Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Honda CR opknappen (vervolg)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1067 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #20127 - Honda CR opknappen (vervolg)
Pagina 8 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 14428 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

FoX-racing 7-11-2004 12:39 Print reply

Posts: 1034
ja honda cr is weer uit elkaar


hierzo ff op me home made bok alles eraf gehaald voor grote schoonmaak (vooral blok ff weer netjes maken boutjes doorgedraaid etc echt niet goed komen ff nieuwe tapjes in ofzo...


zie hier blokje
 
\ XL500 | CR125 /
S.Brouwer 7-11-2004 13:03 Print reply

Posts: 1783
blok meteen ff spuiten? zal wel opknappen
 
Arjan 7-11-2004 13:06 Print reply

Posts: 2483
of polijsten :P
 
Max bikancer koekert para in ze htr ei
hondacrosser 7-11-2004 13:08 Print reply

Posts: 1902
je moet zo,n crossblok niet polijsten is veel werk en een hoop te poetsen en je zult er toch mee gaan crossen
 
Ja Weh nou 7-11-2004 13:09 Print reply

Posts: 2242
gewoon een laag zwart ertegen aan
 
HTS Autotechniek
foxbuster666 7-11-2004 13:35 Print reply

Posts: 670
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2

Gonzales is een belg, maar dan 1 vh achterlijke soort .

Volgens mij ook..
Want c1,c2,c3,c4,c5 zegt iets over de ruimte tussen de kogellagers en de binnen/buitenring van de lagers.
Dit zegt dus hoeveel speling er tussen zit.
C4 lagers kunnen bijvoorbeeld meer toeren (warmte) aan dan c3..
Ik geloof dat er een schema voro is wanneer welke toeren.
Maar bij crosser zou ik gewoon de originele lagers erin gooien.
Lijkt me altijd beter dan een SKF oplossing (tenzij origineel SKF ook erin zit)
 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
FoX-racing 7-11-2004 14:47 Print reply

Posts: 1034
blok gaat zwart idd samen met uitlaat wss

maar blok moeten weer wat reperaties aan gedaan worden gewoon maarja wel grappig om het erbij te zetten op me topic
 
\ XL500 | CR125 /
FoX-racing 8-11-2004 12:12 Print reply

Posts: 1034

blok van dicht bij


uitlaat klep (power valve)



 
\ XL500 | CR125 /
derbi-rianne 8-11-2004 12:13 Print reply

Posts: 2099
naar school jij
 
FoX-racing 8-11-2004 12:16 Print reply

Posts: 1034
haha over een kwartiertje
 
\ XL500 | CR125 /
derbi-rianne 8-11-2004 12:18 Print reply

Posts: 2099
oke wel gaan anders krijg je klap!!!n kom is ff online
 
FoX-racing 9-11-2004 12:41 Print reply

Posts: 1034



en zuigertje redelijk versleten

Dit bericht is ge-edit door FoX-racing op 11-11-2004 15:23
 
\ XL500 | CR125 /
FoX-racing 10-11-2004 15:30 Print reply

Posts: 1034

zie hier wat is ingesleten (deksel onder "honda"

en die boutjes zijn doorgedraaid
 
\ XL500 | CR125 /
FoX-racing 10-11-2004 15:58 Print reply

Posts: 1034

hier is die gerepareerd met ceramiek

en dat boutje is nieuwe tapje in gedraaid + nieuw boutje wel netjes gedaan
 
\ XL500 | CR125 /
Bart-DRD 10-11-2004 15:58 Print reply

Posts: 1838
schaapie, dat zuigertje heb wel wat te verduren gehad ja :P

 
stom stuk ei uit blik...

Dit topic is 14428 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 8 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved