goh wat een geblaat hier weer
standaard ge2 leverd top vermogen op 9.5k ofzo, niet 13k boostah... nah lang doortrekken maakt hij mss wel 13k ja, maar dat doet elke cil
en beste pijp op mtx voor ge2 is proma, dan rij je ontuned 85 echte...
overigens heb je 47mm zuigers , dan zit je al tegen de 68cc oid, ipv 58cc... je cilinder is dan wel pak laagtoeriger geworden...
je maat zal trouwens wel gewoon een immi gehad hebben, gemaakt van de buitenmal van een gt4, oa charmoo enz doen dit, verklaart ook waarom dat ding zo'n "grote" boring had
gt4 heeft idd ander membraan gedeelte, maar ook andere vorm van boostpoort .ge2 kan je niet dezelfde "vorm" geven als gt4 (volgens tuner waarmee ik sprak)
Je hebt ook gt4 membranen/inlaatspruitstukken, dat zijn die met dat witte opvul stukje in om de flow te verbeteren
In Belgie racen de meesten met ge2 overigens.
Ik rij nu met blote nsr met ge2 licht bijgewerkt, 16 keihin, gt4 membraan, en onbekende snelle uitlaat, 15-38 vertand ,105digi, moet wel geluk hebben dat hij 6de trekt dan, met 14-38 reed ik vlot 97digi, dan plat liggen en 100digi
Dit bericht is ge-edit door de_koen op 22-7-2004 10:01