Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - ori 80cc en wat nog meer?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 951 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #20347 - ori 80cc en wat nog meer?
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1237 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

JJ jong 7-7-2004 20:48 Print topicpost
Posts: 159
*welke uitlaten/carb`s/luchtfilter/kop worden aanbevolen op een ori 80cc (lc) op mbx80 blok??? (combinaties)

ik wil wel een bovenlangse uitlaat (mtx-sh)
*en zouden er ook snelle uitlaten van 80 crossers opp kunnen of makkelijk passend gamaakt worden?

*in de toekomst eventueel cilinder tunen (ik weet et ori 80 is traag), dat zie ik over 2 maanden wel weer
 
How Can I be so thirsty this morning when I drank so much last Night?!

Jop 7-7-2004 22:56 Print reply
Posts: 1290
110cc malossi met 110 homoet blaast wel

(logisch dat je de rest ook aanpast hierop)
 
Joscross 7-7-2004 22:57 Print reply

Posts: 12501
Een proma uitlaat ofzo..
 
Jop 7-7-2004 23:03 Print reply
Posts: 1290
je moet ff met http://www.brommerforum.nl/user/1894 contact opnemen, hij weet wel wat goed is voor jouw beestje
 
arie-de-arier 7-7-2004 23:03 Print reply

Posts: 10000
een proma uitlaat maakt vooral veel geluid en geeft een beetje extra koppel
 
Allah is beter
Davidjuhh 7-7-2004 23:09 Print reply

Posts: 367
110 cc mallosi, 80 proma bovenlangs, 28 mm mikunie, 4 kleps membraan, sproeier 240 (zeskant), twinair filter, HPI ontstekingkje

dit blaast wel

Op 80 ori kun je volgens mij het best een proma 80 kopen bovenlangs (ergens want ze zijn niet meer in de winkel te krijgen) en ff kijke, vierkleps of zelfs zeskleps membraan helpt heel veel in de toeren, 24 mm carb.... Jah, volgens mij is er best wel wat uit een 80 ori te halen hoor... op maat uitlaat...

Dit bericht is ge-edit door Davidjuhh op 7-7-2004 23:11
 
Neonlampje 7-7-2004 23:10 Print reply

Posts: 14825
Jaman, sproeier 240.. dat doet ut um
 
Davidjuhh 7-7-2004 23:12 Print reply

Posts: 367
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

Jaman, sproeier 240.. dat doet ut um



 
gonzales 7-7-2004 23:25 Print reply

Posts: 1319
spoeier 240 weet hij zo uit het hoofd net alsof iedere moter hetzelfde is en welke stand van gasnaald ?

 
burn your rubber not your soul
mr200r 7-7-2004 23:45 Print reply
Posts: 5122
orgineel laten rijd het fijnste.
 
mr200r
MotoCrossIpkiss[stan] 8-7-2004 0:23 Print reply

Posts: 7744
fijn maar oowk langzaam

Dit bericht is ge-edit door MotoCrossIpkiss[stan] op 8-7-2004 0:24
 
hoi
Pistonpen Paultje 8-7-2004 1:11 Print reply

Posts: 8678
Mwoa, je kunt er rustig 90 mee rijden vaak, das niet langzaam.
 
mr200r 8-7-2004 1:38 Print reply
Posts: 5122
Ik heb veel orginele 80cctjes gehad maar een honda kwam nooit boven de 80,meestal 77 ofzo.
 
mr200r
arie-de-arier 8-7-2004 1:58 Print reply

Posts: 10000
ns1 dan
 
Allah is beter
Bullet 8-7-2004 2:05 Print reply

Posts: 12150
ns1 telt niet mee

edit: @ruben, kopen?

Dit bericht is ge-edit door Bullet op 8-7-2004 2:07
 
**My BungHole Will Speak Now**
arie-de-arier 8-7-2004 2:06 Print reply

Posts: 10000
stfu met je neo's
 
Allah is beter

Dit topic is 1237 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved