Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - compressor spuiten

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 665 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #20160 - compressor spuiten
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 7366 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Neonlampje 25-7-2004 0:21 Print reply

Posts: 14825
Ja, dan gaan ze vragen of je eetbare slipjes af geven enzo... been there

Nouwja, eigenlijk niet..
 
bart de schakelgek 25-7-2004 0:21 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

[...]
Haha, ik zie t al voor me.. met 12bar je brommertje spuiten Mag je jezelf wel helemaal inpakken in plastic als je dr nog n beetje normaal uit wilt zien de volgende dag


heb ik je de fotos al laten zien van onze oude kever?
men neme een 10bar 40 liter compressor, zet een luchtspuit op de slang, pak 10 verschillende kleuren blikken verf, en spuit recht in de bus richting de kever

gevolg: mam zat evenveel onder als de kever (en de grond), en een week later nog...

en 3 weken later druipte de verf nog van de auto
 
Limburger
Joostvdw 25-7-2004 0:22 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arie-de-arier

[...]


omdat het stukje net bij mn zak zat en dan vraag je om rare vragen natuurlijk


whahahah waarom probeer je het dna ook daar ?
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
arie-de-arier 25-7-2004 0:22 Print reply

Posts: 10000
nou ik had juist op die plek een druiper en mn blauwe verf was op
 
Allah is beter
Neonlampje 25-7-2004 0:25 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de schakelgek

[...]


heb ik je de fotos al laten zien van onze oude kever?
men neme een 10bar 40 liter compressor, zet een luchtspuit op de slang, pak 10 verschillende kleuren blikken verf, en spuit recht in de bus richting de kever

gevolg: mam zat evenveel onder als de kever (en de grond), en een week later nog...

en 3 weken later druipte de verf nog van de auto
Ja, die kever was best kinkey gekleurd
 
Saknet 25-7-2004 8:48 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arie-de-arier

[...]


omdat het stukje net bij mn zak zat en dan vraag je om rare vragen natuurlijk

huh spuit jij je buddyseat over dan

druipers afschuren op je buddydekje? nou breekt de fietsleutel van moeke van vriendin van me alweer doormidden

oftewel me klomp

Dit bericht is ge-edit door barteld op 25-7-2004 8:49
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
rsrulez 25-7-2004 9:20 Print reply

Posts: 134
he ik ga ook mn brommer zelf spuiten aleen wil ik een mat efect krijgen weet iemand hoe je dat t beste kan doen
 
Neonlampje 25-7-2004 9:27 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rsrulez

he ik ga ook mn brommer zelf spuiten aleen wil ik een mat efect krijgen weet iemand hoe je dat t beste kan doen
Matte lak bestellen, of een matterende pasta erdoorheen mikken
 
Luc 25-7-2004 10:11 Print reply

Posts: 3590
Hmm, heb het topic zo een beetje doorgelezen; en daarom geef ik ff mijn mening;

ik spuit gewon altijd tussen de 2-2,5 hoeveel bar je zelf neemt, moet je gewoon daar tussenin wat experimenteren; dan kom je er vaneigens achter hoe jij het fijn vind..

verder gebruik ik ook altijd een (aparte) drukregelaar, omdat die naar mijn zin preciezer is als op die van de compressor, dan heb ik dus gewoon na de compressor een slang, die gaat naar de drukregelaar, daar tussen zit nog een watervanger, die haald het vocht eruit. Dan komt de spuit zelf.
Als je bv gewoon het luchpistool op je compressor doet, en op je handen spuit, kun je al voelen dat de luchtvochtigheid uit de compressor n?gal hoog is.
 
bart de schakelgek 25-7-2004 10:57 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Luc

Hmm, heb het topic zo een beetje doorgelezen; en daarom geef ik ff mijn mening;

ik spuit gewon altijd tussen de 2-2,5 hoeveel bar je zelf neemt, moet je gewoon daar tussenin wat experimenteren; dan kom je er vaneigens achter hoe jij het fijn vind..

verder gebruik ik ook altijd een (aparte) drukregelaar, omdat die naar mijn zin preciezer is als op die van de compressor, dan heb ik dus gewoon na de compressor een slang, die gaat naar de drukregelaar, daar tussen zit nog een watervanger, die haald het vocht eruit. Dan komt de spuit zelf.
Als je bv gewoon het luchpistool op je compressor doet, en op je handen spuit, kun je al voelen dat de luchtvochtigheid uit de compressor n?gal hoog is.


op mijn compressor zit zoon ding wat dat vocht uit de lucht haalt (naam vergeten), moet je om de 10 minuten of zo ff aan een hendel trekken en dan komt onder druk die vocht eruit, wel beter
 
Limburger
arie-de-arier 25-7-2004 11:49 Print reply

Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barteld

[...]

huh spuit jij je buddyseat over dan

druipers afschuren op je buddydekje? nou breekt de fietsleutel van moeke van vriendin van me alweer doormidden

oftewel me klomp

Dit bericht is ge-edit door barteld op 25-7-2004 8:49


ik heb ns1 eh, dan zit je tegen de tank aan, dan is het ook verstandig om je zak aan de linker of rechterkant te leggen niet ervoor ivm noodstops
 
Allah is beter
richard3 25-7-2004 12:51 Print reply

Posts: 5198
hehe jah arie dat klopt (heb het gemerkt:P) ik laat mijn brommer spuiten bij mijn pa op het werk in zo'n anti stof ruimte met een hele grote compressor

dat effect zal ook erg mooi worden hoop ik
maar jullie spuiten toch gewoon in de garag of zo daar is dan toch veel te veel stof en dat gaat er niet uit zien (denk ik)
 
op naar de grote brommers
foxbuster666 25-7-2004 12:58 Print reply

Posts: 670
Je hebt heel weinig nodig om te spuiten met de compressor.
Je moet de lak/verdunner/verharder mengen in de verhouding 3 op 1 op 1

3 liter lak
1 liter verdunner
1 liter verharder

Dan goed mengen en netjes spuiten.

Druipers zijn moeilijk eruit te spuiten.
Je hebt kans dat ze zelfs erger worden.
Gewoon onder lage druk spuiten 2 bar oid
 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
honda70cc 25-7-2004 13:27 Print reply

Posts: 366
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard3

hehe jah arie dat klopt (heb het gemerkt:P) ik laat mijn brommer spuiten bij mijn pa op het werk in zo'n anti stof ruimte met een hele grote compressor

dat effect zal ook erg mooi worden hoop ik
maar jullie spuiten toch gewoon in de garag of zo daar is dan toch veel te veel stof en dat gaat er niet uit zien (denk ik)


ik heb m`n brommer gewoon in een afgesloten ruimte gespoten... dus geen last van stof, ook met de compressor
 
damage 25-7-2004 19:20 Print reply
Posts: 907
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: foxbuster666

Je hebt heel weinig nodig om te spuiten met de compressor.
Je moet de lak/verdunner/verharder mengen in de verhouding 3 op 1 op 1

3 liter lak
1 liter verdunner
1 liter verharder

Dan goed mengen en netjes spuiten.

Druipers zijn moeilijk eruit te spuiten.
Je hebt kans dat ze zelfs erger worden.
Gewoon onder lage druk spuiten 2 bar oid


En hoeveel brommers wil je spuiten met zoveel lak? (sorry inkoppertje)
 

Dit topic is 7366 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved