Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - wheely

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 769 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #20363 - wheely
Pagina 11 van 15
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6534 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

martijn_helmer 14-7-2004 12:50 Print reply

Posts: 146
Tja, hij heeft twee linker handen, maar dat wil nog niet zegge dat z'n koppeling in een keer links zit, da's geen geldig excuus.
 
Aprilia-AF1 14-7-2004 12:51 Print reply
Posts: 1397
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Greppel

[...]


ja en op de kop en binnestebuiten

Maakt het allemaal een stuk lastiger, maar ach, met wat hulp ..
 
Marcel.
Blub 14-7-2004 12:54 Print reply

Posts: 459
Quote:
met wat hulp ..


een BEETJE.. er kan denk ik iemand hier 24-7 gaan zitten... als ie 1 probleem minder heeft komen er weer 5 bij geloof ik
 
suzuki aan de macht
joene 14-7-2004 14:09 Print reply

Posts: 204
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: martijn_helmer

Mmmm, ik dacht toch echt dat ik duidelijk was geweest. Als je erop zit, zit de koppeling aan de RECHTER kant, dat is dus de andere links. En dan gewoon datgene doen wat ik al eerder zei.


bij mij zit de koppeling aan de linker kant wur
 
Ralf 14-7-2004 14:10 Print reply

Posts: 9073
je koppelingshendel ja, de echte koppeling in het blok niet
 
joene 14-7-2004 14:10 Print reply

Posts: 204
ok
 
joene 14-7-2004 14:11 Print reply

Posts: 204
Dus ik moet aan de andere kant van de kapje wak nu los heb gehaald kijken hoeveel platen er in zitten? Maar als ik die kap er af draai valt er dan niks uit ofzo?
 
JCG 14-7-2004 14:15 Print reply
Posts: 1531
he joene, het word tijd om je voortand wiel te vervangen.
Een tandwiel hoort erzo uit te zien (let op de tandjes)

en vergelijk het maar eens met het voor tandwiel van jou.
 
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel
arrier 14-7-2004 14:21 Print reply
Posts: 2221
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: joene

Dus ik moet aan de andere kant van de kapje wak nu los heb gehaald kijken hoeveel platen er in zitten? Maar als ik die kap er af draai valt er dan niks uit ofzo?

dr loopt dan nix uit behalve de olie
 
Blukaap2 14-7-2004 14:23 Print reply

Posts: 9953
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: joene

Dus ik moet aan de andere kant van de kapje wak nu los heb gehaald kijken hoeveel platen er in zitten? Maar als ik die kap er af draai valt er dan niks uit ofzo?


Grote deksel/kap aan de rechterkant van je brommer (rechts als je op het zadel zit met je neus naar het stuur, voor de zekerheid)

Dan flikkert doorgaans je halve blok uit elkaar (als je het voor de 1e keer doet)
Is best geinig, sta je daar met een hoopje onderdelen .
En als je niet weet hoe het uit elkaar kwam krijg je het ook niet zo makkelijk in elkaar .
 
Stoere brommers
arrier 14-7-2004 14:24 Print reply
Posts: 2221
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2

[...]


Grote deksel/kap aan de rechterkant van je brommer (rechts als je op het zadel zit met je neus naar het stuur, voor de zekerheid)

Dan flikkert doorgaans je halve blok uit elkaar (als je het voor de 1e keer doet)
Is best geinig, sta je daar met een hoopje onderdelen .
En als je niet weet hoe het uit elkaar kwam krijg je het ook niet zo makkelijk in elkaar .

koppelingsdeksel zal wel meevallen denk
 
joene 14-7-2004 14:24 Print reply

Posts: 204
laat maar ik zie het al helemaal voor me
ik vervang gewoon de ketting en de tandwielen en dan is het hopelijk op gelost

Dit bericht is ge-edit door joene op 14-7-2004 14:25
 
de_koen 14-7-2004 14:26 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2

[...]


Grote deksel/kap aan de rechterkant van je brommer (rechts als je op het zadel zit met je neus naar het stuur, voor de zekerheid)

Dan flikkert doorgaans je halve blok uit elkaar (als je het voor de 1e keer doet)
Is best geinig, sta je daar met een hoopje onderdelen .
En als je niet weet hoe het uit elkaar kwam krijg je het ook niet zo makkelijk in elkaar .



idd dan sta je daar met een hoop tandwielen en veertjes enz

wees ook voorzichtig als je dekseltje over tandwiel eraf haalt, vliegwiel (vandaar de naam) wil er nog al eens af springen, als je dat tegen je lompe kop krijgt, ben je niet blij hoor
 
Honda 5-Bak te koop
senda freak 14-7-2004 14:33 Print reply
Posts: 171


Jezus als je tandwiel er zo uit ziet, hoe zullen je koppelingsplaten er dan wel nie uitzien? Ik neem aan dat je weet dat je de koppeling langzaam op moet laten komen?

Maak voordat je je vliegwielkap losmaakt eerst even alles een beetje schoon!!!

Handleiding:
- Pak een staalborstel en veeg daarmee de grootste troep/modder weg...
- Pak de compressor en spuit alles ook nog eens schoon (pas op met zand dat je in je ogen krijgt )
- Pak een oude onderbroek die te strak zit en je eigenlijk niet meer zo graag aan hebt en giet die onder benzine... Veeg daarmee de olie en laatste troep mee weg die rond en op je vliegwielkap zit...
- Speciaal voor jou: pak de oude, met benzine overgoten onderbroek, steek hem aan en maak er foto's van voor op je puchsite...

Dit bericht is ge-edit door senda freak op 14-7-2004 14:37
 
Officieel Team DR teambaas... www.drekracers.nl
Tyler 14-7-2004 14:41 Print reply
Posts: 171
offtopic; is het normaal dat je voorste tandwiel een beetje kan bewegen? zo niet, hoe maakt je dat vast?!
 
http://groups.msn.com/Tylerandeweg/homepage

Dit topic is 6534 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 11 van 15
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved