ik heb een honda nsr net koppakking vervangen maar nu weet ik niet hoe hard ik die cilinderbouten vast mag draaien iemandt een idee ??
hier door zuigt ie dus wss valse lucht aan en doet de kickstart het niet(of hij bouwd niet genoeg druk op om hem te starte denk ik iemandt een idee wat ik hier tegen kan doen ??
Als de kickstart het niet doet dan is het waarschijnlijk je compressie die te weinig is. Draai eens met je je vliegwiel als dit heel soepel gaat dan heb je weinig compressie (bijvoorbeeld je zuigerveren die versleten zijn)
en hoe vast je hem moet draaien. Je draait hem eerst handvast (dus pak je sleutel zeker niet niet achteraan vast maargewoon recht boven de moer). Vervolgens draai je hem extra strak door hem 2 keer een halve slag aan te draaien ofzo. dat moet strak genoeg zijn. Uiteraard kun je dat mooi met een moment sleutel doen maar die zul je denk ik geen hebben???
Let er dus wel op dat je die bouten niet kapot draait dan heb je een probleem. Idd vast is vast. Gewoon handvast en dan een keer aandraaien dan is het goed..
hij start niet hij maakt wel troeren maar niet genoeg om aanteslaan lijkt het dus hij kan geen druk op bouwen zou ik die moeren dus strakker moeten draaien ?
als ik hem te strak draaiwat ik nu volgens mij al heb kan ik mijn kop opnieuw vlakken oook niet echt geweldig denk je wel (hij loopt ook niet stationair dus dat is ook ff een probleem
als je kop niet strakker gaat.. lijkt me gewoon dat daar het probleem niet is.. zoiezo even je zuigerveren vervangen.. dan heb je weer compressie.. en dan is het een kwestie van afstellen.. dus sproeiers uitproberen.. hij wil nog wel eens niet stationair lopen doordat hij te ruim staat afgesteld.. of te veel lucht krijgt..
ga dit eerst maar proberen.. daarna horen we van je