Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Honda NSR50RX

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1048 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #20520 - Honda NSR50RX
Pagina 7 van 14
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 12, 13, 14Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 10999 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Soepkip 21-7-2004 14:19 Print reply

Posts: 1339
Is dat blok trouwens niet zo'n "mini NSR" blok ofzo, daar was laatst al een topic over, dat waren ook hele jonge NSR blokken.
 
-Zeroed in- 21-7-2004 20:44 Print reply

Posts: 3255
mooi ding man
ben best wel beetje jaloers
maar er is dus verder weinig speciaals aant blok op de cilinder en ontsteking na? (geen inlaat op carter?)
 
arie-de-arier 21-7-2004 20:49 Print reply

Posts: 10000
tuurlijk niet

het legale frame is het grootste pluspunt, de rest kennen we ondertussen al
 
Allah is beter
martinus83 21-7-2004 21:05 Print reply

Posts: 3718
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arie-de-arier

tuurlijk niet

het legale frame is het grootste pluspunt, de rest kennen we ondertussen al


ding is rap, das geen gwoon nsr blok tog...::s
 
arie-de-arier 21-7-2004 21:05 Print reply

Posts: 10000
jawel
 
Allah is beter
martinus83 21-7-2004 21:06 Print reply

Posts: 3718
ding rijd 100 da haalt een standaard nsr nie
 
Blukaap2 21-7-2004 21:07 Print reply

Posts: 9953
snelle GE2 cilinder + 18 keihin + vlotte pijp = knalwerk.
 
Stoere brommers
de_koen 21-7-2004 21:34 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: martinus83

ding rijd 100 da haalt een standaard nsr nie


mijnes 105 digi
 
Honda 5-Bak te koop
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 21-7-2004 21:53 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: martinus83

ding rijd 100 da haalt een standaard nsr nie


uhhh
 
nobody fuck with us!!
Joscross 21-7-2004 22:06 Print reply

Posts: 12501
Wat is trouwens het verschil tussen GE2 en GT4, GT4 nog vlotter ofzo?
 
boostah 21-7-2004 22:37 Print reply
Posts: 308
ja GT4 is nog iets better getimed

die is meer een fabrieks race cilinder
ken iemand in de buurt die hem had, reed goed maar wel gehoonde geweest tot hij te groot was (geen overmaat die zo groot was)

GE2 is snel maar meer vertrouwbaar
 
barry 21-7-2004 22:39 Print reply

Posts: 7387
waarom zou gt4 niet betrouwbaar zijn? zoveel toeren draait het nou ook weer niet die cilinder...
 
He?
boostah 21-7-2004 22:42 Print reply
Posts: 308
toch eigenlijk wel hoor en die uitlaatpoort is echt al standaart op het randje dus verbruikt nogal zuigerveren

een ander probleem is da die cilinder zo ongeloofelijk moeilijk te krijgen is (tenzij je hem met een groot lot uit japan kan krijgen)
 
shibby 21-7-2004 22:44 Print reply

Posts: 770
? je kan hem zo halen als je het geld kan neertellen
 
barry 21-7-2004 22:49 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: boostah

toch eigenlijk wel hoor en die uitlaatpoort is echt al standaart op het randje dus verbruikt nogal zuigerveren

een ander probleem is da die cilinder zo ongeloofelijk moeilijk te krijgen is (tenzij je hem met een groot lot uit japan kan krijgen)


ik vond die uitlaatpoort helemaal niet zo enorm. en draaide 11k, dus valt wel mee toch?

en dat laatste is idd een groot probleem, hoe kom je er aan...
maar waar geld is....
 
He?

Dit topic is 10999 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 7 van 14
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 12, 13, 14Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved