Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Elektronica Forum - Cdi Honda MB

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 810 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Elektronica Forum - Topic #20268 - Cdi Honda MB
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3918 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mt80 5-7-2004 14:02 Print reply

Posts: 2071
ik heb altijd het probleem bij nieuw type vliegwiel dat het de ontstekingsspoel raakt op oud type ontsteking..
 
Pistonpen Paultje 5-7-2004 14:16 Print reply

Posts: 8678
NSR ontsteking is het zelfde als MT, enkel het vliegwiel is anders d8 ik.

Ik hoorde van Maarten dit weekend dat NS1 ontsteking ook wel bruut liep.
 
Tom_mtx 8-7-2004 23:42 Print reply
Posts: 163
MT en MB zijn gelijk
NSR en MTX-SH zijn gelijk

Alle ontstekingen van honda kun je uitwisselen, alleen van MT naar NSR of NSR naar MT moet je je vliegwiel mee omwisselen...
Bij ontsteking van een 80cc moet je ook de cdi mee wisselen...

NS-1 ontsteking is een heel andere ontsteking (beter) maar past wel op elk honda blok (hele ontsteking omwisselen)


Weet er trouwens iemand van welke scooter de cdi uitwisselbaar was met die van Honda????
 
Yeah, shoot the messenger! And his horse!
bart de scootergek 8-7-2004 23:50 Print reply

Posts: 8916
dj kymco
 
Honda RC-33
Pistonpen Paultje 8-7-2004 23:51 Print reply

Posts: 8678
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tom_mtx

MT en MB zijn gelijk
NSR en MTX-SH zijn gelijk

Alle ontstekingen van honda kun je uitwisselen, alleen van MT naar NSR of NSR naar MT moet je je vliegwiel mee omwisselen...
Bij ontsteking van een 80cc moet je ook de cdi mee wisselen...

NS-1 ontsteking is een heel andere ontsteking (beter) maar past wel op elk honda blok (hele ontsteking omwisselen)


Weet er trouwens iemand van welke scooter de cdi uitwisselbaar was met die van Honda????


CDi 80cc is gelijk aan 50. dus dat klopt niet. En NS1 past er bijna zo op, zitten wel n paar uitsteekseltjes op die in de weg zitten. Moet je dus ff met de dremel langs.
 
Tom_mtx 8-7-2004 23:53 Print reply
Posts: 163
ik heb gehoord dat als je een cdi van een 50cc op een 80 zet dattie gaat stotteren bij 6000rpm..
 
Yeah, shoot the messenger! And his horse!
Joscross 8-7-2004 23:53 Print reply

Posts: 12501
Ik heb een nsr ontsteking + vliegwiel op me mt hebben, zou volgens de vorige eigenaar een betere zijn..

Lekker boeiend, zit over 1 week toch een hpi op.
 
Pistonpen Paultje 8-7-2004 23:54 Print reply

Posts: 8678
doen al die dingen die std. op een honda zitten. Ook op 50cc...


 
Tom_mtx 8-7-2004 23:58 Print reply
Posts: 163
lol... maar stotteren en niet verder dan 6000rpm komen (ipv 10000)

 
Yeah, shoot the messenger! And his horse!
pepijn 11-7-2004 16:46 Print reply
Posts: 1287
sorry dat ik in dit oude topic reply..... maar hoe herken je een mps-300 cdi unit
 
Blorn 11-7-2004 16:49 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

Ik heb een nsr ontsteking + vliegwiel op me mt hebben, zou volgens de vorige eigenaar een betere zijn...
Andersom kan dus niet.
 
Brekkedear 11-7-2004 16:56 Print reply
Posts: 109
Wie weet er hier welke CDI's er ontgrensd zijn en welke andere merken CDI's erop kunnen die van mij begrensd op 9k en dat is klote van het viaduct af gaat ie haperen
 
Blorn 11-7-2004 16:58 Print reply

Posts: 13825
Nog nooit gehoord van een Honda CDI die begrenst is, en al helemaal niet bij 9k.

Is je afstelling wel helemaal lekker? Staat je ontsteking wel goed ed?
 
pepijn 11-7-2004 17:01 Print reply
Posts: 1287
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pepijn

sorry dat ik in dit oude topic reply..... maar hoe herken je een mps-300 cdi unit


iemand??
 
Blorn 11-7-2004 17:03 Print reply

Posts: 13825
Staat erop.
 

Dit topic is 3918 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved