Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Honda NSR50RX

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1226 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #20520 - Honda NSR50RX
Pagina 8 van 14
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 12, 13, 14Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 11000 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

boostah 21-7-2004 22:49 Print reply
Posts: 308
ja maar ik bedoel met een groter bestelling van honda brommerstukken ofzo deze erbij te bestellen dan was ie "maar" 290 euro ofzo dacht ik

als je hem enkel bestelt om hier te halen zal je rond de 500 euro kwijt zijn dacht ik

(heb er ook al eens naar geinformeert)
 
Joscross 21-7-2004 22:49 Print reply

Posts: 12501
ALs ik 50cc.nl mag geloven kunnen ze er nog steeds aan komen
GE2 en GT4
 
boostah 21-7-2004 22:50 Print reply
Posts: 308
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

[...]


ik vond die uitlaatpoort helemaal niet zo enorm. en draaide 11k, dus valt wel mee toch?

en dat laatste is idd een groot probleem, hoe kom je er aan...
maar waar geld is....


zeker van dat je geen imi had want die vindt je wel genoeg

en bij men vriend draaide ie 13k toeren

en 11k lijkt me wel weinig want dat deed men GE2 ontuned ook al
 
Kampersjaak 21-7-2004 22:50 Print reply

Posts: 12285
wat wil je met die 11k zeggen?

 
oderint dum metuant
boostah 21-7-2004 22:51 Print reply
Posts: 308
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

ALs ik 50cc.nl mag geloven kunnen ze er nog steeds aan komen
GE2 en GT4


aan welke prijs want als dit de gewone prijs is dan ben ik ook wel geintresseert
 
shibby 21-7-2004 22:51 Print reply

Posts: 770
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: boostah

ja maar ik bedoel met een groter bestelling van honda brommerstukken ofzo deze erbij te bestellen dan was ie "maar" 290 euro ofzo dacht ik

als je hem enkel bestelt om hier te halen zal je rond de 500 euro kwijt zijn dacht ik

(heb er ook al eens naar geinformeert)


ook 300 euro
 
Joscross 21-7-2004 22:52 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: boostah

[...]


aan welke prijs want als dit de gewone prijs is dan ben ik ook wel geintresseert


50cc org.race (ge2) zonder zuiger 289.48
9594 50cc org. race (gt4) zonder zuiger 299.71

http://www.50cc.nl/z...mp;GR=cilinder%20kit

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 21-7-2004 22:54
 
boostah 21-7-2004 22:54 Print reply
Posts: 308
tja das hier in belgi? ook totdat ik belde dan was ie opeens bijna dubbel in prijs
 
barry 21-7-2004 22:54 Print reply

Posts: 7387
opzich zeggen die toeren ook niet veel, want uitlaat scheelt ook heeel veel hoe die rijd.

voor de rest ging mijne wel als de brandweer, meerdere 70cc schakels (honda en suzuki dan, niet dat minarelli prut) dat ik er uittrok...

maar voor de rest heb ik nog nooooooit iemand direct gesproken die ook echt ervaring zelf heeft gehad met gt4, het is allemaal viavia..., ook niet op internet, vandaar dat als iemand komt met gt4 dit en dat vraag ik me af of het echt zo is....

Dit bericht is ge-edit door barry op 21-7-2004 22:55
 
He?
shibby 21-7-2004 22:55 Print reply

Posts: 770
ga effe naar honda messkens
die heeft er vast nog wel liggen
 
boostah 21-7-2004 22:57 Print reply
Posts: 308
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak

wat wil je met die 11k zeggen?



11k is het aantal toeren die die cilinder draait

hier dus 11 000 rpm
 
boostah 21-7-2004 22:58 Print reply
Posts: 308
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: shibby

ga effe naar honda messkens
die heeft er vast nog wel liggen


in belgi? had de invoerder er geen meer liggen

zei ook dat honda ze pas terug ging maken vanaf een bepaalde datum maar weet niet meer welke (zal wel al voorbij zijn)
 
opperhoofd 21-7-2004 23:00 Print reply
Posts: 330
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: boostah

[...]


11k is het aantal toeren die die cilinder draait

hier dus 11 000 rpm


Hmm denk niet dat hij dat bedoeld, maar wat je met 11k wou zeggen....
Veel cilinders kunnen ook heel sterk zijn die maar tot 11k draaien, maar veel cilinders die getuned worden( uitlaatpoort omhoog) zullen meer toeren draaien en zal de powerband hoger in toeren komen te liggen.....

Is een snellere cilinder tunen trouwens geen optie ipv zulke dure fabriekscilinders aan te schaffen?
 
boostah 21-7-2004 23:02 Print reply
Posts: 308
ja is een optie

maar van die race cilinders zijn de spoelpoorten en boostpoorten meestal ook vrij groot en goed getimed

en dit is voor bijna niemand mogelijk om zelf te tunen en om hem bijna volledig overeen te laten komen met de race cilinder
 
Blorn 21-7-2004 23:02 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: boostah

[...]


11k is het aantal toeren die die cilinder draait

hier dus 11 000 rpm
ROFLMAOWPIMP
 

Dit topic is 11000 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 8 van 14
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 12, 13, 14Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved