vinnie |
6-7-2004 12:59 |
Posts: 3505 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jackmasterTZR
je moet er ook bij opletten met de uitlaatpoort. want als je bakkie daar ook omheen gaat, staat je uitlaatpoort een stuk naar vooren en is er een kans dat je uitlaat niet meer op je brommer past.
lassen
ik denk dat als ie eerst ze koelribben aflsijpt en ze onderste ribben als bodem gebruikt dat dat wel meevalt, in principe blijft de cilinder dan even groot toch?
*denkt ik*
|
|
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon |
|
bartos |
6-7-2004 22:05 |
Posts: 1372 |
Uitlaat poort is niet zo moeilijk dat is gewoon wat kustig pas en meet werk.
|
|
|
|
koen-z |
6-7-2004 22:08 |
Posts: 3702 |
circulatie is tog zo gefixed hoeft nie eens een pomp tussen zolang de warmte maark op kan stijgen.
|
|
|
|
Neonlampje |
7-7-2004 9:10 |
Posts: 14825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: koen-z
circulatie is tog zo gefixed hoeft nie eens een pomp tussen zolang de warmte maark op kan stijgen.
sja.. ik zou het gewoon direct goed doen.
LC Zeta's zijn niets voor niets zeldszaam he
|
|
|
|
barry |
7-7-2004 10:47 |
Posts: 7387 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: koen-z
circulatie is tog zo gefixed hoeft nie eens een pomp tussen zolang de warmte maark op kan stijgen.
dat koelt gewoon voor geen meter. cilinder wordt dan zo gekoeld dat die als ware net geen warmloper krijgt...
echt waardeloze koeling is dat...
|
|
He? |
|
bartos |
14-7-2004 22:38 |
Posts: 1372 |
heb wat bedacht voor de kvs pomp op toerenteller wormpie. Of op oli pomp aan sluiting en dan tand wiel verhouding aan passen zodat hij sneller draait
edit wat typ foutje's weg
Dit bericht is ge-edit door bartos op 14-7-2004 22:39
|
|
|
|
John Huijben |
14-7-2004 22:45 |
Posts: 2433 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bartos
En waar kan ik het boekje van bell aanschaffen. Want boll.com heeft hem niet. bibliotheek heeft hem vast ook niet.
hoezo heeft bol.com hem niet
http://www.nl.bol.co...p;lgl_BOL_OWNER_ID=1
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
bartos |
14-7-2004 22:47 |
Posts: 1372 |
bij mij vond hij ze niet toen ik bell in typte
|
|
|
|
foxbuster666 |
14-7-2004 23:01 |
Posts: 670 |
Het is gewoon een gietijzeren klomp met wat ruwe gaatjes.
En een of andere wand erin..
Fast arrow is gewoon gietijzer
http://www.dsv.nl/~honda
Fast Arow, een aluminium cilinder met een giet-ijzeren wand. (*)
Fast Arow Malossi look, een aluminium cilinder met een chroom wand.
Is btw leuk idee.
Hoop foto's te zien als het gelukt is!
|
|
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat |
|
bartos |
11-8-2004 19:59 |
Posts: 1372 |
|
|
|
|
Neonlampje |
11-8-2004 20:00 |
Posts: 14825 |
Waarom een projectnaam?
Noem het LL ofzo..
LEKKER LOMP
|
|
|
|
bartos |
11-8-2004 20:02 |
Posts: 1372 |
projectnaam vind ik wel grapig
|
|
|
|
bartos |
11-8-2004 23:35 |
Posts: 1372 |
Heb toch beslooten om het bakje ongveer 10mm dik aluminim temakken en er dan een gleuf je in voor de o-ring.
|
|
|
|
bart de schakelgek |
11-8-2004 23:42 |
Posts: 5987 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bartos
Heb toch beslooten om het bakje ongveer 10mm dik aluminim temakken en er dan een gleuf je in voor de o-ring.
welke o-ring?
je maakt het bakje gewoon tot de bovenste koelrib...
|
|
Limburger |
|
bartos |
12-8-2004 0:01 |
Posts: 1372 |
Neuh, ik gebruik de onderste als basis van het bakje die zit er nog ook op en de rest niet. En daar na maak ik zelf een cilinder kop op een draai bank en doe tussen de cilinder en cilinder kop een o-ring
|
|
|
|