Teunmenator |
27-6-2004 13:41 |
Posts: 2524 |
Uhm een mb frame is naar mijn weten erg sterk hoor. Ik denk dat de gemiddelde 125 cc hem ook niet krom trekt maargoed je kunt het altijd proberen. Het enigste wat je eigenlijk kunt doen is een extra stang lassen.
Misschien 1 die van het voorste punt waar je frame bij elkaar komt tot zover mogelijk naar ondere bij die verticale stang bij je filter. In deze richting zal toch de trekkracht zitten. Maar er zitten er eigenlijk al 2 in die richting. Daarom denk ik eigenlijk dat je er niet gek veel aan zult hebben...
Dit bericht is ge-edit door Teunmenator op 27-6-2004 13:41
|
|
|
|
honda_2takt_power |
27-6-2004 13:46 |
Posts: 6744 |
verstevigen ala ducati monster style is volgens mij ook heel stevig en staat mooi
Dit bericht is ge-edit door honda_2takt_power op 27-6-2004 13:59
|
|
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden. |
|
Luc |
27-6-2004 13:46 |
Posts: 3590 |
|
|
|
|
honda_2takt_power |
27-6-2004 13:48 |
Posts: 6744 |
werkt die achterem ook nog
|
|
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden. |
|
Decorhanger |
27-6-2004 13:59 |
Posts: 462 |
Bij ons hier in heiloo rijdt ook zo'n leipo op zo'n herriegeval rond , en dat ziet er serieus niet uit .
Gare gele tank , geen achterrem en niet eens een voorkap.
En wat je frame verstevigen betreft ,zo'n ducatilook zou wel staan denk ik.
|
|
|
|
honda_2takt_power |
27-6-2004 14:01 |
Posts: 6744 |
ik denk dat zon ducati look beter staat als diem plaatjes hierboven
|
|
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden. |
|
Joostvdw |
27-6-2004 14:06 |
Posts: 4789 |
je frame zelf is wel sterk genoeg, maar ik zou iets zoeken voor je abrug
een mbx brug met duoshock steuntjes derop gelast oid
EDIT: vervang ook alles assen van achteren met sterkere, die willen ook nog wel es krom geloof ik
Dit bericht is ge-edit door Joostvdw op 27-6-2004 14:07
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
honda_2takt_power |
27-6-2004 14:45 |
Posts: 6744 |
ja die gaan wel es krom als je wta sneller gaat
|
|
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden. |
|
hondacrosser |
27-6-2004 14:50 |
Posts: 1902 |
je meot je achterbrug ophanging versteviggen dat is het enigste punt van het frame wat ooit krom gaat
dus het boutgat waar de as van je achterbrug door gaat
|
|
|
|
Joscross |
27-6-2004 14:51 |
Posts: 12501 |
Idd, framebuizen die krom trekken komt door crossen ed
|
|
|
|
bart de scootergek |
27-6-2004 14:56 |
Posts: 8916 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power
verstevigen ala ducati monster style is volgens mij ook heel stevig en staat mooi
Dit bericht is ge-edit door honda_2takt_power op 27-6-2004 13:59
dat is allemaal extra gewicht, het zag er wel grappig uit, maar er waren toen veel te veel buizen gebruikt.
|
|
Honda RC-33 |
|
honda_2takt_power |
27-6-2004 15:00 |
Posts: 6744 |
als je het alleen voor het gezicht doe dan kan je het ook van aluminium buizen maken dat weegt niet zoveel en staat wel mooi dan maar het si wel gedaan wil dan wel ff fotos zen kijken hoe het staat
Dit bericht is ge-edit door honda_2takt_power op 27-6-2004 15:02
|
|
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden. |
|
bart de scootergek |
27-6-2004 15:02 |
Posts: 8916 |
maar ik denk dat als je zo goed bezig bent dat je bang bent dat je frame kromt trekt bij normaal weggebruik, dat gewicht dan ook een belangrijke factor is die dan meespeelt.
|
|
Honda RC-33 |
|
honda_2takt_power |
27-6-2004 15:04 |
Posts: 6744 |
in welke mate meespeelt zwaarder of lichter
Dit bericht is ge-edit door honda_2takt_power op 27-6-2004 15:08
|
|
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden. |
|
bart de scootergek |
27-6-2004 15:05 |
Posts: 8916 |
natuurlijk zo licht mogelijk gaan, of gaan denken aan ideale gewichtsverdeling.
|
|
Honda RC-33 |
|