Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Honda NSR50RX

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1274 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #20520 - Honda NSR50RX
Pagina 3 van 14
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4 ... 12, 13, 14Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 10990 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

[RRT] Lost-P 14-7-2004 17:31 Print reply
Posts: 4578
tjah, dat ie aardig snel is voor een 50cc is denk ik gewoon omdat ie nieuwer is...en dus de cilinder wat "moderner" is tov de andere cilinders voor de "oude" honda blokken
 
Chille Tune shit dan
Hannes 14-7-2004 17:31 Print reply

Posts: 4530
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mt125

[...]


ook onzin

kun je blok nummer ff hier neer zetten?


Kerel, leg een open NS-1 blok naast een open NSR blok en stel die vraag nog eens aan jezelf. Je ziet het werkelijk meteen.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lost-P

tjah, dat ie aardig snel is voor een 50cc is denk ik gewoon omdat ie nieuwer is...en dus de cilinder wat "moderner" is tov de andere cilinders voor de "oude" honda blokken


Ja krukas etc van binnen is ook helemaal anders, ik geloof ook een andere slag.


Dit bericht is ge-edit door Hannes op 14-7-2004 17:34
 
Supermotard, seperates the men from the boys
shibby 14-7-2004 17:38 Print reply

Posts: 770
heeft idd zoals jij zegt weinig invloed op de prestaties, het blok zelf, maar de cilinder is gewoon 100 keer zo snel, maar wat je fout aangeeeft is dat de cilinders moderneer zijn, maakt geen reet uit, ik ga met mijn nsr, ge2, ori belgisch 110 op de teller met een 16mm carbu enkel, een homoet erop gezet. hangt gewoon af van je cilinder dus.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lost-P

tjah, dat ie aardig snel is voor een 50cc is denk ik gewoon omdat ie nieuwer is...en dus de cilinder wat "moderner" is tov de andere
cilinders voor de "oude" honda blokken

 
REPSOL_MIKE 14-7-2004 17:39 Print reply

Posts: 2238
hannes...hijs ongelooflijk vet..!
 
bartos 14-7-2004 17:39 Print reply

Posts: 1372
voor hoe veel verkoop je hem?

 
Hannes 14-7-2004 17:40 Print reply

Posts: 4530
ja maar hoe meer touren hoe meer slijtage, en dit blok is duidelijk ontwikkeld om touren te draaien. Anders word het ook niet pas rood bij 12d op de teller
 
Supermotard, seperates the men from the boys
Hannes 14-7-2004 17:41 Print reply

Posts: 4530
Dan zet je m maar fijn in Sales.

PP omdat je dondersgoed weet dat dit niet is toegestaan.

Dit bericht is ge-edit door Blorn op 14-7-2004 17:45
 
Supermotard, seperates the men from the boys
mt125 14-7-2004 17:43 Print reply
Posts: 194
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hannes

ja maar hoe meer touren hoe meer slijtage, en dit blok is duidelijk ontwikkeld om touren te draaien. Anders word het ook niet pas rood bij 12d op de teller


dit is bart de schakelgek:

doe nou ff niet zo eigenwijs

het blok is gewoon normaal honda blok (heb ns1 en mbx en nsr blokken uitelkaar gehad hoor wijsneus )

cilinder heeft gewoon betere timing/ goede uitlaat poort whatever, snelle cilinder

maar ik wil toch ff het bloknummer weten, gewoon om te weten welk blok je hebt

(enigste wat "beter" kan zijn voor meer toeren, zijn de lagers, maarja c3...)

btw, jij hebt het blok toch ook niet eens open gehad

Dit bericht is ge-edit door mt125 op 14-7-2004 17:44
 
blaasdwaas 14-7-2004 17:44 Print reply

Posts: 601
hoezo lopen ns1 maar 120 dan en een ns50rx 100 haast

 
honda--->magic word-----crx v-tec en cb1000rr fireblade ruleren
Hannes 14-7-2004 17:45 Print reply

Posts: 4530
neej maar wel een NS-1 blok naast een MBX blok gezien open. Maar ik zal dat nrtje is opzoeken voor je. Ik kan je verzekeren dat dit geen NSR blok is. Maar zal eens wat nrtjes opschrijven, denk dat je er niks mee kan vinden.
 
Supermotard, seperates the men from the boys
Blukaap2 14-7-2004 17:45 Print reply

Posts: 9953
Zou me niks verbazen als dat blok er idd beter uit ziet, maar ik ga vanavond nog wel even langs denk ik, foto's schieten .

En als je een MB blok en een wat nieuwer NSR50 blok naast elkaar legt zie je ook METEEN verschillen, dat NSR blok is duidelijk netter afgewerkt.
 
Stoere brommers
Hannes 14-7-2004 17:46 Print reply

Posts: 4530
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: blaasdwaas

hoezo lopen ns1 maar 120 dan en een ns50rx 100 haast



NS1 kan harder...
 
Supermotard, seperates the men from the boys
mt125 14-7-2004 17:46 Print reply
Posts: 194
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: blaasdwaas

hoezo lopen ns1 maar 120 dan en een ns50rx 100 haast



NIET VANWEGE HET BLOK, jezus mina, hoe vaak moet dat nog gezegd worden

waarom kan een am6 met ori cil de 90 halen? niet vanwege het blok...(willen de wijsneuzen nou niet gaan zeuren over versnellingverhoudingen )

cilinder...uitlaat...

Dit bericht is ge-edit door mt125 op 14-7-2004 17:46
 
shibby 14-7-2004 17:50 Print reply

Posts: 770
volledig eens met mt125 en bart?
 
Hannes 14-7-2004 17:52 Print reply

Posts: 4530
ik kan je vertellen dat een nsr met 50cc dit niet haalt wat mijn ding haalt. En dit is geen special tuned ding ofz. Is nog totaal ruk afgestelt ook, krijgt te weinig benzine want de bougie is wit. Ook ziet hij er aan de buitenkant iets wat anders uit. En de monteur van Ruud, die al 100en blokken heeft gezien zei ook dat hij dit nog nooit had gezien.
 
Supermotard, seperates the men from the boys

Dit topic is 10990 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 14
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4 ... 12, 13, 14Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved