Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Vespa Ciao wil niet sneller

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1011 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #20494 - Vespa Ciao wil niet sneller
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4526 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Aprilia-AF1 13-7-2004 15:23 Print reply
Posts: 1397
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR RULEZZ

[...]

je kan je beter druk maken om je achterbrug je voorvork houd het wel ff vol

Uh, die busjes slijten nogal snel.. En t veert echt voor geen meter.
Achterbrug kun je ook weinig aan doen ..
 
Marcel.
NSR RULEZZ 13-7-2004 16:11 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia-AF1

[...]

Uh, die busjes slijten nogal snel.. En t veert echt voor geen meter.
Achterbrug kun je ook weinig aan doen ..

ja maar dr komt wel veel meer kracht op je achterbrug dan op je voorvork
als je voorvork goed is houd i het wel vol hoor

 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Blorn 13-7-2004 17:29 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: poesje

das pas een uitlaatpoortje voor een vespa!!!
woow g?????k
In plaats lees je ff

Is voor Pia.
 
theredone51 13-7-2004 20:31 Print reply

Posts: 2506
maar heeft nu helemaal niemand een id, hoe het komt?
 
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.
mtx_ruleert 14-7-2004 11:14 Print reply

Posts: 410
ik had ook een dergelijk iets een piaggio ciao en ik reed een dikke 75 maar had wel ori cilinder en ori uitlaat alleen een beetje gekloot met begrenzers en overbrenging ... heeft ie trouwens ketting of aandrijfriem ?



edit: misschien heb je een lui blok .. en als je dat hebt koop dan maar een nieuw blok of gooi dat klereding de sloot in

Dit bericht is ge-edit door mtx_ruleert op 14-7-2004 11:17
 
tuut tuut
theredone51 14-7-2004 11:16 Print reply

Posts: 2506
aandrijfriem he
maar 75 met ori setup op een vespa ciao? das bij mijn weten onmogelijk en wat voor begrenzers/overbrenging heb je dan aangepast?
 
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.
mtx_ruleert 14-7-2004 11:19 Print reply

Posts: 410
uitlaat vario eruit en een andere riem andere wieltjes voor die riem andere koppeling ... het voordeel van die piaggios is dat ze zo licht zijn dat je met een 50cc best hard kan .. zou alleen wel ff je remmen wat strakker zetten dan
 
tuut tuut
theredone51 14-7-2004 11:23 Print reply

Posts: 2506
uitlaat? vario eruit?
je hebt dus gewoon een slipkoppeling overbrenging gemonteerd? maar ik kom met alleen 50cc, 13/13 carb en LeoVince uitlaat toch echt niet aan de 75, laat staan helemaal origineel. hoe gemeten trouwens? met digiteller?

Dit bericht is ge-edit door theredone51 op 14-7-2004 11:47
 
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.
Gertjan 14-7-2004 12:27 Print reply

Posts: 1505
heb je al je ontsteking getjekt ?
ff kijken of je contactpuntjes goed staan, als die verkeerd staan rijd ie vrij bagger...
(kan ook dat je electronische ontsteking heb, dan heb ik nix gezegt )

ps mijn snor ciao loopt 55 met ori cilinder en uitlaat
 
theredone51 14-7-2004 12:38 Print reply

Posts: 2506
ontsteking staat gewoon goed, pas nog afgesteld
alleen kom dus echt niet vooruit (weeg zelf ook 90Kg maar dat moet weinig uitmaken) maar ben ook 1,94 dus vang misschien wat meer wind,maar dan nog, 65/70 moet met deze setup wel te halen zijn denk ik
 
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.
kpotappel86 14-7-2004 13:20 Print reply

Posts: 2679
hij heb het denk ik over een foxje ofzo... met ze vario en koppeling maar goed er is een begrensende factor in je blokje heb hij veel compressie staat hij goed afgesteld enzo...
heb je goed afsluiten decompresor(afsluitbaar gat in de kop waar je loop kabel aan vastzit)
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
theredone51 14-7-2004 13:22 Print reply

Posts: 2506
compressie genoeg, afstelling is goed alleen soms wil hij na een tijdje alleen nog maar stationair, geef je gas valtie uit. Choke in doettie het weer redelijk.
Zou dus zeggen te kleine sproeier maar bougiekleur is goed, geen stotteren enz.
K zal vanmiddag wel 2 maatjes groter halen ofzo

hoe Kan ik de decompressor checken?

Dit bericht is ge-edit door theredone51 op 14-7-2004 13:22
 
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.
Jozeff - Forum en Sales Moderator 14-7-2004 13:43 Print reply

Posts: 10835
eruit halen en goed schoonmaken. maar als hij genoeg compressie heeft is dat wel goed. volgens mij mag de zuiger niet op en neer gaan als je hem aanduwt zonder dat handeltje in te houden
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
JCG 14-7-2004 13:48 Print reply
Posts: 1531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx_ruleert

ik had ook een dergelijk iets een piaggio ciao en ik reed een dikke 75 maar had wel ori cilinder en ori uitlaat alleen een beetje gekloot met begrenzers en overbrenging ...


zeker een citta teller der op?
 
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel
theredone51 14-7-2004 13:51 Print reply

Posts: 2506
de zuiger gaat op en neer als je maar snel genoeg aanloopt, maakt niet uit of je handeltje wel of niet inhoud
 
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.

Dit topic is 4526 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved