Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - komt niet op toeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 951 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #20081 - komt niet op toeren
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1169 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

markjuhh 29-6-2004 11:46 Print topicpost
Posts: 52
heyys

k heb sindskort een MB, maar hij wil met geen mogelijkheid boven de 6500 toeren uitkomen... (maakt nie uit welke versnelling)
setup:
70cc malossi
21mm dellorto
sproeier 150
techno uitlaatje
nieuwe lagers en keerringen

hoop dat jullie raad hebben
 
70cc is te weinig :P

Joscross 29-6-2004 11:51 Print reply

Posts: 12501
Je sproeier is te groot
 
markjuhh 29-6-2004 11:52 Print reply
Posts: 52
met sproeier 108 had ie utzelfde, mar das zeker stuk te klein??

welke zou jij erin doen??
 
70cc is te weinig :P
Joscross 29-6-2004 11:54 Print reply

Posts: 12501
110-120
Als ie het echt bij elke afstelling heeft, is waarschijnlijk je bobine verrot
Zelfde probleem gehad namelijk

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 29-6-2004 11:55
 
markjuhh 29-6-2004 11:58 Print reply
Posts: 52
zal vanmiddag eens een paar sproeiertjes gaan inslaan dan, iig bedankt!
 
70cc is te weinig :P
Kampersjaak 29-6-2004 12:26 Print reply

Posts: 12285
moet je ff kijken of boegi niet kapot iz of dop?

dat kun je controleren door middel van je kabel vanaf je bobine 5mm van je kop afhoud en als die dan nog vonkt dan is alles nog goed wat er voor zit dus je bobine en onstekingsspoel

 
oderint dum metuant
-jaZper- 29-6-2004 13:55 Print reply

Posts: 3841
maakt het verschil als hij warm en koud is? ze nee dan ontsteking ergens probleempje
 
groene motoren gaan harder
Skutje_Tzr 29-6-2004 14:04 Print reply

Posts: 604
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-

maakt het verschil als hij warm en koud is? ze nee dan ontsteking ergens probleempje


sproeier denk ik ook ja, ik had er eerst een 230 inzitte toen ik hem kocht, toen liep hij 55 en zn 3 en heel weinig toeren, toen had ik er een 120 ingezet en toen liep ie gelijk al 80 en trok hem ook beter door..
 
* Yamaha touching your heart *
kpotappel86 29-6-2004 14:10 Print reply

Posts: 2679
zal wel gare bougie zijn... of je sproeier is erg te groot...
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
markjuhh 1-7-2004 20:41 Print reply
Posts: 52
heb nu sproeier 118 en nieuwe bougie, maar nogsteeds nie meer dan 6500rpm
 
70cc is te weinig :P
mBeter 1-7-2004 20:47 Print reply

Posts: 983
das deni ik je ontsteking, had laatst blok gereviseerd en ontsteking wat later gezet, toen maakte ie netjes 6k en hoger niet, na het warmrijden.
toen de grondplaat 2-3 mm rechts gedraaid en het was weer als ouds
 
gSuper?
markjuhh 1-7-2004 20:48 Print reply
Posts: 52
hij staat idd helemaal linksom, zal um welles stukje verdraaien
 
70cc is te weinig :P
Saknet 1-7-2004 21:07 Print reply

Posts: 10355
hee ik ben teun de cross man en volgens mij is je vertanding verkeerd!
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
mBeter 1-7-2004 21:13 Print reply

Posts: 983
waar slaan die opmerkingen op? je hebt toch een versnellingsbak, of ie nou 15 of 50 loopt in de 1, hij maakt in de 1 toch wel bijna ze hoogste toerental.
ik kan me voorstellen dat ie in de 4/5/6 niet op toeren komt maar dan kan ie nog wel een hoger toerental draaien, alleen minder belast
 
gSuper?
Tuning_Centre_Tax 1-7-2004 21:22 Print reply

Posts: 901
carb schoonmake
 
Nsr onderdelen te koop!!!! Inbox voor meer info.
markjuhh 1-7-2004 21:27 Print reply
Posts: 52
hoeveel mm voor het bdp staat de ontsteking op zn best??
 
70cc is te weinig :P

Dit topic is 1169 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved