Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Sparta Met

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 989 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #20177 - Sparta Met
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 6339 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Niellesie- 6-7-2004 12:49 Print reply

Posts: 6454
laat de cilinder tunen boor alles uit en maak zelf een opmaat uitlaatje, dan zal ie wel de 35 halen
 
allalallalallalalallalala
FazuL NSR 6-7-2004 14:20 Print reply

Posts: 2046
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Niellesie-

laat de cilinder tunen boor alles uit en maak zelf een opmaat uitlaatje, dan zal ie wel de 35 halen


of ik schroef er een 600cc ducati blok onder
 
Greppel 6-7-2004 14:22 Print reply

Posts: 478
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: FazuL

[...]


of ik schroef er een 600cc ducati blok onder


dat zou wel vet wezen...
 
<== kijk, greppel <==
arrier 6-7-2004 15:20 Print reply
Posts: 2221
ik vind die ene site een beetje overdreven alsof niemand in de hele wereld erop komt om een sparta met op te voeren en dat alleen een paar nederlanders dit doen.
en wedde dat je de 60 makkelijk haalt als je die snellere cdi koopt en de cilinder professioneel laat tunen en een hoge drukkop derop vrot en de carb. flonk opboren en een opmaat uitlaat. dan moet je zeker 60 hale
 
FazuL NSR 6-7-2004 16:17 Print reply

Posts: 2046
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arrier

ik vind die ene site een beetje overdreven alsof niemand in de hele wereld erop komt om een sparta met op te voeren en dat alleen een paar nederlanders dit doen.
en wedde dat je de 60 makkelijk haalt als je die snellere cdi koopt en de cilinder professioneel laat tunen en een hoge drukkop derop vrot en de carb. flonk opboren en een opmaat uitlaat. dan moet je zeker 60 hale


die hele site slaat idd op kaas. EN de 60 euro die ze vragen voor een "opgevoerde" lees iets aangepaste cdi waarvan de materiaalkosten 30 cent zijn is helemaal belachelijk. Daarom dus ook dit topic. Hoe pas je een sparta cdi aan, zodat je net iets boven de 25 km/u uitkomt?

Ik snap ook wel dat de 60 te haleb valt met een stage 3 getunede cilinder met dubbele boss uitlaat etc. maar daar gaat het nu even niet om
 
-SpengaMotors- 6-7-2004 17:24 Print reply
Posts: 592
die site die ik gaf, zijnn geewoon een paar gasten die altijd uit gaan op die dingen, naar schuurfeesten enzo en kroegen omdat ze in dorpies wonen net als ik.... net of hun t wat boeit of ze 23 of 30 gaan...... dan gaan ze dus alleen maar harder op hun smoel met hun blauwe harses..
 
FazuL NSR 6-7-2004 22:57 Print reply

Posts: 2046
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -SpengaMotors-

die site die ik gaf, zijnn geewoon een paar gasten die altijd uit gaan op die dingen, naar schuurfeesten enzo en kroegen omdat ze in dorpies wonen net als ik.... net of hun t wat boeit of ze 23 of 30 gaan...... dan gaan ze dus alleen maar harder op hun smoel met hun blauwe harses..


die site zijn we ook niet aan het afkraken dat is een topsite.
 
kpotappel86 6-7-2004 23:01 Print reply

Posts: 2679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: FazuL

[...]


of ik schroef er een 600cc ducati blok onder


of je kiest voor een crematie of begrafenis das dan minder werk, dan je ledematen rapen....
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Daan Da Man 6-7-2004 23:53 Print reply
Posts: 2064
toevallig pas zoe en blokje gereviceerd... en voro het eerst opengetrokken...

Tis echt knudde
er zitten 2 spoel!gleuven! in de cilinder, dat tevens 1 geheel is van het halve spartacarter.


de carb is nagenoeg niet aan te passen... of je moet een compleet spruitstuk ontwerpen.

het membraan slaat al helemaal nergens op, eerst moet het door een hoek er door heen, en door een minisleutelgat

de krukas is een 3hoek aan de ene kant, en aan de andere kant een koppeling....

ehm ga zo maar door?

standaard binnenrotor en powerfilter is wel grappig trouwens :P

maar die cdi... kheb em opengehaald,, maar geen idee welke condensator ik eraf moet halen...

kzal wel es een fototje maken ofzo als ik zin heb
 
SIWWN 7-7-2004 22:06 Print reply
Posts: 7079
Hoe heb je de cdi trouwens losgehaald???


 
Mr.MTX 7-7-2004 22:28 Print reply

Posts: 1854
Zag een keer op een site, dat iemand zijn sparta getuned had, dus gevijlt in cilindertjuh, en een Peugeot 103 uitlaat eronder gefixt... Loopt wel 70 km/u...
 
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU!
Daan Da Man 7-7-2004 23:09 Print reply
Posts: 2064
gewoon voorzichtig met een ijzerzaagje alles losgezaagt. daarna de dunne laag hars met een schroevendraaiertje voorzichtig in 1 geheel losgetrokken, en daarna met een soldeerbrandertje (pen-torch) de dikke laag laag voor laag verhit. dan brokkel je het er zo af... t springt er zelfs vanaf als je er met schroevendraaier in steekt
wel vorozichtig dat ik de componenten niet verfikte...
 
arie-de-arier 8-7-2004 2:44 Print reply

Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mr.MTX

Zag een keer op een site, dat iemand zijn sparta getuned had, dus gevijlt in cilindertjuh, en een Peugeot 103 uitlaat eronder gefixt... Loopt wel 70 km/u...


ja, en jij gelooft dat? geloof je mij dan ook als ik zeg dat ik met mn ns1 100 in zn 1 haal

is ongeveer net zo onmogelijk, tenzij hij het had gemeten op een sr teller oid, op 50ccforum staat, oud topic, dat het max met een sparta met dat gehaald is 57 is
 
Allah is beter
FazuL NSR 10-7-2004 22:39 Print reply

Posts: 2046
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daan Da Man

gewoon voorzichtig met een ijzerzaagje alles losgezaagt. daarna de dunne laag hars met een schroevendraaiertje voorzichtig in 1 geheel losgetrokken, en daarna met een soldeerbrandertje (pen-torch) de dikke laag laag voor laag verhit. dan brokkel je het er zo af... t springt er zelfs vanaf als je er met schroevendraaier in steekt
wel vorozichtig dat ik de componenten niet verfikte...


ben je er al wat verder mee gekomen?
 

Dit topic is 6339 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved