Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Van AC naar LC

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 500 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #20295 - Van AC naar LC
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4494 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

vinnie 6-7-2004 12:59 Print reply

Posts: 3505
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jackmasterTZR

je moet er ook bij opletten met de uitlaatpoort. want als je bakkie daar ook omheen gaat, staat je uitlaatpoort een stuk naar vooren en is er een kans dat je uitlaat niet meer op je brommer past.

lassen


ik denk dat als ie eerst ze koelribben aflsijpt en ze onderste ribben als bodem gebruikt dat dat wel meevalt, in principe blijft de cilinder dan even groot toch?

*denkt ik*
 
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon
bartos 6-7-2004 22:05 Print reply

Posts: 1372
Uitlaat poort is niet zo moeilijk dat is gewoon wat kustig pas en meet werk.

 
koen-z 6-7-2004 22:08 Print reply

Posts: 3702
circulatie is tog zo gefixed hoeft nie eens een pomp tussen zolang de warmte maark op kan stijgen.
 
Neonlampje 7-7-2004 9:10 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koen-z

circulatie is tog zo gefixed hoeft nie eens een pomp tussen zolang de warmte maark op kan stijgen.
sja.. ik zou het gewoon direct goed doen.
LC Zeta's zijn niets voor niets zeldszaam he
 
barry 7-7-2004 10:47 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koen-z

circulatie is tog zo gefixed hoeft nie eens een pomp tussen zolang de warmte maark op kan stijgen.


dat koelt gewoon voor geen meter. cilinder wordt dan zo gekoeld dat die als ware net geen warmloper krijgt...

echt waardeloze koeling is dat...
 
He?
bartos 14-7-2004 22:38 Print reply

Posts: 1372
heb wat bedacht voor de kvs pomp op toerenteller wormpie. Of op oli pomp aan sluiting en dan tand wiel verhouding aan passen zodat hij sneller draait


edit wat typ foutje's weg

Dit bericht is ge-edit door bartos op 14-7-2004 22:39
 
John Huijben 14-7-2004 22:45 Print reply

Posts: 2433
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bartos

En waar kan ik het boekje van bell aanschaffen. Want boll.com heeft hem niet. bibliotheek heeft hem vast ook niet.



hoezo heeft bol.com hem niet

http://www.nl.bol.co...p;lgl_BOL_OWNER_ID=1
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
bartos 14-7-2004 22:47 Print reply

Posts: 1372
bij mij vond hij ze niet toen ik bell in typte

 
foxbuster666 14-7-2004 23:01 Print reply

Posts: 670
Het is gewoon een gietijzeren klomp met wat ruwe gaatjes.
En een of andere wand erin..

Fast arrow is gewoon gietijzer
http://www.dsv.nl/~honda

Fast Arow, een aluminium cilinder met een giet-ijzeren wand. (*)
Fast Arow Malossi look, een aluminium cilinder met een chroom wand.

Is btw leuk idee.
Hoop foto's te zien als het gelukt is!
 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
bartos 11-8-2004 19:59 Print reply

Posts: 1372
update:
11-8-2004

Vandaag begonnen met het afslijpen van de koelribben: Hier enkele foto's van de on afgewerkte versie want dat ga ik morgen doen.





















Update en klein schopje dus

Moet allen nog een project naam bedenken als ik dit een project mag noemen.

Dit bericht is ge-edit door bartos op 11-8-2004 20:00
 
Neonlampje 11-8-2004 20:00 Print reply

Posts: 14825
Waarom een projectnaam?

Noem het LL ofzo..

LEKKER LOMP
 
bartos 11-8-2004 20:02 Print reply

Posts: 1372
projectnaam vind ik wel grapig
 
bartos 11-8-2004 23:35 Print reply

Posts: 1372
Heb toch beslooten om het bakje ongveer 10mm dik aluminim temakken en er dan een gleuf je in voor de o-ring.
 
bart de schakelgek 11-8-2004 23:42 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bartos

Heb toch beslooten om het bakje ongveer 10mm dik aluminim temakken en er dan een gleuf je in voor de o-ring.


welke o-ring?

je maakt het bakje gewoon tot de bovenste koelrib...
 
Limburger
bartos 12-8-2004 0:01 Print reply

Posts: 1372
Neuh, ik gebruik de onderste als basis van het bakje die zit er nog ook op en de rest niet. En daar na maak ik zelf een cilinder kop op een draai bank en doe tussen de cilinder en cilinder kop een o-ring
 

Dit topic is 4494 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved