mikkel |
1-7-2004 19:03 |
Posts: 1587 |
95 gaat ook in meng smering of je tank v power
|
|
glaasje op laat je berijden |
|
Teun_GHC |
1-7-2004 19:05 |
Posts: 1588 |
gewoon euro 95 ongelood. en je hoeft geen olie erbij te gooien als je oliepompje het doet.
|
|
|
|
Muerte aka Ozzy |
1-7-2004 19:05 |
Posts: 3255 |
als je olie in je olieresevoir gooit, dan wordt het voor je gemengt en ken je gewoon 95 tanken..
zelf tank ik gewoon mengsmering..
|
|
Trotse eigenaar van een Duuc 748 |
|
arie-de-arier |
1-7-2004 19:06 |
|
arrier |
1-7-2004 19:39 |
Posts: 2221 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: arie-de-arier
[...]
ja want bij V power hoef je ook niet te smeren en je gaat er harder door eh
nee het klinkt 'stoer' maar ik vind t klote spul helpt geen zak
|
|
|
|
Tuning_Centre_Tax |
1-7-2004 20:03 |
Posts: 901 |
Gewoon je oliereservoir volgooien met vol-synthetische 2-takt olie en 95 of 98 in je benzine tank en klaar is kees... Je hoef je zelf geen noob te noemen want er zijn echt wel veel meer mensen die dat nie weten...
|
|
Nsr onderdelen te koop!!!! Inbox voor meer info. |
|
Jop |
1-7-2004 20:03 |
Posts: 1290 |
misschien klopt dat van de 'schonere verbranding' wat ze zeggen wel, dat kun je niet zo zien..
|
|
|
|
khpoppema |
1-7-2004 20:06 |
Posts: 3199 |
kep gehoord dat dealers ook geen garantie meer geven als je v power tankt
v power is volgens mij alleen beter voor 4 takt motoren
wat is eigenlijk het verschil tussen 95 en 98 (op de prijs na)?
|
|
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit. |
|
Joscross |
1-7-2004 20:07 |
Posts: 12501 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Woutertax
Gewoon je oliereservoir volgooien met vol-synthetische 2-takt olie en 95 of 98 in je benzine tank en klaar is kees... Je hoef je zelf geen noob te noemen want er zijn echt wel veel meer mensen die dat nie weten...
Hoe heten die mensen dan
|
|
|
|
rs oxbow |
1-7-2004 20:15 |
Posts: 620 |
toen ik net 16 was liet ik me rs eens voltanken bij een tankstation van een euhm, jah allochtoon zal ik maar zeggen,
vraagt die fucker what wille je tanke?
ik diep nadenken 98,95,super,loodvrij,2takt,4takt jah je raad het al ik was shitnoob.
ondertusse wou die turk me al geen benzine meer geven omdat hij anders mss de schuld kreeg.
ik 2 km verderop, gooi er maar euro 95 in
|
|
|
|
Stijnplaykonijn |
1-7-2004 20:26 |
|
goo17 |
1-7-2004 20:42 |
Posts: 109 |
98 is duurder, maar 95 is beter omdat het sneller ontsteekt
|
|
|
|
martijn_helmer |
1-7-2004 21:13 |
Posts: 146 |
Het is zo dat er meer energie vrijkomt wanneer je een liter euro 98 verbrand, dan wanneer je een liter euro 95 verbrand. Je rijd dus minder ver met een tank euro 95 dan met een tank vol euro 98. Maar ja, je betaald dan ook wel wat meer voor euro 98.
Maar V-Power moet je in ieder geval zeker niet hebben, ik heb namelijk gelezen in 'n motorblad dat dat gewoon dikke lulkoek is. Er stond een grafiek bij met daarin de pk's en de Nm's en daarin was geen enkel verschil te zien tussen euro 95 en V-Power. Dus op het gebied van prestaties hoef je 't er niet voor te doen, misschien is 't wel beter voor je motor, maar daar flikker je toch 'n deel olie bij dus dat maakt bij de twee-takt niet zo veel uit.
|
|
|
|
Ed Honda CB50J |
1-7-2004 21:15 |
Posts: 4190 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: martijn_helmer
appel
Zullen we kappen met het ''onderwerp'' V-power ?
|
|
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50.. |
|
Blukaap2 |
1-7-2004 21:31 |
Posts: 9953 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: martijn_helmer
Het is zo dat er meer energie vrijkomt wanneer je een liter euro 98 verbrand, dan wanneer je een liter euro 95 verbrand. Je rijd dus minder ver met een tank euro 95 dan met een tank vol euro 98. Maar ja, je betaald dan ook wel wat meer voor euro 98.
Hmm, die kende ik nog niet volgens mij .
|
|
Stoere brommers |
|