Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Rs extrema Verhogen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1203 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #20459 - Rs extrema Verhogen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 656 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

The Godfather AKA Danny 11-7-2004 15:45 Print topicpost

Posts: 693
Wie weet hoe je een Rs O.t moet verhogen , wij hebben een probleem met dat scharnier... weet iemand wat je hier tegen kan doen?

 
Een vrouw met een linkerkoortslip is nooit grappig ;) || NS-1 Tiger-Edition loos, auto is beter

Kampersjaak 12-7-2004 9:39 Print reply

Posts: 12285
je kunt die schanier er af halen en rechtstreeks op de brug monteren. ik denk dat hij dan te hoog is, een andere veer proberen.

 
oderint dum metuant
mark87rs 12-7-2004 18:37 Print reply

Posts: 118
Lijkt me nou niet echt wat je noemt mooi, een rs verhogen. Verlagen is 10x mooier.
 
Kampersjaak 12-7-2004 18:39 Print reply

Posts: 12285
vind jij
ik vind het wel gaaf staan voorkant verlagen en achter wat omhoog
 
oderint dum metuant
Blorn 12-7-2004 19:17 Print reply

Posts: 13825
Dat rijd ook nog eens beter.
 
mark87rs 13-7-2004 19:21 Print reply

Posts: 118
Ow, ik dacht dat je je hele brommer ging verhogen(dus ook de voorkant).
Het lijkt mij het gemakkelijkst dat je gewoon alleen je voorkant verlaagt, had ik ook en is een kwartier werk.

P.s. als je teveel gaat verlagen gaat ie juist weer slechter rijden. Een paar cm's is genoeg(als het echt veel beter was hadden ze het in de fabriek al wel gedaan)
 
[RRT] Lost-P 13-7-2004 19:24 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mark87rs

Ow, ik dacht dat je je hele brommer ging verhogen(dus ook de voorkant).
Het lijkt mij het gemakkelijkst dat je gewoon alleen je voorkant verlaagt, had ik ook en is een kwartier werk.

P.s. als je teveel gaat verlagen gaat ie juist weer slechter rijden. Een paar cm's is genoeg(als het echt veel beter was hadden ze het in de fabriek al wel gedaan)


waarom dat dan....In de fabriek passen ze ook niet je cilinder e.d aan...en dat is imho ook beter
 
Chille Tune shit dan
Blorn 13-7-2004 19:45 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mark87rs

P.s. als je teveel gaat verlagen gaat ie juist weer slechter rijden. Een paar cm's is genoeg(als het echt veel beter was hadden ze het in de fabriek al wel gedaan)
Ik heb euhm, dacht voorkant 2cm laten zakken, en de achterkant omhoog, weet zo niet hoeveel. (Het gaat er dus om dat je de balhoofdshoek niet teveel verneukt, en de wielbasis niet nadelig veranderd)

En over dat 'anders hadden ze het in de fabriek al wel gedaan':



Dit bericht is ge-edit door Blorn op 13-7-2004 19:45
 
mallemeeuw 13-7-2004 20:01 Print reply

Posts: 4088
als je voorkant omlaag gata en je achterkant om hoog krijg je toch betere/fijne stuurreactie zeg maar. toch?
 
!!!! Lambal United !!!!
Muerte aka Ozzy 13-7-2004 20:09 Print reply

Posts: 3255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mallemeeuw

als je voorkant omlaag gata en je achterkant om hoog krijg je toch betere/fijne stuurreactie zeg maar. toch?


ja, je naloop wordt dan kleiner dus stuurt scherper (correct me if I am wrong..)
 
Trotse eigenaar van een Duuc 748
de_koen 13-7-2004 20:12 Print reply

Posts: 5595
overdrijf alleen niet, rechtuit stabiliteit word slecht, en hij kan zenuwachtig rijden
 
Honda 5-Bak te koop
master of disaster_rs50 13-7-2004 20:23 Print reply
Posts: 1839
en drempeltjes zul je in het vervorg iets rustiger aan moeten doen
 
lalalalalala i can't hear you

Dit topic is 656 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved