jah maar dan rije 75/80km/h
en trek je nog voor geen meter op..
wrom trok ik met me 70 imi bij het wegrijden bijna automatisch op me achterwiel nu ff niet omdta ik nog maar 45 ga die prop na het inrijden er maar es uit halen
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
wrom trok ik met me 70 imi bij het wegrijden bijna automatisch op me achterwiel nu ff niet omdta ik nog maar 45 ga die prop na het inrijden er maar es uit halen
Omdat je niet fatsoenlijk weg kan rijden en de koppeling laat schieten waardoor je brommer steigert? Zoals 90% van alle mt rijders met 70 imi doen en vervolgens zeggen dat het een wheelie was?
En ik geloof dat ze bij de sobw 15 pk haalde uit een originele mt/mb cilinder, dusseh 60 halen ze wel:P
ik laat me koppeling niet schieten rij gewoon fatsoenlijk weg en als ik wheely wil ff wat meer gas bij wegrijden nu ff niet omdat ik nog maar 45 max ga
Dit bericht is ge-edit door honda_2takt_power op 12-7-2004 21:18
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
duidelijk dat het met mijn mb ook gewoon lukt om op ze achterwiel te gaan.. vlak voor powerband ff rustig doen en dan volgas je powerband in.. nah dan wil ie wel he! in ze 2 lukte het laatst ook nog..maar dat is wel iets moeilijker..
volgens joop was het de hoeveelheid kernstraling die binnenin je carburateur tegelijkertijd op 1 druppeltje benzine kan worden gedoseerd. ik zelf durf het niet te zeggen, het zou namelijk ook een mierenverdrinkingsfabriek kunnen zijn..
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
volgens joop was het de hoeveelheid kernstraling die binnenin je carburateur tegelijkertijd op 1 druppeltje benzine kan worden gedoseerd. ik zelf durf het niet te zeggen, het zou namelijk ook een mierenverdrinkingsfabriek kunnen zijn..
?
50cc org cilinders van honda mt/mb rijden gewoon het lekkerst, even aandacht erbij met het tunen en je hebt een heerlijk betrauwbaar cilindertje