stoffelsmichiel |
30-6-2004 18:44 |
Posts: 395 |
kdenk niet dat die dan veel harder zal gaan...doeits is beter:
cil. athena 50cc snel of 50cc metrakit pro race
carb. 17,5 of 19 dellorte
uitlaat. jolly moto of metrakit pro race
krukas. doppler
luchtfilter. GEEN POWERFILTER!!!!doe maar iets..
Dit bericht is ge-edit door stoffelsmichiel op 30-6-2004 18:44
|
|
|
|
Rik |
30-6-2004 18:54 |
Posts: 3464 |
neem als luchtfilter een twinair.. en sowiezo zien ze je uitlaat eerder als verdacht snel aan dan je luchtfilter.
|
|
|
|
tannoy |
30-6-2004 19:05 |
Posts: 29 |
cilinder vervangen ga ik later doen zal een polini alu worden (dit is een redelijk goeie veronderstel ik?)
carb. 19mm dellorte
uitlaat. ben ik aan het twijfelen maar kdenk metrakit thrower (is die niet te luid voor de copz?)
|
|
|
|
Ed Honda CB50J |
30-6-2004 19:08 |
Posts: 4190 |
Enig idee wat dit allemaal gaat kosten ?
|
|
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50.. |
|
Viruzz |
30-6-2004 19:10 |
Posts: 117 |
als het om senda gaat raad ik je perdireckt aan een leovince v6 uitlaat onder een 50cc te keilen omdat je toch hard wil en dat gaat je ook met deze uitlaat
|
|
Will You Tuch My Vespa I Will Kick Your ASS |
|
StefanB |
30-6-2004 19:20 |
Posts: 2591 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Viruzz
als het om senda gaat raad ik je perdireckt aan een leovince v6 uitlaat onder een 50cc te keilen omdat je toch hard wil en dat gaat je ook met deze uitlaat
euh leo v6 is helemaal niet zo snel onder een senda hoor :S trekt wel leuk, maar met een conti/gianelli ga je toch wel een stukje harder..
en spruitstuk meot je gewoonkopen op dezelfde maat als je carb.. en lekker met onbegrensd std luchtfilter blijven rijden.
|
|
E24 M30b35@GT3576 |
|
tannoy |
30-6-2004 19:36 |
Posts: 29 |
maar die uitlaat metrakit thrower is die niet te luid voor de copz?
enne ik las dat deze hier beter ging dan de leovince v6
|
|
|
|
StefanB |
30-6-2004 19:39 |
Posts: 2591 |
metraknetter maakt flinke herrie hoor, en zal waarschijnlijk wel teveel geluid maken. maarja als je geen boete wilt moet je em gewoon maar niet opvoeren
|
|
E24 M30b35@GT3576 |
|
goo17 |
30-6-2004 19:41 |
Posts: 109 |
koop een airsal 72cc cilinder, ik ken er veel waarbij deze sneller is dan malossi, maakt enorm veel toeren en trekt zeer hard, carenzi of polini uitlaat en 19 mm carbu, gaat soms beter als 21 mm, en doppler krukas is zeker goe, als ie maar wat sterker is dan de ori is het al lang goed. en als je dan je tandwielen op 12-53 zet zijn wheelies verzekerd!!
|
|
|
|
Sander87 |
30-6-2004 19:43 |
Posts: 369 |
zolang je er geen 70cc op legt hoef je de krukas niet te vervangen.
metrakit is opzich wel aan te raden, zo'n verchroomde met blauwe demper is erg mooi, en een mooi geluidje, vrij hoogtoerig..
airsal sneller als malossi??
Dit bericht is ge-edit door Sander87 op 30-6-2004 19:46
|
|
|
|
goo17 |
30-6-2004 19:46 |
Posts: 109 |
powerfilter is geen probleem, wel regelmatig uitkuisen en afschermen van water dmv tupperwaredoosje waar je je filter indoet, zeker geen ori filter houden, dan rijdt hij echt kut, zorg wel dat het doosje open is zodat je luchtfilter lucht krijgt
|
|
|
|
Sander87 |
30-6-2004 19:49 |
Posts: 369 |
twin air schuimpowerfilter is gewoon goed, gewoon optijd zuiver maken en in olien..geluidje gaat er zeker op vooruit
|
|
|
|
Gilera Gsm |
30-6-2004 20:03 |
Posts: 2376 |
Koop een 17.5mm dell Met een yasuni uitlaat. Filter kun je twin-air pakken maar als je kunt gewoon de originele houden. Krukas kun je gewoon laten zitten.
|
|
|
|
M.O. |
30-6-2004 20:04 |
Posts: 1289 |
gewoon een yasuni cross hm en je gaat al 105
misschien een 19 carb of 21 onder doen krijgt ie misschien ook wat meer kracht onderin andere clinder zou k nie doen derbi cilinder is al goe genoeg als je dan toch een ander cilindr doe dan een 70 metrakit pro race
Dit bericht is ge-edit door M.O. op 30-6-2004 20:05
|
|
Metrakit SP -->24mm OKO D-slid--->Yasuni HM Cross!!! 230!!!! MAN WHEEOOOW |
|
Joostvdw |
30-6-2004 20:15 |
Posts: 4789 |
het ligt er nogal aan of je de 49cc of de 50cc derbi cilinder hebt;
heb je de 49cc (de "snelle" 50) dan zou ik alleen uitlaat en carb vervangen
heb je de 50cc (de "langzame" 50) dan zou ik meteen die cilinder vervangen want dies bagger traag, en neem dan afhankelijk hoeveel geld je hebt eerst een uitlaat en later een andere carb
carb zou ik btw altijd 19mm doen, is goed op 50cc en op 70cc
EDIT: filter vergeten; gewoon std ontgrensd, je vermogen word niet echt veel meer met zo'n setup en je geluid wel, en aangezien je niet graag wilt opvallen voor de cops zouk geen powerfilter nemen
wil je der toch perse eentje, neem twin-air
Dit bericht is ge-edit door Joostvdw op 30-6-2004 20:17
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|