
PRO TUNING 18-7-2004 19:42 Print reply

Posts: 4000
Mits je alles aanpast aan een 110 / 125 cc cilinder loopt het perfect.
 
Geert_GHC 18-7-2004 22:52 Print reply

Posts: 1475
nou wa moet ik allemaal verandere dan een gianellie uitlaatje lijkt me wel goed ofniej dan miskien een grotere cab mar wa voor 1 dan
 
-
wiebutt 18-7-2004 22:55 Print reply

Posts: 6264
242628 mm
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Geert_GHC 18-7-2004 23:00 Print reply

Posts: 1475
okeej

 
-

Dit topic is 2784 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved