Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - kan mt nog sneller

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 621 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #20023 - kan mt nog sneller
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Dit topic is 2131 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kpotappel86 27-6-2004 12:30 Print topicpost

Posts: 2679
vriend van me heb eenmt met 70cc malossi 20mm mikuni en homoet special en een 6-bak hij draait niet echt veel toeren maar gaat wel honderd autoteller vertanding is wel goed...


is er nog een betere uitlaat te koop voor deze setup...

schilt ontsteking vervroegen veel... ik hoop goede tips te krijgen
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<

Bascross 27-6-2004 12:42 Print reply

Posts: 4416
opmaat pijp? En ontsteking weet ik niet. Als je veel geld hebt, probeer een hpi.

Dit bericht is ge-edit door MT crosser op 27-6-2004 12:42
 
scooter beunhaas
Bazz -> DRD 27-6-2004 12:48 Print reply

Posts: 1884
Of je gooit er meteen een 80 blok op
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
honda_2takt_power 27-6-2004 12:49 Print reply

Posts: 6744
wat voor luchtfilter heb ie
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
POM 27-6-2004 12:59 Print reply

Posts: 757
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power

wat voor luchtfilter heb ie


een flat side keihin 24 oid een malossi membraam tuning cilinder 65cc kop laten draaien (iig 44.5mm)??? enne ketting goed smeren, goede lagers overal gebruiken, remmen goed afgesteld? ontsteking vervroegen help bij mij heel veel! harde banden, hij zelf afvallen en gaan liggen op zijn brommer, brommer verlagen



 
barry 27-6-2004 13:03 Print reply

Posts: 7387
100km/h op eem mt'tje is al zo hard, dat je het niet echt sneller zult krijgen zo 1,2,3 zonder er veel geld in te pompen

(voor 70cc dan)
 
He?
wiebutt 27-6-2004 13:04 Print reply

Posts: 6264
wat heeft dat met luichtfilter te maken dan
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Neonlampje 27-6-2004 13:07 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bazz -> DRD

Of je gooit er meteen een 80 blok op
dat kan iedere domme boer...

Laat het tunen, cilkop op maat, cilinder bijwerken.
Dan eventueel uitlaatje bijwerken, en een binnenrotor ontsteking erop..

Bovendien kun je gaan overwegen om een 24mikuni flatslide te monteren met een beter membraan met boyesen power-reeds
 
Kampersjaak 27-6-2004 13:22 Print reply

Posts: 12285
je kunt je blok laten aanpassen zodat je een grotere cab erop kunt zetten,
spoelkanalen.

verder de kop aanlaten passen en de cil.

opmaat pijp en een hpi binnenrotor zoals is gezegt.


 
oderint dum metuant
Joscross 27-6-2004 13:24 Print reply

Posts: 12501
100 met een mt'tje vind ik sowiezo al netjes
90% van de mt rijders rijd 80 met een 70 imi/20 mikuni/powerfilter

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bazz -> DRD

Of je gooit er meteen een 80 blok op

Koop dan meteen een Cr125 blok

Koop een 50 origineel voor mt, en laat em tunen door iemand van de sobw, die hebben geloof ik 16 pk uit een originele 50 kunnen halen
D?n ben je echt de man
 
Kampersjaak 27-6-2004 13:24 Print reply

Posts: 12285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

100 met een mt'tje vind ik sowiezo al netjes
90% van de mt rijders rijd 80 met een 70 imi/20 mikuni/powerfilter

[...]

Koop dan meteen een Cr125 blok

Koop een 50 origineel voor mt, en laat em tunen door iemand van de sobw, die hebben geloof ik 16 pk uit een originele 50 kunnen halen
D?n ben je echt de man


als je dat met een 70cc doet haal je er nog meer uit
 
oderint dum metuant
Joscross 27-6-2004 13:26 Print reply

Posts: 12501
En als je dat met een 110cc doet haal je er nog meer uit
 
Kampersjaak 27-6-2004 13:29 Print reply

Posts: 12285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

En als je dat met een 110cc doet haal je er nog meer uit


hij heeft toch al een 70 op zitten,
waarvoor zou je dan een 50cc kopen.
 
oderint dum metuant
honda_2takt_power 27-6-2004 13:29 Print reply

Posts: 6744
en als je dat met een 125cc doet dan haal je er nog meer uit
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
Joscross 27-6-2004 13:29 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak

[...]


hij heeft toch al een 70 op zitten,
waarvoor zou je dan een 50cc kopen.

Omdat hard gaan met 50cc stoerder is als met 70cc
Bij honda helemaal

Hoe denk je dat mensen reageren als ze bijvoorbeeld door een mt'tje met een originele cilinder er worden uitgereden terwijl ze zelf bijv. een Rs hebben met een knappe 70 ?

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 27-6-2004 13:31
 
honda_2takt_power 27-6-2004 13:31 Print reply

Posts: 6744
precies hard gaan met een 50cc is leuker vooral als jeen een 70cc inhaalt ik rij 75 met me mt alleen is nu te maak en me pa wil hem dus 60laten lopen dat gaat dus echt niet gebeuren en als het gebeurd is dta voor heel kort dta ie 60loopt
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.

Dit topic is 2131 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved