Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Gerammel...

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 979 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #20159 - Gerammel...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 448 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ETTA 1-7-2004 20:10 Print topicpost
Posts: 134
Sinds kort rijd ik met een schakel, maar nu vind ik het wel zeer raar als ik rijd en ik boven de 60km/h kom je het blokt hoort slaan.
Is dat normaal, als je hoge toeren draait, ofniet?
graag raad
 

Joscross 1-7-2004 20:15 Print reply

Posts: 12501
Versleten lagers of zuigerveren
Of je vliegwiel zit er niet goed recht op
 
ETTA 1-7-2004 20:43 Print reply
Posts: 134
juist nog eens gereden en je hoort het op 1 bepaald toerental en gaat dan weer weg.
Als ik goed doortrek in het optrekken is er dus een kort moment met die geluid, zou het miskien aan de carbuafstelling kunnen liggen? want deze is nog niet perfect?
 
ETTA 2-7-2004 10:59 Print reply
Posts: 134
heb eens mijn bougiekleur gecheck het ronde punt bovenaan is grijs en dat errond is koffiebruin.
http://www.bluevision.be/bougiekleur.jpg
is dit het juist kleur?
 
Rico _--Senda-DRD--_ 2-7-2004 11:01 Print reply

Posts: 205
gaat om deze brommer neem ik aan:



Dit bericht is ge-edit door Rico _--Senda-DRD--_ op 2-7-2004 11:02
 
..:: DerbiThe Red Power ::..
ETTA 2-7-2004 11:04 Print reply
Posts: 134
idd... maar is die bougiekleur oke?
 
Blukaap2 2-7-2004 11:30 Print reply

Posts: 9967
Is het niet gewoon je ketting (aangezien je zegt dat het snelheidsafhankelijk is ipv toerentalafhankelijk).
 
Stoere brommers
ETTA 2-7-2004 11:59 Print reply
Posts: 134
mja zou ook kunnen aangezien de dealer(??) ermee gereden heeft en zegt datter nix aan de hand is, is die bougiekleur nog oke? (puntje in grijs en de rest is mooi koffiebruin)
http://www.bluevision.be/bougiekleur.jpg
 
Teunmenator 2-7-2004 12:22 Print reply

Posts: 2524
foto is een beetje wazig. Hij moet eigenlijk bruin zijn he niet grijs (kijk ff in het faq deel2 symptomen meen ik, daar staat een plaatje)

Maar omdat je zegt dat het toerental afhankelijk is omdat hij het op een bepaald toerental wel doet en daarna niet meer. denk ik dat er iets uit balans is. Dat zou dus je vliegwiel kunenn zijn.

Controleer toch ff of je ketting niet te strax/los zit en of je wil er netjes recht en vast inzit.
 
asbsolute16 2-7-2004 12:25 Print reply

Posts: 2485
zou het misschien aan de balans as kennen liggen ?
 
Blijhoofd 2-7-2004 12:27 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rico _--Senda-DRD--_

gaat om deze brommer neem ik aan:

afbeelding

Dit bericht is ge-edit door Rico _--Senda-DRD--_ op 2-7-2004 11:02



woet jij hebt echt de mooiste brommert van het forum
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
ETTA 2-7-2004 12:51 Print reply
Posts: 134
dank u
er gaat wel heeeeel veel tijd naar toe, alle tijd eigenlijk wel tenkoste van mijn vriendin


Over die bougiekleur, het contact punt is grijsachtig maar de basis is wel mooi koffiebruin.

Dit bericht is ge-edit door ETTA op 2-7-2004 12:54
 
Teunmenator 2-7-2004 12:57 Print reply

Posts: 2524
nou zegt een bougiekleur niet alles maar hij moet liever wat donkerder zijn (bruin, zwart kan maar dan is ie weer te rijk afgesteld) dan te licht. als je bougie heel licht is wijst dat vaak op een schraal mengsel, en dan wordt het een beetje heet daarbinnen. En het is daar al zo heet !!!

maar dit staat los van je gerammel dat weet ik vrijwel zeker.
 

Dit topic is 448 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved