Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - opvoer tips

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 495 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #20124 - opvoer tips
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1625 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

joene 30-6-2004 17:30 Print topicpost

Posts: 204
EEj wie weet er hoe ik mijn Yamaha DT het hard kan later trekken ( het is al een 70 cc)
 

Tijzzz 30-6-2004 18:06 Print reply

Posts: 4215
Lichte tandwielverhouding

(klein tandwiel voor, groot tandwiel achter)
 
Rtm 30-6-2004 18:08 Print reply

Posts: 784
goeie uitlaat, grotere carb en spruitstuk, goeie memmbraanklepjes, betere CDI, powerfilter.. etc etc

Hoeveel geld wil je kwijt zijn..?
 
asbsolute16 30-6-2004 18:15 Print reply

Posts: 2485
hpi onsteking
 
Greppel 30-6-2004 18:27 Print reply

Posts: 478
snelle uitlaat is een makkelijke manier...
Nieuwe carb kan natuurlijk, er kan van alles eigelijk, maar met een flink snelle uitlaat kom je al een heel eind
 
<== kijk, greppel <==
tommy16 30-6-2004 18:32 Print reply
Posts: 278
Wat voor 70 is het? Mss tunen
 
Greppel 30-6-2004 18:35 Print reply

Posts: 478
idd tunen, dat is de allergoedkoopste manier...
hooguit een klein tientje voor een goede vijl
 
<== kijk, greppel <==
Ed Honda CB50J 30-6-2004 18:54 Print reply

Posts: 4190
Met een andere ( homoet ) uitlaat doe je al heel veel op een DT,

En jah, wat is je setup ?
Dus carb / uitlaat / merk cilinder / luchtfilter / twv

???
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
honda freak 30-6-2004 19:14 Print reply

Posts: 27
wat een pech toch dat je de snelheid eraf haald met die tantwielverhouding

maar ja een nieuwe uitlaat erop en hij rijd nog even hard
 
wipe-out 30-6-2004 19:27 Print reply

Posts: 7672
MF --> TF
 
arrier 30-6-2004 19:33 Print reply
Posts: 2221
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rtm

goeie uitlaat, grotere carb en spruitstuk, goeie memmbraanklepjes, BETERE CDI, powerfilter.. etc etc

Hoeveel geld wil je kwijt zijn..?

een betere cdi bij mij heeft een dt nog steeds contaktpuntjes
 
mcdronkz 30-6-2004 19:36 Print reply

Posts: 32777
Trekt ie ook beter dan als je de cilinder laat tunen?

of zelf tuned...

Dit bericht is ge-edit door mcdronkz op 30-6-2004 19:36
 
Gilera Gsm 30-6-2004 20:05 Print reply

Posts: 2376
80 blok erop.
 
Teunmenator 30-6-2004 20:49 Print reply

Posts: 2524
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz

Trekt ie ook beter dan als je de cilinder laat tunen?

of zelf tuned...

Dit bericht is ge-edit door mcdronkz op 30-6-2004 19:36


als je je DT licht vertand en je zorgt met je "hak en zaag werk" ervoor dat je een fellere powerband hebt dan trekt ie dus sneller op..
 
motormuis jesse 30-6-2004 22:22 Print reply
Posts: 23
Hallo hoe voor je een oude poeg op?
Wat nog belangrijker is, hoe je hem wat sneller kan late optrekken???
Zonder dat het te veel geld kost natuurlijk.

By By ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,
,,,,,,,,
,,,,,,
,,,,
,,,
,,
,
 
kpotappel86 30-6-2004 23:34 Print reply

Posts: 2679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: motormuis jesse

Hallo hoe voor je een oude poeg op?
Wat nog belangrijker is, hoe je hem wat sneller kan late optrekken???
Zonder dat het te veel geld kost natuurlijk.

By By ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,
,,,,,,,,
,,,,,,
,,,,
,,,
,,
,



zelfde manier carbo anapassen uitlaatje en 70cctje afstellen en je gaat wel 80 ofzo...
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<

Dit topic is 1625 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved