Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - nieuwe kenteken platen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 921 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #20304 - nieuwe kenteken platen
Pagina 5 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5648 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

toelieboer 7-7-2004 17:40 Print reply

Posts: 327
hoe moet ik dan volgend jaar nog m'n brummer verkopen, en een motor kopen???? heeft toch geen nut meer.. :S

kunne ze beter meteen alles afschaffen wat je zelf bestuurd, incl. paarden met kar. iedereen met het vliegtuig/trein/bus... en dan heb je weer van die aap 8ige teroristen..... blijft toch altijd wat...
 
Repsolnsr [v Leeuwen] 7-7-2004 18:43 Print reply

Posts: 658
Schitterend zo'n topic. Vooral als je zelf motor/auto mag rijden. Ik lig echt krom van het domme geouwehoer wat de meesten hier uitkramen
 
Dikke penne
Soepkip 7-7-2004 19:22 Print reply

Posts: 1339
Uhm geen zin om door te lezen, en iemand heeft het vast al gezegd, maargoed:

- Brommerleeftijd vlijft voorlopig gewoon 16 jaar, tenzij er over een x aantal jaar nog geen vermindering in het aantal verkeersslachtoffers is gekomen (het aantal brommers met een ongeluk dus zegmaar)

- Kentekenplaat komt er inderdaad wel aan, en is wel groot, maar er zit GEEN keuring aan vast, je moet waarschijnlijk wel aardig dokken voor die plaat
 
ties 7-7-2004 19:24 Print reply
Posts: 1333
dat van 17 is onzin.
in een een cross leer je wel anticiperen.
en voertuigbeheersing. dat missen de meeste 16 jarigen. als ik alles zie rijden hierzo.
dan rijden ze je op een rechtend voorbij met hen 70
en dan gaan ze rechtop 30 door de bochtjes.
een echt brommer rijbewijs met praktijk examen staat me wel aan. zelfs al zal ik me papiertje dan opnieuw moeten halen.
dan leren ze rijden. en hoe de rest van het verkeer zich gedraagd.
maar de meeste autorijders zijn ook geen lievertjes hoor.
die drukken je overal van de weg af en gaan je voor niets inhalen. of ze snijden je af.

 
redavac 7-7-2004 19:39 Print reply

Posts: 1716
Quote:
De minister heeft laten weten dat zij af ziet van de verhoging


staat toch bij het nieuws
waarom zou het dan waar zijn
 
Operator?? Give me the number of 911 fast!!
boy.schouten 7-7-2004 20:27 Print reply

Posts: 884
dat van 17 gaat neit dooe , maar je meot nu een soort rijbewijs halen, en een soort rijlessen .

Maar opzich vindt ik het niet verkeerd, want je hebt er van die sjonnies tussen zitten die met 5 km per uur rijden al niet meer weten wat ze moeten doen ofzo.

Maar dan moeten ze de maximale snelheid wel naar 60 verhogen ofzo
 
af1 monoseat http://www.brommerforum.nl/showtopic/30806
redavac 7-7-2004 20:36 Print reply

Posts: 1716
wtf?

ik word 27 augustus 16..
dan doe ik meteen mijn certificaat...
moet ik dan ook praktijk ????
 
Operator?? Give me the number of 911 fast!!
honda_2takt_power 7-7-2004 20:40 Print reply

Posts: 6744
nee dan hoeft het nog wel niet de ministers kunnen niet zo snel ff een wet invoeren
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
redavac 7-7-2004 20:44 Print reply

Posts: 1716
gelukkig
 
Operator?? Give me the number of 911 fast!!
Martin mt5 knol 7-7-2004 21:04 Print reply

Posts: 2211
heeft iemand plaatje ervan?
 
brommerforum stinkt
Blukaap2 7-7-2004 21:40 Print reply

Posts: 9956
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Repsolnsr [v Leeuwen]

Schitterend zo'n topic. Vooral als je zelf motor/auto mag rijden. Ik lig echt krom van het domme geouwehoer wat de meesten hier uitkramen


Precies, ik lig in een deuk hier .

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ties

dat van 17 is onzin.
in een een cross leer je wel anticiperen.
en voertuigbeheersing. dat missen de meeste 16 jarigen. als ik alles zie rijden hierzo.
dan rijden ze je op een rechtend voorbij met hen 70
en dan gaan ze rechtop 30 door de bochtjes.

maar de meeste autorijders zijn ook geen lievertjes hoor.
die drukken je overal van de weg af en gaan je voor niets inhalen. of ze snijden je af.



Wat een onzin, net alsof je op de weg in 1 keer een voorraad mul zand tegenkomt .
En daarnaast: als je hebt gecrosst kun je vast wel zo'n ding besturen, maar verkeersinzicht heb je compleet niet.
En dat is niet over 1 kam scheren, verkeersinzicht heb je niet, dat leer je (je kunt hoogstens talent hebben en het snel leren)

En dat 2e: sorry hoor, maar ik had daar werkelijk nooit last van op m'n NSR, dus ik heb toch het idee dat je er zelf ook een aandeel in hebt (misschien niet bewust).
 
Stoere brommers
puchmannetje 7-7-2004 21:53 Print reply

Posts: 1069
ik ben toch al 17 dan na na na naa naaa:P
 
**WIE HEEFT ER EEN PUCH SNORFRAME TE KOOP?**
Joscross 7-7-2004 22:08 Print reply

Posts: 12501
Paar punten, meteen ff voor al die nieuwsberichten/topics vd laatste tijd hierover..

Leeftijd verhogen is onzin, zo schuif je het probleem alleen maar op, enige voordeel is dat meer mensen brommers gaan overslaan en daarna meteen een auto kopen. Maar aan de grove verkeersdrukte in Nederland en de gemiddelde 18 jarige Golf rijder te zien weet ik niet of dit wel zo'n voordeel is..

Kentekenplaat is dom, wordt voor de overheid alleen maar makkelijker om snelheid te controleren, flitsen ed, geven ze zelf ook toe.

Praktijk examen lijkt mij w?l een goed plan, zo verminder je de kans dat een gemiddelde scholier die even het bromfietstheorieboek doorleest, zijn certificaat in 1 keer haalt, vervolgens op een brommer stapt met 0,0% rijervaring en zich vervolgens te pletter rijd aanzienlijk.

Dat soort van 125cc/15kw motorfietsrijbewijsexamen lijkt me opzich ook geen slecht plan, tenminste, als er een goed praktijkexamen aan verbonden zit, en je het kan gebruiken voor je volledige motorrijbewijs, zoals nu met 25 kw. Het lijkt me ook dat dit de ongelukken van bromfietsers tegen gaat werken, een grote groep bromfietsers die een brommer koopt niet voor het vervoer, maar voor de kick van het rijden (waar je toch ff harder voor moet gaan als 40) zal overstappen op het lichte rijbewijs, en face it, je kan beter te hard rijden op een lichte motor met fatsoenlijke wegligging en remmen, dan te hard rijden op een of andere gare kut puch.
Omgekeerd ook, mensen/bejaarden met weinig geld, die brommer willen rijden omdat het goedkoop is, kunnen op deze manier 50cc blijven rijden, wat dus in principe goedkoper zou kunnen blijven.

Verder zullen de ongelukken nooit echt goed gaan afnemen, je hebt nou eenmaal een groep bromfietsers die het verneuken voor de rest, maar dit is bij motorrijders en automobilisten ook zo!!

Al die bovenstaande dingen hebben 1 pluspuntje, de verzekeringen zullen goedkoper worden. Al zal dit wegvallen tegen de praktijkexamens/kentekenplaten, waar geloof ik ook een soort milde Apk keuring bijkomt? (wat natuurlijk geld kost) en ik zie ze er ook nog wel voor aan om wegenbelasting in te voeren voor brommers.

Jezus wat een lang kutstuk

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 7-7-2004 22:11
 
arie-de-arier 7-7-2004 22:19 Print reply

Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2

[...]


Precies, ik lig in een deuk hier .

[...]


Wat een onzin, net alsof je op de weg in 1 keer een voorraad mul zand tegenkomt .
En daarnaast: als je hebt gecrosst kun je vast wel zo'n ding besturen, maar verkeersinzicht heb je compleet niet.
En dat is niet over 1 kam scheren, verkeersinzicht heb je niet, dat leer je (je kunt hoogstens talent hebben en het snel leren)

En dat 2e: sorry hoor, maar ik had daar werkelijk nooit last van op m'n NSR, dus ik heb toch het idee dat je er zelf ook een aandeel in hebt (misschien niet bewust).


als ik naar mn gevoel 30 rij en rechts aan hou zoals het moet volgens mn brommer certificaat boekje heb ik er ook wel last van hoor, als je je gewoon gedraagd als een mongool wat de meeste mensen van je verwachten is het vaak niet zo
 
Allah is beter
Joscross 7-7-2004 22:20 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arie-de-arier

[...]


als ik naar mn gevoel 30 rij en rechts aan hou zoals het moet volgens mn brommer certificaat boekje heb ik er ook wel last van hoor, als je je gewoon gedraagd als een mongool wat de meeste mensen van je verwachten is het vaak niet zo

Lees je theorieboek nog maar eens door.
Je moet het midden van de rechter rijstrook aan houden.
 

Dit topic is 5648 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved