Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - RS-AM5 probleem

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1117 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #20067 - RS-AM5 probleem
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1164 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

SendaMax 28-6-2004 20:48 Print topicpost

Posts: 1592
Ik heb een probleem: Als ik mijn kvs bijvul loopt het meteen al het blok in, dus in de versnellings bak, koppeling.
Dus die olie en de kvs mengt en komt er aan de achterkant van het blok via een slangetje uit.
Het is niet de keering die op het asje van de impellor zit (koelvloeistof pompje) want die hebben we net vervangen, en btw kan het nooit zo snel mn blok in lopen door die keering. Hij loopt nog wel dus lekt het ook niet in de cilinder denk ik dan.
De koppelings kap zat een gat in en dat is laatst dicht gelast, hij zou krom kunnen zijn, maar dan lijkt het me niet logisch dat het daardoor mijn blok in lekt, dan zou het ook meteen uit het blok lekken.

Wat kan dit zijn??
Wie helpt mij?
 

jupiler 28-6-2004 21:59 Print reply
Posts: 846
t kan alleen maar via je waterpomp in je blok komen, via je cilinder kan niet dus.
 
BC DE BROEIKIPPE @ www.broeikippe.tk
Soepkip 28-6-2004 22:57 Print reply

Posts: 1339
Haal de koppelingskant van je blok open, vul bij, en observe.
 
suzuki rijder 28-6-2004 23:59 Print reply

Posts: 2322
is er niet een pakking lek? dat het dus wel je cilinder inloopt en dan zo naar je blok

Zal alles ff bij langs gaan
 
[url=http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=91781&page=2]Projectje:)[/url]
arie-de-arier 29-6-2004 0:51 Print reply

Posts: 10000
wat voor carters heb jij dan?

die met gaten naar je cillinder lopen zodat de blok olie kan mengen?
 
Allah is beter
SendaMax 29-6-2004 9:02 Print reply

Posts: 1592
neej via mn cilinder kan idd niet want anders loopt ie niet.

Als ik nou die koppelingskap eraf haal en dan ff kijk of er ergens een lek zit in dat ding dmv er kvs doorheen te spoelen, dan zou dat ook wel eens kunnen helpen of niet?

carters??
ik heb geen idee
wat doen die precies??

 
barry 29-6-2004 9:52 Print reply

Posts: 7387
carters is de buitenkant vna je blok
 
He?
SendaMax 29-6-2004 10:31 Print reply

Posts: 1592
Oh ok

Zijn er verder nog mensen die het zelfde probleem hebben gehad met een AM blok??


 
SendaMax 1-7-2004 16:57 Print reply

Posts: 1592
KOM OP MENSEN!!
Weet niemand hier wat dit is??
 
Rico _--Senda-DRD--_ 1-7-2004 17:00 Print reply

Posts: 205
ik vind dit wel h??l vaag

ik heb nog nooit gehoord van koelvloeistof dat vanzelf mengt met olie in 't blok.Weet je 't echt heel cker?

Dit bericht is ge-edit door Rico _--Senda-DRD--_ op 1-7-2004 17:00
 
..:: DerbiThe Red Power ::..
arrier 1-7-2004 17:14 Print reply
Posts: 2221
weet je wel zeker dat die keerring goed zit
 
MaartenSS50 1-7-2004 17:51 Print reply

Posts: 456
giet je de kvs in het goede gat?
 
opperhoofd 1-7-2004 17:56 Print reply
Posts: 330
Wat doen carters

het is echt koelvloeistof met blokolie en het loopt het in 1 keer in ja, de kering van het waterpompje is het niet....
Het lijkt wel dat als de motor gaat rijden(dus dat waterpomp ook gaan draaien dat dan heel snel alles het blok inloopt/gepompt word?
 
Radeon-rx 1-7-2004 18:03 Print reply

Posts: 483
heb et wel eens gehad toen zat me carter pakking niet goed tussen

moet je ff al die imbusboutes los draaien en een nieuwe pakking kopen

voorbeeld is van een am6 blok maar t zelfde id.

 
SendaMax 1-7-2004 18:28 Print reply

Posts: 1592
haha.. je wilt niet weten hoe vaak ik die bouten al heb los gedraaid
Ik weet zeker dat de kvs al in het blok loopt terwijl ik het bijvul (IN HET GOEIE GAT)want ik gooi er 2 liter in en hij zit nog niet vol...

En ik weet zeker dat het kvs en olie is omdat die prut dezelfde kleur heeft als de kvs die ik er in gooi. Eerst was het groen en deze keer geel.. en dat klopt ook wel met de kleur van de kvs

maar ik denk niet dat het door pakkingen komt, want dan zou het ook niet zo snel er in stromen.

 
RS_70_power 1-7-2004 18:35 Print reply

Posts: 1990
okay , AM blokken , hebben in het blok een kanaal waardoor het koelvloeistof loopt .

a: er zit een kras op je carter waardoor hij niet goed afsluit

b: er moeten 2 kortere 5cm en een lange bout in (deze onder , is om je kvs af te tappen ) , misschien een korte er in dat hij het er zo in pompt .

c: weet ik veel
 
draai / frees werk ==>> PM of email me

Dit topic is 1164 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved