Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #20124 - opvoer tips
|
Pagina 1 van 2
|
Dit topic is 1625 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Tijzzz |
30-6-2004 18:06 |
Posts: 4215 |
Lichte tandwielverhouding
(klein tandwiel voor, groot tandwiel achter)
|
|
|
|
Rtm |
30-6-2004 18:08 |
Posts: 784 |
goeie uitlaat, grotere carb en spruitstuk, goeie memmbraanklepjes, betere CDI, powerfilter.. etc etc
Hoeveel geld wil je kwijt zijn..?
|
|
|
|
asbsolute16 |
30-6-2004 18:15 |
Posts: 2485 |
hpi onsteking
|
|
|
|
Greppel |
30-6-2004 18:27 |
Posts: 478 |
snelle uitlaat is een makkelijke manier...
Nieuwe carb kan natuurlijk, er kan van alles eigelijk, maar met een flink snelle uitlaat kom je al een heel eind
|
|
<== kijk, greppel <== |
|
tommy16 |
30-6-2004 18:32 |
Posts: 278 |
Wat voor 70 is het? Mss tunen
|
|
|
|
Greppel |
30-6-2004 18:35 |
Posts: 478 |
idd tunen, dat is de allergoedkoopste manier...
hooguit een klein tientje voor een goede vijl
|
|
<== kijk, greppel <== |
|
Ed Honda CB50J |
30-6-2004 18:54 |
Posts: 4190 |
Met een andere ( homoet ) uitlaat doe je al heel veel op een DT,
En jah, wat is je setup ?
Dus carb / uitlaat / merk cilinder / luchtfilter / twv
???
|
|
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50.. |
|
honda freak |
30-6-2004 19:14 |
Posts: 27 |
wat een pech toch dat je de snelheid eraf haald met die tantwielverhouding
maar ja een nieuwe uitlaat erop en hij rijd nog even hard
|
|
|
|
wipe-out |
30-6-2004 19:27 |
Posts: 7672 |
MF --> TF
|
|
|
|
arrier |
30-6-2004 19:33 |
Posts: 2221 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rtm
goeie uitlaat, grotere carb en spruitstuk, goeie memmbraanklepjes, BETERE CDI, powerfilter.. etc etc
Hoeveel geld wil je kwijt zijn..?
een betere cdi bij mij heeft een dt nog steeds contaktpuntjes
|
|
|
|
mcdronkz |
30-6-2004 19:36 |
Posts: 32777 |
Trekt ie ook beter dan als je de cilinder laat tunen?
of zelf tuned...
Dit bericht is ge-edit door mcdronkz op 30-6-2004 19:36
|
|
|
|
Gilera Gsm |
30-6-2004 20:05 |
Posts: 2376 |
80 blok erop.
|
|
|
|
Teunmenator |
30-6-2004 20:49 |
Posts: 2524 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
Trekt ie ook beter dan als je de cilinder laat tunen?
of zelf tuned...
Dit bericht is ge-edit door mcdronkz op 30-6-2004 19:36
als je je DT licht vertand en je zorgt met je "hak en zaag werk" ervoor dat je een fellere powerband hebt dan trekt ie dus sneller op..
|
|
|
|
motormuis jesse |
30-6-2004 22:22 |
Posts: 23 |
Hallo hoe voor je een oude poeg op?
Wat nog belangrijker is, hoe je hem wat sneller kan late optrekken???
Zonder dat het te veel geld kost natuurlijk.
By By ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,
,,,,,,,,
,,,,,,
,,,,
,,,
,,
,
|
|
|
|
kpotappel86 |
30-6-2004 23:34 |
Posts: 2679 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: motormuis jesse
Hallo hoe voor je een oude poeg op?
Wat nog belangrijker is, hoe je hem wat sneller kan late optrekken???
Zonder dat het te veel geld kost natuurlijk.
By By ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,
,,,,,,,,
,,,,,,
,,,,
,,,
,,
,
zelfde manier carbo anapassen uitlaatje en 70cctje afstellen en je gaat wel 80 ofzo...
|
|
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<< |
|
Dit topic is 1625 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 1 van 2
|
|