Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Honda CR opknappen (vervolg)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1179 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #20127 - Honda CR opknappen (vervolg)
Pagina 3 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 14433 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

puch_master 4-7-2004 23:21 Print reply

Posts: 3429
vind em wel vet geworde
 
Toyota AE86 Levin coupé
de_koen 4-7-2004 23:28 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2

Gonzales is een belg, maar dan 1 vh achterlijke soort .



Soort reserve Nederlander idd, niet te veel van geloven, of je word als hem
 
Honda 5-Bak te koop
-Niellesie- 4-7-2004 23:35 Print reply

Posts: 6454
whaha

kan die demper niet wat schuiner omhoog lopen mischien? das wat mooier denk ik zo
 
allalallalallalalallalala
gtc-harro 4-7-2004 23:39 Print reply

Posts: 158
cker mooi gedaan maar jammer da je blokje en uitlaat nie mee hep genome.
hoop da die filmpies nog kome!!!
 
FoX-racing 4-7-2004 23:56 Print reply

Posts: 1034
ja joh en dan heb ik het gespoten dat blok en cilinder en dan is het er toch weer zo af gaat zo snel met die dingen ik ga der niet voorzichtig mee doen dus lak wat je gaat spuiten is te snel eraf

ook het stuk waar je laarzen zit links op het frame is ook al helemaal weer kaal maarja het is een crosser boeiend


ik ga nu toch echt voor de 4t off the road
en die ga ik wel helemaal mooi maken eerst sparen maar dat ga ik dit jaar doen in ieder geval nog doen en dan word ik 18 en mag ik daar op gaan rijden (motor rijbewijs natuurlijk)


 
\ XL500 | CR125 /
FoX-racing 4-7-2004 23:57 Print reply

Posts: 1034
en de uitlaat komt misschien nog wel dat is zo gebeurt maar met die onderdelen gespoten is het idd veel mooier maarja joh (het ziet er nu een beetje rommelig uit)

post maar is wat ideetjes etc maybe doe ik het wel

Dit bericht is ge-edit door FoX-racing op 4-7-2004 23:57
 
\ XL500 | CR125 /
BlizzarD 5-7-2004 1:41 Print reply

Posts: 2050
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gonzales

effe over die lagers ....
c4 moet je vrijwel niet inrijden
c3 moet je warmrijden
c2 waamee je koud vertrekt springen gewoon kapot
ik rij c2 lagers in mijn blok


Lagers kun je zoiezo niet inrijden..
Anders zijn ze alweer versleten
 
Koos non-brommerloos!
Rudy 5-7-2004 1:45 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pistonpen Paultje

[...]


C2 kunne maar weinig toeren aan he...

Laat je niets wijsmaken

Ik vind hem opzich best redelijk netjes geworden , alleen is het altijd jammer dat je zoveel kleur verschil heb door die spadborden en had dat blok idd ff gespoten .

Dit bericht is ge-edit door Rudy op 5-7-2004 1:46
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Rick 5-7-2004 10:04 Print reply

Posts: 3788
hijs idd best netjes geworden, ik zou alleen nog wel ff voorvorkhoezen halen als ik jou was
zonder vind ik zelf ook mooier, maar omdat je continue in het zand bezig bent zou ik ze wel kopen
anders blijf je steeds kloten met je voorvorkkeringen
 
Ride like your ass is on fire!!!
Rubn 5-7-2004 10:08 Print reply

Posts: 618
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gonzales

effe over die lagers ....
c4 moet je vrijwel niet inrijden
c3 moet je warmrijden
c2 waamee je koud vertrekt springen gewoon kapot
ik rij c2 lagers in mijn blok


En natuurlijk stop je dan c2 lagers in mijn blok :S Das handig Kan je dat geen week eerder zeggen

Geile CR trouwens

Dit bericht is ge-edit door Rubn op 5-7-2004 10:09
 
Live to Ride, Ride to Live !!!
FoX-racing 5-7-2004 10:57 Print reply

Posts: 1034
voorvork beschermingen ga ik kopen ja
(kost geen drol)

en ze zijn er ook in het zwart is wel leuk

 
\ XL500 | CR125 /
FoX-racing 6-7-2004 19:16 Print reply

Posts: 1034
ZO dan ik ging ff kijken hoe hard die gaat naast een faser 25kw.

me hondaatje ging 110km/h best wel snel in iets van 10 sec is die daar denk ik wel.


maarja die snelheid hebbie niet nodig.
ik ga maybe woensdag nog motocrossen op de baan in bleiswijk en dan moet ik vanaaf bescherming kopen enzo wel kick
 
\ XL500 | CR125 /
barry 6-7-2004 19:18 Print reply

Posts: 7387
je zit er idd zo op, met overtoeren e.d, ik ga het igg niet proberen. vind dat veel ste slecht voor mijn machintje

 
He?
verwijderd 6-7-2004 19:47 Print reply
Posts: 4082
ach, niet teveel aanstellen. ik ken ook lui die de baan rond gaan in een verstelling te laag, kan zo'n ding prima hebben.
 
Rudy 6-7-2004 19:50 Print reply

Posts: 3471
ALs het goed is blijft het toch wel heel, zou de route 66 er niet mee rijden maar het kan wel wat hebben.
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson

Dit topic is 14433 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved