Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - gianelli pijpje!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1103 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #20092 - gianelli pijpje!
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 812 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

tsx-freak 29-6-2004 17:30 Print topicpost
Posts: 44
k heb net een gianelli80 bestelt voor mn tsx maar wast verschil nou met de 50 versie?
ff serieuze reacties aub
 

opperhoofd 29-6-2004 17:42 Print reply
Posts: 330
Dat hij sneller is.....
Enkele is dat de bocht dikker is en dat hij is berekent voor een 80cc cilinder...
Op 70cc getuned lopen ze ook zeer goed en een stuk sneller als de 50cc versie... die tevens ook makkelijk gebruikt kan worden voor een 70cc.

50cc en 70cc onbewerkt zul je er weinig van merken, 50cc kan zelf negatief resultaat geven.

 
tsx-freak 29-6-2004 17:54 Print reply
Posts: 44
en wat moet er dan allemaal bewerkt worden
 
opperhoofd 29-6-2004 17:54 Print reply
Posts: 330
uitlaatpoort,zuiger
 
tsx-freak 29-6-2004 18:00 Print reply
Posts: 44
zuiger is al schuin afgedraaid...
maar dus de uitlaatpoort, en eventueel ook de spoelpoorten? en kan ik dit bij een motor zaak laten doen ofzo???
 
arrier 29-6-2004 18:01 Print reply
Posts: 2221
schuin afgedraaid? bedoel je aan de zijkanten wat eraf gehaald zodat de spoelpoorten eerder open gaan ofzo?
 
tsx-freak 29-6-2004 18:03 Print reply
Posts: 44
nee van onder aan de binnenkant zodat de zuiger minder weerstand heeft

 
opperhoofd 29-6-2004 18:03 Print reply
Posts: 330
laat maar zitten dan word dus niets....
gewoon zo laten

 
tsx-freak 29-6-2004 18:06 Print reply
Posts: 44
kom op man ik moet noch veel lere
en wat moet ik zo laten
 
opperhoofd 29-6-2004 18:07 Print reply
Posts: 330
je cilinder want je pruts alleen maar, kijk eerst maar eens hoe hij nu gaat lopen
 
tsx-freak 29-6-2004 18:10 Print reply
Posts: 44
(((ik vroeg om reacties (hulp) waar ik wat aan had) maaruh harstikke bedankt
 
kpotappel86 29-6-2004 18:14 Print reply

Posts: 2679
tuurlijk tunen de meeste moter zaken wel... anders brommerzaken wel
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
opperhoofd 29-6-2004 18:23 Print reply
Posts: 330
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx-freak

(((ik vroeg om reacties (hulp) waar ik wat aan had) maaruh harstikke bedankt


had je ook hulp gehad zien je aan de binnenkant van je zuiger aan het prutsen was?

 
MWvdK 29-6-2004 18:28 Print reply

Posts: 2247
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: opperhoofd

[...]


had je ook hulp gehad zien je aan de binnenkant van je zuiger aan het prutsen was?



Je moet het toch ergens leren of niet dan
 
opperhoofd 29-6-2004 18:30 Print reply
Posts: 330
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MWvdK

[...]


Je moet het toch ergens leren of niet dan





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx-freak

nee van onder aan de binnenkant zodat de zuiger minder weerstand heeft



noem je dat leren??

 
tsx-freak 29-6-2004 18:52 Print reply
Posts: 44
heeft mn oom voor me gadaan schilt bes in accelaratie
 

Dit topic is 812 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved