Bascross |
27-6-2004 12:42 |
Posts: 4416 |
opmaat pijp? En ontsteking weet ik niet. Als je veel geld hebt, probeer een hpi.
Dit bericht is ge-edit door MT crosser op 27-6-2004 12:42
|
|
scooter beunhaas |
|
Bazz -> DRD |
27-6-2004 12:48 |
Posts: 1884 |
Of je gooit er meteen een 80 blok op
|
|
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl |
|
honda_2takt_power |
27-6-2004 12:49 |
Posts: 6744 |
wat voor luchtfilter heb ie
|
|
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden. |
|
POM |
27-6-2004 12:59 |
Posts: 757 |
|
|
|
|
barry |
27-6-2004 13:03 |
Posts: 7387 |
100km/h op eem mt'tje is al zo hard, dat je het niet echt sneller zult krijgen zo 1,2,3 zonder er veel geld in te pompen
(voor 70cc dan)
|
|
He? |
|
wiebutt |
27-6-2004 13:04 |
Posts: 6264 |
wat heeft dat met luichtfilter te maken dan
|
|
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C |
|
Neonlampje |
27-6-2004 13:07 |
Posts: 14825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bazz -> DRD
Of je gooit er meteen een 80 blok op
dat kan iedere domme boer...
Laat het tunen, cilkop op maat, cilinder bijwerken.
Dan eventueel uitlaatje bijwerken, en een binnenrotor ontsteking erop..
Bovendien kun je gaan overwegen om een 24mikuni flatslide te monteren met een beter membraan met boyesen power-reeds
|
|
|
|
Kampersjaak |
27-6-2004 13:22 |
Posts: 12285 |
je kunt je blok laten aanpassen zodat je een grotere cab erop kunt zetten,
spoelkanalen.
verder de kop aanlaten passen en de cil.
opmaat pijp en een hpi binnenrotor zoals is gezegt.
|
|
oderint dum metuant |
|
Joscross |
27-6-2004 13:24 |
Posts: 12501 |
100 met een mt'tje vind ik sowiezo al netjes
90% van de mt rijders rijd 80 met een 70 imi/20 mikuni/powerfilter
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bazz -> DRD
Of je gooit er meteen een 80 blok op
Koop dan meteen een Cr125 blok
Koop een 50 origineel voor mt, en laat em tunen door iemand van de sobw, die hebben geloof ik 16 pk uit een originele 50 kunnen halen
D?n ben je echt de man
|
|
|
|
Kampersjaak |
27-6-2004 13:24 |
Posts: 12285 |
|
|
oderint dum metuant |
|
Joscross |
27-6-2004 13:26 |
Posts: 12501 |
En als je dat met een 110cc doet haal je er nog meer uit
|
|
|
|
Kampersjaak |
27-6-2004 13:29 |
Posts: 12285 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joscross
En als je dat met een 110cc doet haal je er nog meer uit
hij heeft toch al een 70 op zitten,
waarvoor zou je dan een 50cc kopen.
|
|
oderint dum metuant |
|
honda_2takt_power |
27-6-2004 13:29 |
|
Joscross |
27-6-2004 13:29 |
Posts: 12501 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
[...]
hij heeft toch al een 70 op zitten,
waarvoor zou je dan een 50cc kopen.
Omdat hard gaan met 50cc stoerder is als met 70cc
Bij honda helemaal
Hoe denk je dat mensen reageren als ze bijvoorbeeld door een mt'tje met een originele cilinder er worden uitgereden terwijl ze zelf bijv. een Rs hebben met een knappe 70 ?
Dit bericht is ge-edit door Joscross op 27-6-2004 13:31
|
|
|
|
honda_2takt_power |
27-6-2004 13:31 |
Posts: 6744 |
precies hard gaan met een 50cc is leuker vooral als jeen een 70cc inhaalt ik rij 75 met me mt alleen is nu te maak en me pa wil hem dus 60laten lopen dat gaat dus echt niet gebeuren en als het gebeurd is dta voor heel kort dta ie 60loopt
|
|
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden. |
|