18mm is groot zat, dat ding van hem houd gewoon in, maar het ligt niet aan de carb, ik had ongeveer dezelfde setup, en ga veel harder en trek veeeel sneller op
als je gas geeft in zijn vrij dan klinkt hij wel goed, maar hij trekt niet echt door
!!!
nu weet ik het weer, de zuiger komt niet helemaal boven, scheelt onge veer 5 mm!!
en hij heeft een ori cilinderkop,
kan het daar aan liggen?, en als de zuiger helemaal onder staat komen de poorten heel netjes open, dus kan het zijn dat de cilnder 'te hoog' is?
zeg ik dan dat het niet kan?
imho is 18mm teklein voor een 110cc aangezien je er met een grotere carb meer/betere prestaties mee kan halen
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Wil iemand de 110 zeta kope hij heeft nog maar weinig gerede. Ik heb mun 80 cc er weer op gezet en die rijd nu ok goed zat en ik heb geen zin om nog andere onderdele te kope voor de 110 goed te late lope. Dus geef mar een goed bod.
in een vorig topic vroeg iemand of ik dan nog nooit op een goede110/125 had gereden,nee zei ik
volgens mij hebben er meer mensen last van.
Ruilen op een ori80 en die nieuw honen en nieuwe
zuiger.Je blijft toch aan het klote met die 110cc.
in een vorig topic vroeg iemand of ik dan nog nooit op een goede110/125 had gereden,nee zei ik
volgens mij hebben er meer mensen last van.
Ruilen op een ori80 en die nieuw honen en nieuwe
zuiger.Je blijft toch aan het klote met die 110cc.
en daar wou je mee duidenlijk maken????
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???