Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - nos wie wat waar hoe?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1111 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #20427 - nos wie wat waar hoe?
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1178 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Niellesie- 10-7-2004 16:55 Print topicpost

Posts: 6454
ik heb een vraagje : waar moet je nos op aansluiten?

op je spruitstuk net als powerbox
gewoon via je filter?

......
 
allalallalallalalallalala

ghost-rider 10-7-2004 18:05 Print reply

Posts: 1886
alstu ..miss staat ut hierin..




Dit bericht is ge-edit door ghost-rider op 10-7-2004 18:06

Dit bericht is ge-edit door ghost-rider op 10-7-2004 18:06
 
Team Holland ? // Doe is normaal, met je hoofd!
NSR JunK 10-7-2004 18:32 Print reply

Posts: 2339
k word een beetje moe van die domme mongooltjes.. sorry niels.. die telkens weer een topic openen over NOS/TURBO etc... en NIEMAND voert het uit.. gewoon omdat t niet uitvoerbaar is.. of niet te betalen.. snap niet waarom je die vraag dus stelt want met de antwoorden doe je tog niks
 
Saknet 10-7-2004 18:35 Print reply

Posts: 10355
ik zou een flesje op het stuur zetten en het dan de gaskabel in laten lopen
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
JIMMY 10-7-2004 18:38 Print reply

Posts: 2765
Als je ff logisch nadenkt kun je er idd ook al achterkomen..

bij NOS wordt er een vloeistof bij je mengsel ingespoten.. waar zou dat dan gebeuren, in je filter?
 
ghost-rider 10-7-2004 18:40 Print reply

Posts: 1886
oh ik weet ut..ik weet ut....mag ik ut zegge... please....


bij je carb of spruitstuk?
 
Team Holland ? // Doe is normaal, met je hoofd!
Neonlampje 10-7-2004 19:02 Print reply

Posts: 14825
Jezus... komt het onderwerp weer eens langs hoor...

UTFS, en droom daarna maar lekker verder...
 
jackmasterTZR 10-7-2004 19:03 Print reply

Posts: 3062
ik dacht altijd dat dat in je banden gespoten werd, dan rijd je toch ook harder, of ben ik nou zo dom.
 
Pingu 10-7-2004 19:04 Print reply
Posts: 1842
ja
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Neonlampje 10-7-2004 19:06 Print reply

Posts: 14825
ja, je bent dom?

je rijdt ws wel harder, N2O is lichter dan lucht.. maargoed, of je dan nog veel vermogen over kunt brengen op de weg in relatie tot de wrijvings-winst, denk dat het tegen gaat vallen
 
ghost-rider 10-7-2004 19:20 Print reply

Posts: 1886
moeilijke woorden
 
Team Holland ? // Doe is normaal, met je hoofd!
Blukaap2 10-7-2004 19:24 Print reply

Posts: 9953
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

ja, je bent dom?

je rijdt ws wel harder, N2O is lichter dan lucht.. maargoed, of je dan nog veel vermogen over kunt brengen op de weg in relatie tot de wrijvings-winst, denk dat het tegen gaat vallen


Het had iets te maken met het minder uitzetten en het minder snel weglekken vd lucht.
 
Stoere brommers
NSR JunK 10-7-2004 19:31 Print reply

Posts: 2339
ze gebruiken daar stikstof voor ja, das dikker dan lucht en lekt daarom minder snel weg, schijnt brandstof, banden te besparen
 
Arjan 10-7-2004 19:38 Print reply

Posts: 2483
slagroom patroon in een pech pompje....

vriend van me (arthur)


 
Max bikancer koekert para in ze htr ei
bart de schakelgek 10-7-2004 19:44 Print reply

Posts: 5987
voortandwiel en achtertandwiel bijna evengroot...

en wat hielp dat slagroomspuitje?
 
Limburger
Arjan 10-7-2004 19:46 Print reply

Posts: 2483
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de schakelgek

voortandwiel en achtertandwiel bijna evengroot...

en wat hielp dat slagroomspuitje?


achter is zo groot omdat vertanding in het blok is aangepast.


 
Max bikancer koekert para in ze htr ei

Dit topic is 1178 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved