Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - overtoeren mtx *help*

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1030 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #20483 - overtoeren mtx *help*
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1351 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Aard 12-7-2004 20:50 Print reply

Posts: 710
Ga er eens een stukje mee rijden, al is het door de straat, ff proberen.

En doe er eens een grotere sproeier in, dan is het opgelost, als ik zo eens kijk wat je vertelt.
 
TSX fan 12-7-2004 20:57 Print reply

Posts: 142
Idd rij er gewoon een stukkie mee. als het goed is doet hij dan weer normaal. en doet hij het ook als je gaat rijden zet je gewoon de motor af heb ik ook gedaan. controleer trouwens eerst je gas schuif eens ik heb laatst ook gehad dat die vast zat. kan je ook horen als je je gas vol open draaid (als hij uit staat) en je laat hem schieten dan hoor je een metaalachtige "Kling" als je dat hoord dan is er niks mis met je gasschuif (of naald) dan is het gewoon de vlotter die open staat en in eens een partij brandstof aan je cilinder geeft. Maar ik weet anders zeker dat als je 10 meter hebt gereden het probleem over is. succes
 
mtx_ruleert 12-7-2004 21:01 Print reply

Posts: 410
jaa dat ga ik dan maar doen denk ik maar wel morgen want de babys slapen al
 
tuut tuut
Honda_mbiloss [Emiel] 12-7-2004 21:01 Print reply

Posts: 3697
weet 300%zeker van niet. 10 euro wedden?

mits er 110 mikuni inzit.

Dit bericht is ge-edit door Honda_mbiloss [Emiel] op 12-7-2004 21:02
 
mtx_ruleert 12-7-2004 21:10 Print reply

Posts: 410
kom langs en bekijk het zelf
 
tuut tuut
Joscross 12-7-2004 21:11 Print reply

Posts: 12501
Sproeier 110 mikuni in een 80cc?
 
TSX fan 12-7-2004 21:15 Print reply

Posts: 142
jongens een te kleine sproeier kan geen over toeren veroorzaken (dan krijgt hij te weinig brandstof) nu krijgt hij (heel even tot dat je een stukkie hebt gereden) te veel brandstof. dus die sproeier is onlogisch voor dit probleem.

maar ik geef je wel gelijk in het feit dat 110 MM vrij klein is voor een 80 CC.

maar we zullen zien als hij morgen een stukkie heeft gereden.
 
Leen 12-7-2004 21:17 Print reply

Posts: 26877
110 MM ?? dat zit in een boeing 747 denk ja
 
mtx_ruleert 12-7-2004 21:19 Print reply

Posts: 410
had ik maar iets waarop ik een 110 mm sproeier kon zetten
 
tuut tuut
TSX fan 12-7-2004 21:20 Print reply

Posts: 142
Aard Gepost op: 12-7-2004 20:38
Hij krijgt niet teveel benzine, maar teveel lucht.
De benzine/lucht verhouding klopt van geen meter.
Mijn MT schiet ook wel eens automatisch vol in toeren omhoog, maar dan is mijn benzine bijna op.

En ik denk ook dat als je een stukje rijd en je geeft gas dat hij dan erg inhoud?
--------------------------------------------

dit heeft ook wel een puntje
 
Blorn 12-7-2004 21:22 Print reply

Posts: 13825
Dus is het mengsel te arm, en dat kan heleboel oorzaken hebben.

Te kleine sproeier, valse lucht, benzine op/verstopt enz.
 
The Catfish 12-7-2004 22:38 Print reply

Posts: 1337
ik had hetzelfde met m'n TSX,
m'n gasschuif (zo heet dat toch )
had ik er achterstevoren ingestoken ..

kijk daar eerst even naar, kan je een
hoop werk schelen..
 
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face..
renoeius 12-7-2004 22:43 Print reply

Posts: 6409
Ik had mijn caburateur schoongemaakt en een nieuwe pakking en hij deed het weer.
 
kpotappel86 12-7-2004 22:59 Print reply

Posts: 2679
kan valse lucht zijn... is het nog als je je kabel loshaalt uit je gashendel... dan is het je kabel die te kort is... zit je zchuif(gas) niet verkeerd om ?
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<

Dit topic is 1351 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved