wel, ik ga het topic es zoeken
er was daar iemand die een evo cilinder had op zijn wallaroo, en aangezien wallaroo zelfde slag heeft als mt moet dat enigzins wel lukken
wel, ik ga het topic es zoeken
er was daar iemand die een evo cilinder had op zijn wallaroo, en aangezien wallaroo zelfde slag heeft als mt moet dat enigzins wel lukken
mina en pia hebben allebei 39,3, die vallen dus al af, en aangezien daar de leukste cilinders voor zijn houd je niet veel over. ik weet zo niet wat morini heeft, en ik dacht dat peugeot ook op 39,nog wat zat.
vraagje als de slaglengte zoveel scheelt en ik reken de cillinder opnieuw door en tune hem . dit zou kunnen lukken in theorie maar pracktisch gezien ???
ik heb dat wel eens gezien, iemand die een nsr cil op een puch had gebouwd, zit ook opt forum hier, had eerst een puch met monoschock voor achter schijf enzovoort
die had et slagverschil opgelost door idd de poorten te veranderen en andere drijfstang