Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - gat in frame

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 842 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #20274 - gat in frame
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1464 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

crosser10040 5-7-2004 15:44 Print topicpost

Posts: 515
ik ga komend weekend een brommer ophalen alleen zit er een gaatje in het frame. Frame is van vespa. Hoe kan ik dat "gaatje" doorsnede van +/- 2 cm wegwerken?
 

Joscross 5-7-2004 15:46 Print reply

Posts: 12501
Plaatje er op lassen
 
asbsolute16 5-7-2004 15:59 Print reply

Posts: 2485
opvullen met vloeibaar/kneedbaar metaal

Dit bericht is ge-edit door Dark op 5-7-2004 15:59
 
pepijn 5-7-2004 16:05 Print reply
Posts: 1287
zou toch maar lassen......
 
Abarth-500 5-7-2004 16:37 Print reply

Posts: 1532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

Plaatje er op lassen


moet het gaatje natuurlijk niet op de plek van de tank zitten, kan natuurlijk wel maar wees dan heeeel voorzichtig
 
Echte anarchisten schaken zonder koningen.
JCG 5-7-2004 16:49 Print reply
Posts: 1531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Abarth-500

[...]


moet het gaatje natuurlijk niet op de plek van de tank zitten, kan natuurlijk wel maar wees dan heeeel voorzichtig


Ff de tank leeg laten stomen, een ontploffende tank is niet grappig
 
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel
puch racer 5-7-2004 16:54 Print reply
Posts: 122
die tank ontploft niej zomaar ik heb een buis tusse me frame gelast en toen vloof de tank ok in de fik. je dop vliegt dan wel een km de lucht in mar verder ok niks

 
verstand op nul en nadenken gvdndj
Joscross 5-7-2004 16:55 Print reply

Posts: 12501
Tank vullen met water en weer leeg laten lopen..
Al is je tank helemaal leeg, er blijft altijd benzine damp in hangen
Zijn al genoeg ongelukken door gekomen..

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 5-7-2004 17:19
 
boy.schouten 5-7-2004 17:40 Print reply

Posts: 884
water volgens mij ken je het beter met wat anders doen, wegens roest vorming
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

Tank vullen met water en weer leeg laten lopen..
Al is je tank helemaal leeg, er blijft altijd benzine damp in hangen
Zijn al genoeg ongelukken door gekomen..

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 5-7-2004 17:19

 
af1 monoseat http://www.brommerforum.nl/showtopic/30806
WiZZ [wesley] 5-7-2004 17:44 Print reply

Posts: 4831
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: boy.schouten

water volgens mij ken je het beter met wat anders doen, wegens roest vorming
[...]




cola
 
Houdoe.FM!! Wij maken je radio pas echt stuk!
arie-de-arier 5-7-2004 17:57 Print reply

Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: boy.schouten

water volgens mij ken je het beter met wat anders doen, wegens roest vorming
[...]



water werkt goed hoor, alleen daarna droog spuiten met compressor, moet jed ie wel hebben natuurlijk
 
Allah is beter
Joscross 5-7-2004 17:58 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: boy.schouten

water volgens mij ken je het beter met wat anders doen, wegens roest vorming
[...]


Lege tank vullen met water, meteen weer leeggooien
Dan lassen, en meteen weer vullen met benzine.
 
MC Beuner 5-7-2004 18:12 Print reply

Posts: 3678
wat gebeurt er als je last als er nog water in de tank zit dan?
 
Vivatje snor
arie-de-arier 5-7-2004 18:13 Print reply

Posts: 10000
niks speciaals, dat heb ik gedaan
 
Allah is beter
MC Beuner 5-7-2004 18:15 Print reply

Posts: 3678
mijn vader zegt dat het dan te snel afkoeld...
 
Vivatje snor
arie-de-arier 5-7-2004 18:17 Print reply

Posts: 10000
mag wel snel afkoelen, die wand is vet dun, iig dat denk ik
 
Allah is beter

Dit topic is 1464 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved