Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Main Forum - Topic #20520 - Honda NSR50RX
|
Pagina 10 van 14
|
Dit topic is 11063 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Blukaap2 |
22-7-2004 10:47 |
Posts: 9972 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: gonzales
[...]
nee fout een ge2 is even snel als een gt4 grootste verschil ligt in groter membraamschelp aar waar je membraam inkomt . van gt4 past daar standaard een cr80 membraam in en van ge2 moet je dat bijdremelen .
Volgens mij haalt een standaard GE2 geen 12PK met een opmaat pijpje en 20mm .
|
|
Stoere brommers |
|
barry |
22-7-2004 11:19 |
Posts: 7387 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: de_koen
goh wat een geblaat hier weer
standaard ge2 leverd top vermogen op 9.5k ofzo, niet 13k boostah... nah lang doortrekken maakt hij mss wel 13k ja, maar dat doet elke cil
en beste pijp op mtx voor ge2 is proma, dan rij je ontuned 85 echte...
overigens heb je 47mm zuigers , dan zit je al tegen de 68cc oid, ipv 58cc... je cilinder is dan wel pak laagtoeriger geworden...
je maat zal trouwens wel gewoon een immi gehad hebben, gemaakt van de buitenmal van een gt4, oa charmoo enz doen dit, verklaart ook waarom dat ding zo'n "grote" boring had
gt4 heeft idd ander membraan gedeelte, maar ook andere vorm van boostpoort .ge2 kan je niet dezelfde "vorm" geven als gt4 (volgens tuner waarmee ik sprak)
Je hebt ook gt4 membranen/inlaatspruitstukken, dat zijn die met dat witte opvul stukje in om de flow te verbeteren
In Belgie racen de meesten met ge2 overigens.
Ik rij nu met blote nsr met ge2 licht bijgewerkt, 16 keihin, gt4 membraan, en onbekende snelle uitlaat, 15-38 vertand ,105digi, moet wel geluk hebben dat hij 6de trekt dan, met 14-38 reed ik vlot 97digi, dan plat liggen en 100digi
Dit bericht is ge-edit door de_koen op 22-7-2004 10:01
koen, eigenlijk jammer dat we niet op de bm2k3 hadden gekeken met wie nou sneller optrekt en hogere top had...
maarjah
|
|
He? |
|
Hannes |
22-7-2004 11:21 |
Posts: 4530 |
ja trekken doet die GE2 van mij wel aardig maar niet echt super. Mijn ts80x trekt het er wel dubbel dik uit, maar topt gelijkt.
|
|
Supermotard, seperates the men from the boys |
|
de_koen |
22-7-2004 11:51 |
|
barry |
22-7-2004 12:20 |
Posts: 7387 |
dan moet ik natuurlijk mij ook verdedigend , ik had een 50proma er op bovenlangs...
tdw v was te licht, kon dus harder
ik had een kapotte 18keihin er op zitten die bij elkaar werd gehouden door siliconkit en zo ook geen valse lucht zoog.
maar hij was wel snel
maar onder de 8k ook totaal niks...
|
|
He? |
|
NSR RULEZZ |
22-7-2004 13:10 |
Posts: 4934 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: de_koen
[...]
jij was toen sneller hoor
had toen gare gianelli, slippende koppeling, en compressie was ook niet alles meer
slippende koppeling???
welke koppeling?
|
|
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ??? |
|
opperhoofd |
22-7-2004 13:44 |
Posts: 330 |
En ik heb GE3 en wat is dat dan dan voor kwaliteit?
|
|
|
|
Blukaap2 |
22-7-2004 14:13 |
Posts: 9972 |
Das 80cc.
|
|
Stoere brommers |
|
de_koen |
22-7-2004 14:15 |
Posts: 5595 |
ge3 is slome shit
|
|
Honda 5-Bak te koop |
|
barry |
22-7-2004 14:19 |
Posts: 7387 |
bagger
|
|
He? |
|
arie-de-arier |
22-7-2004 18:38 |
Posts: 10000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: de_koen
ge3 is slome shit
ja klopt van mbx wel
|
|
Allah is beter |
|
Blorn |
22-7-2004 19:04 |
Posts: 13825 |
Origineel wel ja..
|
|
|
|
arie-de-arier |
22-7-2004 19:05 |
Posts: 10000 |
ik bedoelde er eigenlijk mee dat ns1 ook ge3 is
|
|
Allah is beter |
|
gonzales |
22-7-2004 21:53 |
Posts: 1319 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
[...]
Volgens mij haalt een standaard GE2 geen 12PK met een opmaat pijpje en 20mm .
nee ik zeg dat ge2 en gt4 even snel te maken zijn .... is zo goed als geen verschil in
|
|
burn your rubber not your soul |
|
Soepkip |
22-7-2004 22:14 |
Posts: 1339 |
Ik heb een GE2 voor AF1, RV4 blok
|
|
|
|
Dit topic is 11063 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 10 van 14
|
|