Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - snelste 70 tsx

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 897 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #20213 - snelste 70 tsx
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3442 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 4-7-2004 18:51 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

[...]


correctie: 119km/h
en 28mm meende ik


op de bm ja

volghens mij heeft die ook gezegd dattie nog harder ging normaal

maar wat maakt het uit

ik wil gewoon ff zeggen dat een 80 blok geen 130 haalt met een 16mm

jij hebt toch ook best wel veel verstand van brommers je snapt toch ook wel dat die de 130 niet haalt met die setup
 
Hannes 4-7-2004 18:52 Print reply

Posts: 4530
ja maar goed, getuned is een kort woord wat voor veel kan staan natuurlijk. Als ik de uitlaatpoort 1mm hoger maak is hij getuned. Maar ja niet optimaal dus. Ik vraag me nog steeds af in hoeverre die van woeter was getuned. Heel erg of klein beetje

Dit bericht is ge-edit door Hannes op 4-7-2004 18:53
 
Supermotard, seperates the men from the boys
SkaBla [Pim] 4-7-2004 18:54 Print reply

Posts: 4659
die van wouter was door IS-tuning getuned

Dit bericht is ge-edit door SkaBla [Pim] op 4-7-2004 18:54
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
Hannes 4-7-2004 18:56 Print reply

Posts: 4530
ik weet er alles van, maar ik vraag me af hoe goed. Dus voor hoeveel euro's via de tabel van hun site. Tja ik hoop toch wel harder te gaan dan 118 eigenlijk. Moet gewoon anders is het niet goed en moet ik meer geld uitgeven :P
 
Supermotard, seperates the men from the boys
barry 4-7-2004 18:57 Print reply

Posts: 7387
wouter had zijn blok naar is tuning incl cilinder en kop gestuurd, en hebben ze het carter pas op de cilinder gemaakt, de beste verbrandingsruimte gecrieerd, en aan de cilinder is ook behoorlijk veel bijgewerkt verder. blok + cilinder was igg erg ver bijgewerkt hannes.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSX freak

[...]




jij hebt toch ook best wel veel verstand van brommers je snapt toch ook wel dat die de 130 niet haalt met die setup

heb ik ook wel , maar houd me op sommige punten een beetje dom vind ik wel leuk
 
He?
Hannes 4-7-2004 18:58 Print reply

Posts: 4530
Dan vind ik 118 met 28mm echt een zeer onder de maat score. Ik heb op RG's gereden die gewoon met een andere pijp en 24mm carbje 115 gingen. En ik heb het er echt op gereden.
 
Supermotard, seperates the men from the boys
SkaBla [Pim] 4-7-2004 19:03 Print reply

Posts: 4659
maar boven de 100km/h verdubbelt de luchtweerstand per 3 km/h (oid) en dat is op een RG minder erg dan op een TSX
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
Hannes 4-7-2004 19:04 Print reply

Posts: 4530
ook waar, maja zo aerodynamisch is een rg ook weer niet. Als je plat gaat liggen op je tsx is ie ook al flink gestroomlijnt.
 
Supermotard, seperates the men from the boys
kpotappel86 4-7-2004 19:28 Print reply

Posts: 2679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hannes

ook waar, maja zo aerodynamisch is een rg ook weer niet. Als je plat gaat liggen op je tsx is ie ook al flink gestroomlijnt.


maar nog best wel hoog...
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Blukaap2 4-7-2004 19:30 Print reply

Posts: 9953
Op de Bigmeeting reed dat ding van wouter met 20mm of 24mm geloof ik, de 28 heeft ie er pas veel later op gezet.

Overigens moet je de crossbanden van een TSX ook niet onderschatten qua weerstand.
 
Stoere brommers
keunke tsx 15-7-2004 13:19 Print reply
Posts: 24
tuurlijk kan een tsx zow snel. die van mijn neef ging ook 120 met een 70cc eurokit en een schuin af gedraaide zuiger + gia 80 pijp

waarom zou het nie kunne dan ???
 
de_koen 15-7-2004 13:24 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: keunke tsx

tuurlijk kan een tsx zow snel. die van mijn neef ging ook 120 met een 70cc eurokit en een schuin af gedraaide zuiger + gia 80 pijp

waarom zou het nie kunne dan ???


we geloven je hoor
 
Honda 5-Bak te koop
barry 15-7-2004 13:32 Print reply

Posts: 7387
alijd leuk zulke repley's he
 
He?
-Niellesie- 15-7-2004 13:33 Print reply

Posts: 6454
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: keunke tsx

tuurlijk kan een tsx zow snel. die van mijn neef ging ook 120 met een 70cc eurokit en een schuin af gedraaide zuiger + gia 80 pijp

waarom zou het nie kunne dan ???

hoezo draai je de zuiger schuin af heb dat enig nut?hetzelfde effect als de poort omhoog veilen wat mij verstandiger lijkt ivm met berekeningen
 
allalallalallalalallalala
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 15-7-2004 14:26 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Niellesie-

[...]

hoezo draai je de zuiger schuin af heb dat enig nut?hetzelfde effect als de poort omhoog veilen wat mij verstandiger lijkt ivm met berekeningen


zuiger is makkelijker en goedkoper te doen

en die 120.... daar ga ik nieteens meer op in
 

Dit topic is 3442 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved