ik heb m'n mallossi uitlaten boren/honen naar de grootste overmaat 46,3 en daar een nieuw mallossi zuigertje voor gekocht van 60 euro. Ik heb toen m'n originele kop ook heengebracht die zou aangepast worden aan een 70cc voor 15 euro. Toen ik hem weer kreeg was alles netjes voor elkaar en had hij er een 0-ring ingedraaid is altijd dicht zei hij. Dus gemonteerd en eerst is inrijden 100 km gereden keertje naar de 9.000 toeren trekken want onder de 8500 ist niks aan. rij ik ongeveer 80 in de 6e versnelling goed door laten trekken houd hij in 1x op ik dach shit dus koppeling in geknepen ff gewacht tot hij wat afgekoeld was toen in de 1e en ff kijken of die nog vast zat gelukkig nie meer. Door vriend naar huis laten slepen en gedemonteerd. Paar glim plekjes weg geschuurd nieuwe o-ring erin want die was kapot en weer rijden naar 100 km weer ff los trekken reed ik 100 op teller weer vast. toen dacht ik hier klopt iets nie. dus paar foto's. Dur zijn een paar hoekjes uit de kop omdat hij de ring te dicht bij de koelgaten gedraaid heeft. valt hier wat aan te doen. alu lassen, locktite? en dan weer vlak maken of kan ik beter me andere kop heen brengen en die in 1x goed laten maken. De bromboer heeft het uiteindlijk verkeerd gedaan.
hier me kop met de stukjes uit de rand weg bij die gaten
niet echt duidelijk
hier zuiger met glimplekjes
waar kan dit aan liggen de o-ring is steeds kapot als ik hem er af haal na dat hij is vast/warm gelopen. Ik denk dat die kop nie goed is maar kun je daar nog wat aan laten doen? en kop is van alu toch ofniet kan ik misschien opt werk laten lassen is dat optie?
|