Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Honda stopte ineens

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 614 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #20329 - Honda stopte ineens
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2622 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jeroen 8-7-2004 15:26 Print reply

Posts: 15066
luchtfilter vies?

keeriing eruit gelopen?
 
Loco_Mike 8-7-2004 15:31 Print reply

Posts: 108
De luchtschroef staat helemaal open maar hij krijgt telkens toch te veel benzine
 
jeroen 8-7-2004 15:31 Print reply

Posts: 15066
luchtfilter?
 
Loco_Mike 8-7-2004 15:34 Print reply

Posts: 108
Der zit geen luchtfilter in en het luchtfilterhuis is schoon en heb al 1 week gereden zonder luchtfilter en nu stopte hij
 
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 8-7-2004 15:39 Print reply

Posts: 8613
Volgens mij hebben we nog niet de hele story nu. Dat kan toch niet, zomaar luchtfilter eruit zonder carburatie aan te passen ?

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Loco_Mike

Der zit geen luchtfilter in en het luchtfilterhuis is schoon en heb al 1 week gereden zonder luchtfilter en nu stopte hij

 
Heb je ontsteking ? Ja oorontsteking.
Loco_Mike 8-7-2004 15:43 Print reply

Posts: 108
ik heb hem zo gekocht en kwam er pas achter toen hij stil stond dat er geen luchtfilter inzit maar ik weet echt niet meer waar ik moet beginnen zou het kunnen dat hij daarom teveel benzine krijgt ? lijkt me een beetje vaag toch?
 
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 8-7-2004 15:50 Print reply

Posts: 8613
Misschien rijdt je ondertussen al wat meer toeren en heb je daardoor niet gemerkt dat hij te rijk staat. Als de lucht beter doorstroomt (meer toeren, geen luchtfilter) wordt te rijk NOG wat rijker

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Loco_Mike

ik heb hem zo gekocht en kwam er pas achter toen hij stil stond dat er geen luchtfilter inzit maar ik weet echt niet meer waar ik moet beginnen zou het kunnen dat hij daarom teveel benzine krijgt ? lijkt me een beetje vaag toch?

 
Heb je ontsteking ? Ja oorontsteking.
Loco_Mike 8-7-2004 16:23 Print reply

Posts: 108
Dus jij zegt luchtfilter erin en hij moet het doen?????????????
 
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 8-7-2004 16:25 Print reply

Posts: 8613
Kan helpen voor je probleem, is geen echte oplossing, IK zou het wel doen

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Loco_Mike

Dus jij zegt luchtfilter erin en hij moet het doen?????????????

 
Heb je ontsteking ? Ja oorontsteking.
brommerfreakz 8-7-2004 16:29 Print reply
Posts: 201
Is je waterpompkering kapoet misschien?
 
Have no fear, in Heaven they have beer...
Ed Honda CB50J 8-7-2004 17:35 Print reply

Posts: 4190
Ging hij erg roken net voordat hij stopte ?

Zo ja, zuigerveer(en) geknapt
Of keering eruit gesprongen...

En jah, haal je cil er eens af, en bekijk alles gewoon
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
Loco_Mike 8-7-2004 19:16 Print reply

Posts: 108
nee me zuigerveren zijn niet gebroken keeringen zijn in orde en hij ging niet roken
 
Honda power! 8-7-2004 20:02 Print reply

Posts: 133
Sluit je cdi-unit eens opnieuw aan misschien dat dat helpt.
Pascal van het forum met zijn mb heeft dit ook al 2 keer eerder gehad.


 
steavey 8-7-2004 20:15 Print reply

Posts: 376
je kunt benzinewaarde kleiner maken met een wat kleinere sproeier, behalve de bougie kan het ook aan de bekabeling van de bougie of het bougiedopje liggen.
 
Loco_Mike 8-7-2004 23:51 Print reply

Posts: 108
Wie weet waar de CDI Unit van een honda vision zit?
 

Dit topic is 2622 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved