derbi goed bereikbaar. je moet eerst de benzine tank er afhalen voordat je fatsoenlijk bij de carb kan. en om de benzine tank er uit tehalen moeten je lucht happers er af en de olie tank.
je kan er slecht bij. wel bij de nieuwere types.
leonelli onsteking schijnt beter te zijn als de ducati van de derbi`s van voor 2002.
en die jij wil kopen is geen black edition.
maar gewoon xtreme.
en derbi is ook gewoon betrouwbaar met 70.
die vent kan et gewoon niet.
ik heb alleen probleem gehad met de bedrading.
en ik rij 100 op teller= 90 ongeveer met ori uitlaat zonder cathalysator.
ik vind mijn senda-r anders wel fijn sleutelen en je kunt m ook opvoeren zoals luc het heeft gedaan: snelle uitlaat en grotere carb en da ding gaat goed over de 100 geloof ik.
maar hoe hard wil je ermee?
ik wil hem ong. 100 laten lopen.
maar hoe zit het met de wegligging van die dingen? zijn ze stabiel? niet dat je met een klein zij wintje direct je hele brommer heen en weer gaat?
Met een paar goede bandjes hebben ze een prima wegligging hoor. (die van mij is achter opgehoogd wat een stuk mooier is, maar scheelt wel ietsjes in de wegligging) maargoed, die van mij word nu opgeknapt.
En wat deze gast lult, bij de oudere types senda kun jij ?veral bij zonder er dan ook maar ??n kap af te halen
Met een paar goede bandjes hebben ze een prima wegligging hoor. (die van mij is achter opgehoogd wat een stuk mooier is, maar scheelt wel ietsjes in de wegligging) maargoed, die van mij word nu opgeknapt.
En wat deze gast lult, bij de oudere types senda kun jij ?veral bij zonder er dan ook maar ??n kap af te halen
wegligging vind ik cker fijn bij de mijne maar de mijne loopt nie zo hard ,ze liggen wel goed stabiel op de weg en je kunt er goed mee door de bochten ,en van da sleutelen met die tank weghalen heb je geen last bij oud model .
t is wel degelijk in ieder geval.
Derbi's zijn goede brommers. Ik heb onder mijn gsm ook een derbi blok liggen. Maar als je er 70 op gaat leggen doe het dan in 1 keer goed en pak ook een andere krukas.