Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - wheely

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 845 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #20363 - wheely
Pagina 2 van 15
Spring naar pagina: 1, 2, 3, ... 13, 14, 15Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6531 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

brutus 8-7-2004 13:41 Print reply

Posts: 7934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: joene

en hij mag uiterst 20 km zachter rijden dus hoeveel tandjes moeten er af of erbij?


ligt nopg steeds aan je verhouding die je nu hebt.
het gaat om percentages die eraf gaan niet per tand
 
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo..
vinnie 8-7-2004 13:42 Print reply

Posts: 3505
oja en, als je geen dikke overtoeren wil maken zou ik dat ding niet veel lichter vertanden.. als ie nou gewoon goed loopt..
 
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon
joene 8-7-2004 13:42 Print reply

Posts: 204
owke ik zal ze gaan tellen ben zo terug
 
Soepkip 8-7-2004 13:43 Print reply

Posts: 1339
Ik gok... 11 - 46


 
[RRT] Lost-P 8-7-2004 13:44 Print reply
Posts: 4578
en ja idd...meeste mensen veranderen in de loop der tijd toch wel de verhouding...


Edit: hmm, beetje laat...alweer volgende pagina

Dit bericht is ge-edit door Lost-P op 8-7-2004 13:44
 
Chille Tune shit dan
brutus 8-7-2004 13:45 Print reply

Posts: 7934
als je hem kleiner maakt ga je wel wat makelijker over toeren maken. als hij nou goed in ze laatste versnelling trekt. hij is goed als hij niet hoog in toeren kan komen in de laatste versnelling. dan heb je het zelfde als in een auto een overdrive heet

 
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo..
joene 8-7-2004 13:46 Print reply

Posts: 204
ben er weer en ik zou niet weten welke vertanding want die ketting zat in de weg
 
joene 8-7-2004 13:47 Print reply

Posts: 204
maar die van mijn heeft 4 versnellingen en als ik in zun 4 optrek valt hij gewoon stil en in zun 3 net niet
 
[RRT] Lost-P 8-7-2004 13:48 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: joene

maar die van mijn heeft 4 versnellingen en als ik in zun 4 optrek valt hij gewoon stil en in zun 3 net niet


maar als je in zn 4 op top rijdt....maakt ie dan heel veel toeren? ( weet je miss. hoeveel?) Want dan zou ik niet lichter vertanden, dat je overtoeren gaat maken...
 
Chille Tune shit dan
joene 8-7-2004 13:49 Print reply

Posts: 204
en hij trekt ook niet zo hard in zun 1 en ik wil da verandere dus ik wil dan 18 mm carb en andere vertanding
 
vinnie 8-7-2004 13:49 Print reply

Posts: 3505
Oorspronkelijk gepost door: joene
Quote:

maar die van mijn heeft 4 versnellingen en als ik in zun 4 optrek valt hij gewoon stil en in zun 3 net niet


welke lul trekt er nou in ze 4 op.. daar heb je een 1 voor.
en "me ketting zat in de weg"
gebruik je ogen en kijk ff verder, het staat wss ook gewoon op het tandwiel zelf, en je kan ook altijd nog je wiel draaien

Dit bericht is ge-edit door vinnie op 8-7-2004 13:49
 
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon
joene 8-7-2004 13:49 Print reply

Posts: 204
ik weet niet hoeveel toeren maar hoe kan ik er achterkomen?
 
Soepkip 8-7-2004 13:49 Print reply

Posts: 1339
Tel nou gewoon ff man, dat is wel zo makkelijk.

Je moet je ketting en tandwielen er toch afhalen wil je een andere verhouding steken.

Trouwens, je kan het ook tellen met ketting erop hoor, gewoon eerste tandje wat je telt ff een stippie op zetten met typ-ex ofzo, op de zijkant.

Dit bericht is ge-edit door Soepkip op 8-7-2004 13:50
 
joene 8-7-2004 13:50 Print reply

Posts: 204
maar mijn tandwielen zitten ook een bietje onder modder en dan moet ik hem weer helemaal schoon maken
 
joene 8-7-2004 13:50 Print reply

Posts: 204
en hoe moet ik bij het voorste tandwiel komen?
 

Dit topic is 6531 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 15
Spring naar pagina: 1, 2, 3, ... 13, 14, 15Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved