Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - kan mt nog sneller

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 880 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #20023 - kan mt nog sneller
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2132 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Kampersjaak 27-6-2004 13:40 Print reply

Posts: 12285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

[...]

Omdat hard gaan met 50cc stoerder is als met 70cc
Bij honda helemaal

Hoe denk je dat mensen reageren als ze bijvoorbeeld door een mt'tje met een originele cilinder er worden uitgereden terwijl ze zelf bijv. een Rs hebben met een knappe 70 ?

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 27-6-2004 13:31


daar heb je wel helemaal gelijk in.
ik zou dat duzz ook lullig vinden,

@ topic starter, koop een ori cil, en laat hem tunen.
 
oderint dum metuant
Joscross 27-6-2004 14:33 Print reply

Posts: 12501
Mja tis alleen een beetje duur want ik geloof dat er iets van 35 uur in zo?n cilinder wordt gestoken:P
 
bart de schakelgek 27-6-2004 14:36 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

Mja tis alleen een beetje duur want ik geloof dat er iets van 35 uur in zo?n cilinder wordt gestoken:P


35 uur
als ze een keer zoon cilinder gedaan hebben kunnen ze de berekeningen en poortmappen ed toch gewoon gebruiken voor de volgende cilinder...
 
Limburger
Joscross 27-6-2004 14:42 Print reply

Posts: 12501
Moet je wel net iemand vinden die dat al gedaan heeft
 
JCG 27-6-2004 15:43 Print reply
Posts: 1531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

Moet je wel net iemand vinden die dat al gedaan heeft


Met hele brommerforum tegen gelijk een getuned cilinder kopen . Maarja dan ben je niet meer speciaal met die 50 cc
 
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel
kpotappel86 27-6-2004 21:30 Print reply

Posts: 2679
ow sorry zit al een powerfilter op een tnt en de kop is al een goede hogedrukkop...

alleen draait niet zo heel veel toeren heb wel veel power maar niet op zo hoge toeren...

schilt daarom die ontsteking miscchien en hoe vervroeg je die precies...

en past er een 4 klep's Menbraan in die malossi cilinder en waarin schilt da dan trekken of top ofzo...
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Joscross 27-6-2004 21:34 Print reply

Posts: 12501
Kopafdraaien krijg je veel meer vermogenwinst door dan zo'n std hogedruk kop
Malossi's draaien niet zo veel toeren, onsteking vervroegen zal weinig uit maken
En een 4 kleps membraam past, maar je heb er een speciaal blokje voor nodig wat je kan bestellen op 50cc.nl, is wel de moeite, je krijgt er aanzienlijk meer koppel door in lage toeren
 
-Niellesie- 27-6-2004 21:38 Print reply

Posts: 6454
laat de cilinder tunen kop vlakken en draaien fluitpoortjes erin 24mm vlak twin air opmaat uitlaatje carbon kleppies powerbox(voor het uiterlijk maja) hpi binnenrotor

neem dit en hij is sneller als dat ie nu is en lettertekens heb ik geen zin an
 
allalallalallalalallalala
John Huijben 27-6-2004 21:44 Print reply

Posts: 2433
dpr opmaat uitlaat
70 malossi ergens degelijk laten tunen
vhm opmaat kop
28mm dellortho vlak
PVL / HPI binnenrotor ontsteking
5 plaats CR80 koppeling


 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Die Peule 27-6-2004 21:59 Print reply

Posts: 215
ik heb nog wel een yasuni c16 voor je, die ken je wel verlassen. heb je i.i.g een goeie uitlaat
 
http://images.google.nl/images?q=tbn:5wPCFOvvzxcJ:www.home.no/griffin/img/metallica.gif
kpotappel86 27-6-2004 22:02 Print reply

Posts: 2679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

Kopafdraaien krijg je veel meer vermogenwinst door dan zo'n std hogedruk kop
Malossi's draaien niet zo veel toeren, onsteking vervroegen zal weinig uit maken
En een 4 kleps membraam past, maar je heb er een speciaal blokje voor nodig wat je kan bestellen op 50cc.nl, is wel de moeite, je krijgt er aanzienlijk meer koppel door in lage toeren


is een afgedraaide hoor tis geen standaard kop
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
kpotappel86 27-6-2004 22:03 Print reply

Posts: 2679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Die Peule

ik heb nog wel een yasuni c16 voor je, die ken je wel verlassen. heb je i.i.g een goeie uitlaat


wat moet je nou met een c 16 onder een mt ?
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Joscross 27-6-2004 22:03 Print reply

Posts: 12501
Hard gaan
 
Die Peule 27-6-2004 22:05 Print reply

Posts: 215
neej Joscross je kan er beter een proma onder doen.
 
http://images.google.nl/images?q=tbn:5wPCFOvvzxcJ:www.home.no/griffin/img/metallica.gif
Joscross 27-6-2004 22:05 Print reply

Posts: 12501
Owja die zijn stukken sneller
sorry
 

Dit topic is 2132 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved